Is dit nou normaal???
dinsdag 2 augustus 2011 om 20:55
Stond gisteren op Fok... Broertje filmpt zus terwijl zij mannen opgeilt en iedereen choqueert Allebei schijnen ze het leuk te vinden... Nederlandse jongelui...
Weet niet of het echt is, maar het lijkt erop. Kon het amper geloven ..Vraag me af waarom hij haar filmpt, en helemaal waarom zij zoiets doet...
http://www.youtube.com/watch?v=kpEomD3alOs
Weet niet of het echt is, maar het lijkt erop. Kon het amper geloven ..Vraag me af waarom hij haar filmpt, en helemaal waarom zij zoiets doet...
http://www.youtube.com/watch?v=kpEomD3alOs
dinsdag 2 augustus 2011 om 20:58
dinsdag 2 augustus 2011 om 21:04
Zulke grote borsten hoeven niet lelijk te zijn hoor..(zegt een E-cup), maar draag dan kleding die past, for god's sake and for crying out loud....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 2 augustus 2011 om 21:08
Als een meiske onder de 16 zulke borsten heeft (en zo'n afgelebberd gezicht) zou het mogelijk zijn... maar ik gok dat de dame in het filmpje ietsje ouder is dan 25.... (en minstens 10 kinderen aan de tiet heeft gehad overigens...)
Edit: antwoord op vraag van Nummerzoveel
Edit: antwoord op vraag van Nummerzoveel
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 2 augustus 2011 om 21:10
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 augustus 2011 @ 21:07:
Okee, ik doe het niet vaak, maar ik heb er toch een stafje aan gewaagd. Ik geloof TO voor geen ene meter.Ik vraag me alleen af waarom een meid zo walgelijk ordinair doet, en met haar broertje daar lol over heeft... Ik heb die video niet geplaatst...!!!
Okee, ik doe het niet vaak, maar ik heb er toch een stafje aan gewaagd. Ik geloof TO voor geen ene meter.Ik vraag me alleen af waarom een meid zo walgelijk ordinair doet, en met haar broertje daar lol over heeft... Ik heb die video niet geplaatst...!!!