Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 12

04-12-2010 19:49 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 11 al ver boven de 3000 posts zit én ik niet het risico wil lopen dat we geen ervaringen meer kunnen neerzetten, heb ik de vrijheid genomen deeltje 12 te openen.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Mijn advies aan de huidige bezoekers is om vooral in het begin jullie ervaringen met diverse clubs te vertellen, maar ook de vragen te beantwoorden die veel gesteld worden.

Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden. Toevoeging: vanaf pag 9 tot en met 12 zijn een aantal posts uit deel 11 geplaatst.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen, vragen, ervaringen e.d. deel 11
Leuk en herkenbaar verslag over de Inn4love. Aan gastvrijheid mankeert het inderdaad niet, de vaste kliek is ook altijd heel open naar nieuwkomers. Jammer dat het niet meer klanten trekt, maar dat zal ook door de ligging komen.
@ Aphrodite

Wat leuk dat je hier schrijft. Ik ben ook single en niet onbekend met het wereldje. Onlangs ben ik voor het eerst in mijn eentje naar de Fun geweest (heb ik hier ook kort iets over geschreven). Is me erg goed bevallen.

In tegenstelling tot jou heb ik wel gekozen voor een club zonder alleengaande mannen. Ik ben met een partner wel eens in een club met alleengaande mannen geweest, en dat beviel me zo slecht dat ik dat alleen zeker niet zou doen.
Leuk om weer even bij te lezen. Afrodite je komt te laat vor mij; paar maanden geleden overwoog ik ook om voor een mmv naar een parenclub te gaan als single zijnde en heb toen ook veel goede tips van de swingers uit dit topic gekregen.

Inmiddels heb ik echter een vaste relatie en zijn nog zo druk bezig met elkaar ontdekken dat eventueel swingen nog wel een tijd zal duren, als het al ooit gaat gebeuren. Voor nu wil ik mijn lekkerste en leukste man voor mezelf en mezelf alleen houden, Hahaha.

Veel swingplezier nog en blijf vooral schrijven hier jullie, want ik (en wss vele anderen) lees met veel genoegen en interesse jullie ervaringen !

Groetjes , SnJ
Even een vraagje.

Bessensaus en ik denken er over om een profiel op een datingsite aan te maken. Nu wordt swingersdatingclub door een aantal mensen hier aangemerkt als betrouwbaar, maar tegelijkertijd wordt aangeraden om naar betaalde sites te gaan.

Als ik op de startpagina van swingersdatingclub kijk, dan wordt daar gezegd dat het lidmaatschap gratis is. Is swingersdatingclub dan betrouwbaar én gratis, of kun je als gratis lid maar beperkt op de site / geen foto's zien / niet reageren, o.i.d. ?
Griesmeel, als je SDC bedoelt, dan is het proeflidmaatschap gratis en dat vervalt na 3 weken oid. Als je geen betalend lid wordt dan kun je daarna niet meer inloggen, los van de beperkingen die je als proeflid hebt (alleen profielfoto zien e.d.)

Andere sites, zoals swingersnederland geven de mogelijkheid om niet betalend lid te blijven, dan kun je blijven inloggen maar heb je ook beperkte mogelijkheden, zoals maar 10 profielen per dag kunnen bekijken.

Onze ervaring met de betaalde sites (SDC en SN) zijn goed, we hebben nog geen last gehad van fakes, maar betekent niet dat die er niet zijn.
.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hoi!

Ons eerste bezoek aan een PC ginge helaas niet door zoals ik schreef, te druk ivm naderende vakantie....

Inmiddels een nieuwe datum geprikt; 12 aug. gaan we het ervaren in Mystique! Ben heel benieuwd....
quote:bergkristal schreef op 01 augustus 2011 @ 21:07:

Inmiddels een nieuwe datum geprikt; 12 aug. gaan we het ervaren in Mystique! Ben heel benieuwd....Spannend, heel veel plezier!! Ook met de voorpret
Ik kom hier ook eens even een kijkje nemen . Heb al eens eerder geneusd maar nu het topic iets beter doorgelezen en een aantal van jullie tips en reviews gelezen. Waarvoor dank!

Vriend en ik overwegen wel eens om een keer naar een PC te gaan. We zijn halverwege 20 dus had altijd een beetje het gevoel dat we niet helemaal in het publiek passen, maar als ik zo lees valt dat bijv. in de Fata op zaterdag of misschien ook de Fun wel mee. We hebben dus geen ervaring met clubs maar wel eerder trio's MMV/VVM gedaan en ook een keer een spannende avond gehad met een bevriend stel (helaas zijn ze inmiddels uit elkaar). We zouden zoiets wel vaker willen maar spontaan komt het er niet vaak van, vandaar dat ik me een beetje inlees over PC's. Wie weet...

Blijf dit topic een beetje in de gaten houden!
welkom rasberries leuk je hier ook te zien
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Thanks doddie! Jij bent echt een beetje de goeroe hier volgens mij
Wupje, heel herkenbaar dat stukje over een aantrekkelijke vrouw zien waar dan een man naastloopt waar je echt niet aan moet denken!

Zarah, wat leuk dat je ook zonder man naar een club gaat. Ik ga je verslag opzoeken!

SexNJazz, ik heb wat van je zoektocht meegekregen tijdens het meelezen. Wat leuk om te horen dat je nu een vaste relatie hebt, gefeliciteerd en geniet

Bergkristal, veel plezier in Mystique

Hallo raspberries

Deze week heb ik geen clubplannen maar ik ga dit weekend wel 1 op 1 daten ook erg leuk!
.
.
Dave, wij zijn het met je eens. Wij hebben de Fata niet bezocht, wel de Fun en de Mystique, en dan afgelopen weekend een kleinere club, de Inn4Love.

De drie die je noemt zijn de clubs die steeds als eerste naar voren komen dus de beschrijving van de grote drie past denk ik wel.

Wij zijn begonnen met clubs in de Fun maar zijn na onze 1e keer Mystique toch meer fan van de Mystique, de sfeer past beter bij ons.

De Fun trekt, los van alle geruchten die er rond gaan, zoals over het deurbeleid (waar wij dus niets van gemerkt hebben, in positieve of negatieve zin), een ander publiek dan de Mystique en dat publiek en de bijbehorende sfeer past ons meer. Neemt niet weg dat de Fun een hele mooie club is.

De Inn4Love was qua faciliteiten best goed uitgerust maar vanwege de ligging is het geen club die door grote aantallen zal worden bezocht, ben ik bang.
Welkom raspberries,

Zeker leuk om eens de fun 4two te bezoeken. Doen wij ook al een jaar of drie, en is erg leuk. Wij zijn nu begin dertig en het is soms wel lastig een stel van onze leeftijd te vinden wat dan ook klikt, het overgrote deel is toch tussen de 35 en de 50 denk ik. Maar tot nu toe altijd wel gelukt, en de zaterdagavond is dan idd het meest geschikt. Veel stellen en ook genoeg actie, hoor. Wij zijn 1x op vrijdag geweest en dat beviel ons echt niet, ouder publiek en veel stamgasten zeg maar, niet zo ons ding.

Ik hoop dat je nog veel plezier gaat beleven daar!
quote:Dave890 schreef op 02 augustus 2011 @ 07:53:

[...]

Beste Raspberries,

Gezien jullie leeftijd kan je dan inderdaad het beste de zaterdagavond nemen. Het jongste publiek. De 'actie' is op die avonden wel wat minder. Het publiek komt in hoofdzaak voor een 'avondje uit' met veel dansen en een DJ met swingende muziek.

Juist voor jullie wel lekker omdat je je niet 'verplicht' hoeft te voelen als je het daarbij zo'n eerste avond wil laten.

Het is zo'n eerste spannende avond een 'veilig' gevoel dat alles mag, maar er niets hoeft.

Veel succes met het er (eventueel) naar toeleven en de leuke/lekkere spanning al vooraf.

Zo'n eerste keer vinden wij het idd wel spannend genoeg denk ik, en we houden wel van een dansje . Dat spannende zit 'm niet eens zozeer in het iemand anders dan elkaar seks te hebben, dat hebben we wel vaker gedaan, maar al die andere mensen die hun ding doen en die ook naar jou kijken. Dat lijkt mij het meest overweldigend. Of hebben jullie die ervaring niet?

Sexy4u4, bedankt voor je reactie ook. Goed om te horen dat jullie de za in de Fun jullie als 'jonge dertigers' goed bevalt. (Ik heb trouwens geen idee hoe oud iedereen hier verder is maar ik vermoed toch wel een beetje 35/40+, of zit ik er helemaal naast?)
Hoi,

@MrTimid; zeker spannend! Kijk er echt naar uit!

@allen; wij hebben voor Mystique gekozen omdat mijn lief daar eerder is geweest en dat beviel wel. Ik dacht dat de vrijdag voor ons de meest geschikte avond zou zijn. Ik begreep in de reviews dat er dan ook wel jongere mensen komen (ik ben begin 30 en lief eind 30) en ook wel interactie.
quote:bergkristal schreef op 02 augustus 2011 @ 10:45:

Hoi,

@MrTimid; zeker spannend! Kijk er echt naar uit!

@allen; wij hebben voor Mystique gekozen omdat mijn lief daar eerder is geweest en dat beviel wel. Ik dacht dat de vrijdag voor ons de meest geschikte avond zou zijn. Ik begreep in de reviews dat er dan ook wel jongere mensen komen (ik ben begin 30 en lief eind 30) en ook wel interactie.

Wij waren er op vrijdag, we waren op 1 na het jongste stel (wij 31 en 30), de overige stellen waren eind 30 of in de 40, schat ik. Het was die vrijdag best rustig, maar wel gezellig en wij hebben ons prima vermaakt.

Je moet ook een beetje geluk hebben, je vraagt in een club iemand niet direct om zijn of haar leeftijd (wij iig niet) maar gaat af op uitstraling. Er moeten stellen zijn die je aanspreken en dat moet dan wederzijds zijn.

Als je ervoor open staat dan komt het vast goed.
De gemiddelde leeftijd zal inderdaad zo eind dertig/veertig zijn, maar toch heb ik in de fun ook heel wat jongere mensen gezien. (begin 20)
.
Hoi Raspberries,

Ik zou zeker naar fun42 gaan als ik jullie was en als je jongere stellen zoekt dan op zaterdagavond, hoewel het publiek op zondag ook behoorlijk gemeleerd is. Wij hebben het ook wel eens meegemaakt dat het publiek op zaterdagavond totaal niet aansloot bij wat we zochten, veel dikke buiken dat zijn bepaald niet onze types. (ook niet jonge dikke buiken!)

Wij zijn 38 en 45 en onze voorkeur gaat uit naar de zondag.

Wij zijn 1 keer in een andere club geweest, Fata Morgana, op zondagavond (dat bezoek heb ik vlgs mij al eerder in dit topic beschreven) en dat is zo slecht bevallen, dat we na een uur met piepende banden alsnog naar de fun42 zijn gegaan!!!

Duur avondje uit, dat wel, maar in de fata ging het echt niet goedkomen voor ons. Te oud en dik publiek, te weinig mensen, geen aantrekkelijke mensen, het eten was niet echt lekker, lege dansvloer, alleen bij de open haard en bij het zwembad wat mensen, ik denk in totaal maximaal 30 man binnen.

Nou ja....totaal niet ons ding. Wij zijn ook geen 30 meer, maar wel beide goed getraind met goed figuur en goed verzorgd/gekleed en makkelijk in het leggen van contacten, en wij zoeken toch wel soortgelijke stellen, maar die vonden wij daar niet.

Ik vond de entourage en inrichting ook wel erg... knullig? Een beetje een aan elkaar gebreid rommeltje dat weinig stijl uitstraalt. Ik werd er niet warm van in elk geval.

We zouden best nog eens een andere club willen proberen, maar voorlopig houden we het bij de fun42.

Ben benieuwd hoe jullie je eerste clubbezoek gaan ervaren.
Toujourssourire, ik weet niet of het er echt van gaat komen binnenkort hoor. Wat jij beschrijft zijn wij stiekem een beetje bang voor... Dat er veel mensen zijn die wij heeelemaal niet aantrekkelijk vinden of dat we de gemiddelde leeftijd met 10 jaar naar beneden halen. Dan vergaat de lust je wel een beetje denk ik... Maar goed, in de Fun zou dat mee moeten vallen.
Raspberrie;

Leuk om te horen. Ik ben geen actieve user hier, maar kijk geregeld voor goede/slechte ervaringen in de verschillende clubs.

Mn vriendin en ik zijn nu 2 keer bij de fun geweest (zijn beide 26). Twee keer op vrijdag avond (beetje bi avond). De eerste keer was super tof (dit was juli 2010). We hadden alles goed besproken en hadden meteen 2x leuk (intiem) contact. De leeftijd viel ons erg mee, meer jongere stellen dan ik persoonlijk had verwacht.

De tweede avond (April 2011) viel echt tegen! Rond 0100 was bijna iedereen weg?! In het begin van de avond waren er tevens ook veel jongeren. We maakte wat grapjes over de rustige situatie met andere mensen die het ook raar vonden... maar eigenlijk baalde we wel. Die avond hadden we ook geen contact met andere. Veel mensen die niks wilde doen, hun eigen plezier mee hadden genomen (en deze niet wilde delen) en een hele kliek op de orgy zolder, een plek waar we niet zomaar tussen gaan liggen.

De fun vind ik wel een relaxte club, heb geen referentie matteriaal, maar het voelt goed. De volgende avond wordt een zaterdag, het blijkt dan wat drukker te zijn.

Hopelijk heb je er iets aan.
Blacktek, bedankt! 't Is ook een beetje een kwestie van geluk denk ik idd, dat je een goeie avond treft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven