ik wordt gek

03-08-2011 12:25 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie loopt niet zo lekker. Zeg maar kut. Ik heb nu vakantie, hij ook, en we zien elkaar zo weinig. Ik heb gevraagd waarom hij zo afstandelijk doet en hij zegt er is niks aan de hand.

Nu is de bom gebarsten. Vanmorgen op msn gevraagd of hij hier kwam slapen vanacht en kwam eten en hij had geen zin zei die. Ik moest niet zo zeuren en drammen. Ik nam daar geen genoegen mee en begon de discussie waarom hij zo deed en hoe we verder gaan. vroeg nog of hij hier kwam of ik daar maar had hij ook geen zin aan.

Nu krijg ik maar geen antwoord of we verder gaan of niet, alleen het antwoord zeur niet zo.

Hem net geprobeerd te bellen, te smsen, niks geen reactie. Ik maak me helemaal gek. Diep in mijn hoofd weet ik dat het uit is/gaat maar ik krijg maar geen antwoord. Vandaag gaat hij naar een goede vriendin en ik vertrouw er niks van.

Ik weet niet hoe ik verder moet, en wat hij denkt. Diep in mijn hart zeg ik het moet over zijn. Ik wil een jongen die om mij geeft. Maar ik kan niet zonder hem
Hoe oud zijn jullie, hoe lang zijn jullie samen? Wonen jullie ver bij elkaar vandaan? Wonen jullie beiden zelfstandig?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik WORDT ook gek.

Ik word

Hij/zij wordt

Wij worden
21, 1 jaar, dicht bij elkaar, wonen nog thuis al heb ik nu het huis voor mij alleen
Voor 1 jaar bij elkaar zijn gebeurt er gewoon té veel. Je denkt eraan om het uit te maken. Je gaat het missen, absoluut, maar je kunt zeker zonder hem.
Allereerst, ik word is zonder T.

En dan, je klinkt als een drammer, dus ja ik zou ook op een gegeven moment geen antwoord meer geven.

Je hebt je antwoord en het waarom namelijk al gekregen:

Nee hij komt niet eten, omdat hij geen zin heeft

Mijns inziens een hele plausibele reden om niet te komen eten.

En dan,je kan niet zonder hem?

Wat denk je dat er gebeurd dan als het uitgaat?

Stopt je hart met kloppen

Komt de zon nooit meer op?

Niet zo hysterisch doen als er eigenlijk niets aan de hand is.

Hij heeft gewoon geen zin, en dat mag!

Mocht je nou ooit weer eens iets met hem willen bespreken, neem een goed advies aan van mij, doe dat niet via de msn maar gewoon op de bank als jullie er samen zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[...]Waarom denk je nu dat het uit is? Ik begrijp het niet helemaal.

Ik lees een jongen die 1x geen tijd/zin/behoefte had om af te spreken, en daarna flipte jij hem de pan uit? Of zijn er allemaal andere dingen aan de hand?[/b]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-08-2011 20:15
Reden: quoten OP
% gewijzigd
Wees het voor, maak het uit.

Respectloos gedoe van hem, niet pikken.
Internagelaktisch
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2011 @ 12:30:

Allereerst, ik word is zonder T.

Wat denk je dat er gebeurdt dan als het uitgaat?
Als hij geen zin heeft om bij je te komen slapen en eten nu je het huis voor jezelf hebt, heeft hij geen zin meer in jou en een relatie met jou. Stop met contact zoeken.Hou de eer aan jezelf. Hij is gewoon te laf om te zeggen dat hij niet meer wil. Of er is iets anders wat hij nu even leuker vindt: kan gamen zijn bv. of een ander meisje of een hobby. Hoe dan ook, je kunt hem niet dwingen. Loslaten dus.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Loepje.

Ah, is dit dezelfde man die het in mei heeft uitgemaakt?

En dezelfde als waar je in juni ook een topic over opende dat hij je niet miste als hij weg was?

En dezelfde over wie je in februari zei dat de seks zo slecht was?

Kind, trek je conclusie.

Alleen zijn is niet leuk in het begin. Maar dat beter dan in deze relatie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:_yellowlove_ schreef op 03 augustus 2011 @ 12:32:

[...]

Gaat zich even heel heel HEEL diep zitten schamen!
Je bent dus inderdaad aan het drammen omdat hij vandaag met een andere vriendin heeft afgesproken. Vind je het raar dat hij even niet reageert op al je gedram?
Onderbuikgevoel?

Niet drammen, gewoon volgen dat gevoel.
quote:daphne08 schreef op 03 augustus 2011 @ 12:25:

Ik weet niet hoe ik verder moet, en wat hij denkt. Diep in mijn hart zeg ik het moet over zijn. Ik wil een jongen die om mij geeft. Maar ik kan niet zonder hemTuurlijk wel. De twintig jaar hiervoor heb je ook prima gefunctioneerd zonder dit figuur.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Daphne, je bent al sinds januari aan het tobben met deze verkering!

Dit gaat hem niet worden hoor,

Er verschijnt elke keer een nieuw drama aan de horizon.

Misschien toch maar eens accepteren dat jullie niet voor elkaar gemaakt zijn.
"when I see a bird that walks like a duck and swims like a duck and quacks like a duck, It probably is a duck."
maak het uit, ben je er vanaf.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Dus je vraagt via msn aan je vriend of hij wil komen eten?

Zucht, ik word oud. Vroeger ging het zo: Trrrrrrrrrrriiiiiiiiing, hoi vriend, kom je eten vanavond? Nee? Geen zin? Okay, dan zie ik je een andere keer wel, doei!
Ik heb liever dat mijn man eerlijk zegt dat hij ergens geen zin in heeft dan dat hij met een zuurpruimengezicht tegenover me zit terwijl hij liever thuis was.

Maar als ik zo zie wat voor topics je allemaal al geopend hebt over deze jongen dan zou ik eens serieus overwegen of je dit nou echt zo'n leuke relatie vindt. En je kan heus wel zonder hem hoor. Tenzij hij er voor zorgt dat de stroom voor je kunstlong niet uit valt, dan wordt het misschien lastig.
quote:daphne08 schreef op 03 augustus 2011 @ 12:25:

Maar ik kan niet zonder hemEn dat is het probleem.
Ga in therapie!
waarom wil je een man die jou overduidelijk niet blieft???
In je andere topics heeft je vriend het al eens uitgemaakt na 8 maand en maak je je ontzettend druk over je relatie. Daarnaast open je ook nog topics over je onzekerheid.

Is het niet verstandig eerst eens tijd voor jezelf te nemen, aan jezelf te werken en als je zelf gelukkig bent dán pas eens kijken of een relatie er in zit?
ok jullie hebben gelijk, ligt idd aan mijzelf..
Volgens mij heeft niemand dat per se gezegd hoor, ik heb je een aantal vragen gesteld, maar er schijnt allemaal info te staan in je andere topics, zal zo wel gaan lezen, daar heb ik geen antwoord op gekregen op die vragen.

En als hij je idd altijd zo slecht behandelt dan moet je voor jezelf kiezen , omdat je meer waard bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven