Baby & woning

03-08-2011 19:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo vivaforummers.

Ik zit al een tijdje met een dilemma en vroeg mezelf af wat jullie zouden doen...of niet doen.

Het volgende;

Ik heb mezelf 5 jaar geleden ingeschreven in een andere stad.

Sta nog steeds ingeschreven want elk jaar is het inschrijfbedrag automatisch afgeschreven.

Omdat in de tussentijd mijn relatie over is gegaan wilde ik eigenlijk niet meer naar die stad.

(dacht ingeschreven blijven is altijd makkelijk)

Inmiddels heb ik alweer een tijd een nieuwe relatie en we willen aan kinderen beginnen.

Nu is het zo dat de woning waar ik in woon(we wonen nog niet samen) geen geschikte babykamer heeft maar ik zou graag hier blijven wonen, in deze stad.Het is wel mogelijk om met enige aanpassingen een babykamer te realiseren.Vaste trap etc.Ik ga nu naar boven dmv een vlizotrap.

Zou ik het daar met de woningstichtig over kunnen hebben?

Want als ik me in deze stad inschrijf dan duurt het nog wel 3 jaar eer ik iets heb,gezien mijn leeftijd(37) kan ik niet lang wachten.

Of moet ik niet zeuren en in die andere stad gaan wonen in de tussentijd(is 30 minuten rijden)

Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb, anders zie ik de vragen wel he
Jahoor, gewoon even bellen. Vaak hebben ze een lijst met woningverbeteringen die uitgevoerd kunnen worden. Sommigen mag je zelf doen, sommigen doen zij. De huur gaat dan vaak een paar euro omhoog.
Je zal best aanpassingen mogen maken, maar dan zijn de kosten voor jezelf en als de bewoner na jou de aanpassingen niet wil, moet je het in de orginele staat opleveren.
Oke bedankt voor het antwoord.

Ik zal morgen eens bellen.
quote:Star schreef op 03 augustus 2011 @ 19:45:

Je zal best aanpassingen mogen maken, maar dan zijn de kosten voor jezelf en als de bewoner na jou de aanpassingen niet wil, moet je het in de orginele staat opleveren.Misschien in de provincie maar in A'dam is dat allang niet mee zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 03 augustus 2011 @ 20:36:

[...]

Misschien in de provincie maar in A'dam is dat allang niet mee zo.Ook in de provincie niet meer. Sterker nog, wettelijk ook niet meer, maar dat kwartje is nog niet overal gevallen. Maar he, sinds de euro is dat wel minstens één muntje meer om te vallen, vandaar zeker dat het nu langer duurt
quote:nouschi schreef op 03 augustus 2011 @ 20:36:

[...]

Misschien in de provincie maar in A'dam is dat allang niet mee zo.Maar ik huur van een vereniging van binnen de ring hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven