Lunchen in Rotterdam
donderdag 4 augustus 2011 om 15:33
donderdag 4 augustus 2011 om 15:53
Eazie op de hoek van de Botersloot tegenover de bieb. Wokrestaurant en sushi, salades, soep, ook vanaf 12.00 open, er is een terras, binnen is het niet echt gezellig, iets te strak aangekleed allemaal maar het eten is niet verkeerd. Daar recht tegenover zit Bagles and Beans.
Kleine correctie: op zondag is Eazie pas vanaf 15.00 uur open.
Kleine correctie: op zondag is Eazie pas vanaf 15.00 uur open.
verba volant, scripta manent.
donderdag 4 augustus 2011 om 17:13
donderdag 4 augustus 2011 om 17:17
donderdag 4 augustus 2011 om 17:30
@elastiekje.
Alexandrium is nou niet echt centrum rotterdam. Daar doe je al een dikke 20 minuten over met de auto vanuit het centrum...
@to
en Rotown en die andere tentjes op de binnenweg? Dat zit 5 minuten lopen van cs, is altijd erg leuk en lekker mensen kijken. Of ze er lekkere broodjes heb weer ik niet.
Trouwens als je doorloopt heb je Koekela, dat is echt enorm lekker
Alexandrium is nou niet echt centrum rotterdam. Daar doe je al een dikke 20 minuten over met de auto vanuit het centrum...
@to
en Rotown en die andere tentjes op de binnenweg? Dat zit 5 minuten lopen van cs, is altijd erg leuk en lekker mensen kijken. Of ze er lekkere broodjes heb weer ik niet.
Trouwens als je doorloopt heb je Koekela, dat is echt enorm lekker
donderdag 4 augustus 2011 om 17:32
Café Restaurant LOOS, Westplein 51. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit gegeten heb, maar 't is zo'n mooie tent! En de koffie e.d. is er gewoon goed.
http://www.loos-rotterdam.nl/
http://www.loos-rotterdam.nl/
donderdag 4 augustus 2011 om 17:42
donderdag 4 augustus 2011 om 17:42
donderdag 4 augustus 2011 om 17:43
quote:Mrsje schreef op 04 augustus 2011 @ 17:13:
Oehh wat een hoop tips. Bedankt! Een aantal die ik zelf al kende of al gevonden had.
We willen lekker kan lunchen met een lekker broodje en een sfeervolle zaak. Het liefst niet te strak.
Bagel en beans lijkt me wel wat. Wist niet dat deze ook bij de Blaak lag Is nog geen honderd meter lopen vanaf het Blaakstation.
Oehh wat een hoop tips. Bedankt! Een aantal die ik zelf al kende of al gevonden had.
We willen lekker kan lunchen met een lekker broodje en een sfeervolle zaak. Het liefst niet te strak.
Bagel en beans lijkt me wel wat. Wist niet dat deze ook bij de Blaak lag Is nog geen honderd meter lopen vanaf het Blaakstation.
verba volant, scripta manent.