Zou nu moeten slapen...

04-08-2011 22:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
word over een paar uurtjes opgehaald door de schipholtaxi.

Het slapen wil alleen niet lukken dus ik mis gewoon een hele nacht dadelijk! En dat noemen ze....vakantie!
Lekker slapen in het vliegtuig dan maar

Fijne vakantie!
fijne vakantie!

geen slaap nu + uuuuuuuuuren wachten op schiphol = slapen in het vliegtuig!
Ik vlieg maar 2,5 uur, haha
powerrrrrr nap
Zolang je op het forum blijft hangen slaap je natuurlijk sowieso niet

En anders morgenochtend na het ontbijt op locatie lekker een paar uurtjes slapen in hotel/strand (streep door wat niet van toepassing)
;-)
Fijne vakantie!

Wat geeft het om een nachtje over te slaan. Of heb je een druk programma op vakantie? Veel plezier!
Hele fijne vakantie gewenst!!!
quote:Chatterly schreef op 04 augustus 2011 @ 22:43:

Fijne vakantie!

Wat geeft het om een nachtje over te slaan. Of heb je een druk programma op vakantie? Veel plezier!

Mijn programma bestaat vooral uit me zo min mogelijk inspannen dus ik zal een nachtje minder slaap wel overleven denk ik ;)

Dutje aan het zwembad, dutje in het hotel en oja, weer een dutje aan het zwembad. Dit wordt de meest lamme vakantie ooit vrees ik, hehe.
Ennuh, tnx voor alle mensen die me een fijne vakantie wensen...ga voor het eerst echt helemaal alleen dus ben benieuwd!
Ohhh lekker, ik moet morgen gewoon werken..

Een hele fijne vakantie!!!

Is gewoon gezonde spanning natuurlijk, dat je nu niet kan slapen. Zou ik ook hebben
Klinkt goed die vakantie!

Gewoon maar aan toegeven dan dat je nu niet kunt slapen, dat haal je wel weer in hoor!

Veel plezier!
Lekker toch die voorpret! Je kunt niet slapen van de kriebels omdat je je ontzettend verheugt!

Fijne vakantie, en slapen dat komt nog wel!
Slapen kan later wel. Voor het eerst alleen op vakantie gaan is veelste spannend. Wens je een hele fijne vakantie toe en geniet lekker. Wie weet kun je als je eenmaal in je vliegtuigstoel zit wel lekker even je ogen sluiten.
Ben wel weer helemaal up-to-date dankzij shownieuws. Dat had ik toch niet mogen missen, haha. Een geluk bij een ongeluk.
Leuk hoor...

Alleen op vakantie is wel een echte belevenis... vond ik tenminste... maar wel heel leuk...
Hoi fijne vakantie! Waar ga je heen, naar de zon?
quote:xalvadora schreef op 04 augustus 2011 @ 23:26:

Hoi fijne vakantie! Waar ga je heen, naar de zon? Ik ga inderdaad naar de zon, de Macedonische zon.
Een vriendin van me is daar pas geweest. Super goed bevallen. Heerlijk weer, mooie omgeving en heerlijk eten. Heel goedkoop ook. Wel een paar excursies doen hoor. Het meer van Ohrid ofzo. Veel plezier nogmaals

Oh nu herken ik je van een vorig topic! Gaat goed komen!
quote:mywickedlife schreef op 04 augustus 2011 @ 23:34:

[...]

Ik ga inderdaad naar de zon, de Macedonische zon.Grappig, daar ga ik over een paar weken ook heen. Met een vlucht op dezelfde rottijd
Ow leuk hoor. Nou geniet ervan!
quote:Conundrum schreef op 04 augustus 2011 @ 22:40:

;-)

hahaha!

@mywickedlife fijne vakantie!
Ben nog steeds wakker! Pff...kan over een half uur richting gate, en mag dan daar weer rondhangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven