Terug in de tijd

05-08-2011 12:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie 100 jaar, of langer, terug in de tijd willen? Kijken hoe het er toen uitzag waar je nu woont?
Jaaaah!!!

Van het oude Egypte, Romeinse tijd, Afrika van voor de slavenhandel, Middeleeuwen, Renaissance Italie en Frankrijk. Helaas is het als zwarte vrouw nogal een gewaagde onderneming om door de tijd te reizen. Als je niet uitkijkt zit je zo op een slavenschip naar de nieuwe wereld. Dat is nou net een stukje dat ik graag over wil slaan.
28 jaar terug en dan stiekum toe kijken of ik net zo'n brugpuber was als mijn kinderen nu... Groot voordeel, dan zie ik mijn moeder ook weer, want is mis haar verschrikkelijk sinds ze drie jaar geleden plotseling overleden is.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Nee; totaal geen behoefte aan. Ik ben zeer blij dat ik in deze tijd leef; vooral gezien de medische voorzieningen. Zonder dat was mijn leven toen onleefbaar geweest. Ik prijs mezelf elke dag gelukkig dat ik nu in deze tijd en in dit land leef want ook in Afrika had het niet gekund.
Ik had wel een hippie in de jaren 60 willen zijn, maar ik zou liever willen weten hoe het leven er in de volgende eeuw uit ziet.
quote:lilalinda schreef op 05 augustus 2011 @ 14:01:

aanrader!jaaaa da's echt een geweldig programma
quote:khemam schreef op 05 augustus 2011 @ 14:29:

Jaaaah!!!

Van het oude Egypte, Romeinse tijd, Afrika van voor de slavenhandel, Middeleeuwen, Renaissance Italie en Frankrijk. Helaas is het als zwarte vrouw nogal een gewaagde onderneming om door de tijd te reizen. Als je niet uitkijkt zit je zo op een slavenschip naar de nieuwe wereld. Dat is nou net een stukje dat ik graag over wil slaan.Slavenhandel in Afrika of waar dan ook bestaat al sinds de geschiedschrijving of ver daarvoor. Ook onderling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven