boxsprings kopen bij slaapkamerconcurrent

05-08-2011 20:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wil graag een nieuwe bed (boxsprings) kopen, maar waar moet ik op letten? Had wel iets moois gezien bij slaapkamerconcurrent, heeft iemand ook ervaring met deze zaak?
Daar ben ik vorig jaar ook geweest om te kijken. Heel goedkoop maar ik had ernstige twijfels over de kwaliteit.

Daarna een heerlijk bed bij de Ikea gekocht voor relatief weinig geld. Ikea is bewezen kwaliteit. Zij verkopen zo veel dat ze geen rotzooi kunnen verkopen.

Ik heb een boxspring met een traagschuim topper er op en dat slaapt echt als in het paradijs.
Ik wilde ook net mijn ikeabed komen promoten
mag ik vragen met welk bed van de Zweed jullie zo blij zijn ?

Ben op zoek
my work is done here!

Ik heb de Sultan Alsvag. Is geen echte boxspring, want heeft een lattenbodem, maar heeft wel de uitstraling van een boxspring. Bovendien kan het hoofdeinde en voeteinde omhoog.

Ik ben erg tevreden!
quote:kat75 schreef op 05 augustus 2011 @ 20:25:

Ben op zoek Ik heb een binnenveringsbed en gewoon een binnenveringsmatras dat lekker lag en bij ons gewicht paste. Weet geen namen meer. Wij hebben voor hoge poten gekozen, omdat het anders erg lastig stofzuigen is (ook hier geleerd). Wij vonden een topper er op echt niet lekkerder liggen, maar dat kan ook nog. Wij hebben alles in 160, dus ook geen gat (wel een ramp met de trap)
quote:kat75 schreef op 05 augustus 2011 @ 20:25:

Ben op zoek

Geen idee! Ze heten allemaal Sultan en dan een naam die je zou verwachten op de gay-pride er achter...

Gewoon een keer op maandagochtend gaan (rustig!) en ze allemaal op je gemak uitproberen.
quote:jo12345 schreef op 05 augustus 2011 @ 20:47:

[...]

Geen idee! Ze heten allemaal Sultan en dan een naam die je zou verwachten op de gay-pride er achter...

Gewoon een keer op maandagochtend gaan (rustig!) en ze allemaal op je gemak uitproberen.Vakantietijd nu dus nog maar heel een wachten en dan proefliggen, maar iig bedankt voor de tips
Oh heb even voor je gekeken. Heb een boxspring onderkast, daar een Hagavik binnenveringsmatras op en daar bovenop een traagschuim topmatras Tafjord.

Het is wel een beetje hoog, maar het voelt als de prinses op de erwt maar dan zonder erwt. Heb echt nog nooit in zo'n lekker bed geslapen.

Bij elkaar kostte het hele gebeuren 140 breed, ¤600,- en dat vond ik echt goedkoop.
In februari 2011 is de matras SULTAN HOLMSJÖ in combinatie met de matrasbodem SULTAN ATNA als BESTE UIT DE TEST van de Consumentenbond gekomen. De test is gepubliceerd in het april-nummer van de Consumentengids.

Deze zijn dus als beste getest dit jaar door de Consumentenbond. Ben je voor nog geen 700 euro klaar.
Jo, dat hoge vind ik wel gaaf, heb vroeger als au pair in amerika gewoond en daar moest ik 's avonds mijn bed "inklimmen" , zalig vond ik dat
mm, dan ook maar een bezoekje aan de ikea wagen!
Hoi Sandra,

Ik heb ooit de tip gekregen om 's morgens vroeg op een bed uit te gaan en vooral te gaan proefliggen.

Want als je moe bent, ligt ieder bed lekker...!!

Wij kunnen niet voor jou beslissen, je moet zelf voelen hoe een bed ligt. Sommige mensen houden van harde bedden en andere van zachte.

Maar Ikea is zeker een optie. Ga dan van tevoren daar ontbijten...!!

Veel sukses met de aankoop!
Goeie tip van die hoge poten. Die ga ik onthouden. Ik wil ook een wat hogere boxspring.

Laatst bij Ikea gekeken en dat zag er goed uit.
en kent iemand die slaapkamerconcurrent?
Ik heb begin dit jaar boxspings inclusief binnenveringsmatrassen en een topper gekocht bij Ikea. Prima kwaliteit, ik ben er heel blij mee!! Wij slapen er heerlijk op.

En je mag je matras bij Ikea 3 maanden uitproberen, bevalt het niet mag je hem omruilen. Hebben wij ook gedaan, want we hadden in eerste instantie voor te zachte matrassen gekozen. Omruilen binnen 3 maanden was geen enkel probleem, niet eens de vraag waarom we wilden omruilen.

Dus: goede kwaliteit, niet duur en prima service!!

(en nee, ik werk niet bij Ikea....)
Trouwens, mijn boxsping heet de Sultan Atna en de matrassen de Sultan Hamnvik. Daar heb ik een latextopper op liggen. Perfect.

Had eerst de binnenveringmatras met traagschuim erop, maar daar kon ik me heel moeilijk op omdraaien (=te zacht voor mij), omdat ik er te diep in lag.

Ik heb 2 losse boxsprings, 2 lossen binnenveringmatrassen, beide van 90 cm breed en 2.20 m lang. Daarboven op een topper van 1.80 bij 2.20 om het één geheel te maken en geen kloof te hebben. Wij hebben de 10 cm pootjes, hadden eerst de 20 cm pootjes, maar dat was echt zo'n bejaardenbed en ik had iedere dag het idee dat ik boven op een flatgebouw lag. Samen was dat al snel 65 cm hoog.

Wij waren klaar voor rond de 1000 euro met bovenstaande.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven