Werk & Studie alle pijlers

Vreemde taal

05-08-2011 20:57 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke taal zou je graag vloeiend willen spreken?
Zweeds, en jij?
Chinees
quote:Dickens schreef op 05 augustus 2011 @ 20:58:

Zweeds, en jij?
quote:sito1970 schreef op 05 augustus 2011 @ 21:02:

[...]

Zweeds, Frans en Pools. Leuk dat jij ook Zweeds zou willen. Waarom geen Deens of Noors?
Vlaams.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 05 augustus 2011 @ 21:03:

Vlaams.Amai.
italiaans
Arabisch, Russisch en Grieks
Turks
Vind Deens te boertig en binnensmonds klinken, Noors ook een beetje. Zweeds klinkt mooi scherp.
Mijn Engels is wel oké, maar ik zou het graag vloeiend willen spreken, Spaans ook.
quote:Dickens schreef op 05 augustus 2011 @ 21:06:

Vind Deens te boertig en binnensmonds klinken, Noors ook een beetje. Zweeds klinkt mooi scherp.Ik vind Zweeds ook mooier klinken dan Noors en Deens. Vind het een heerlijke taal.
Japans.
En Fins en Russisch.
-
quote:Star schreef op 05 augustus 2011 @ 21:13:

En Fins en Russisch.Uitslovert
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 05 augustus 2011 @ 21:15:

[...]

Uitslovert Fins schijnt vreselijk te zijn om te leren met al die naamvallen en die onmogelijk uit te spreken woorden.
Nog liefhebbers voor Fries?
Bahasa is niet zo moeilijk. Simpele grammatica en makkelijk uit te spreken.
quote:nouschi schreef op 05 augustus 2011 @ 21:15:

[...]

Uitslovert
-
Mayhem, hush my mouth!
Beter Ivriet (modern hebreeuws) dan ik nu spreek, graag... en IJslands, Japans en Chinees.. Turks lijkt me ook wel wat.

Heb geloof ik wel wat met talen
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:mayhem schreef op 05 augustus 2011 @ 21:29:

Precies, en dus beter Bahasa dan Tsjechisch of Arabisch

Want ik ben zo iemand die geen halve taal wil leren, dus ook meteen lezen en schrijven erbij.

Even offtopic: heeft niet zozeer met talen te maken maar ik vind de accenten uit het zuiden van de Verenigde Staten echt geweldig.Me too! "My, my sir, is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?" (en dan in een vet Alabama accent...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven