Deadly women
vrijdag 5 augustus 2011 om 00:06
vrijdag 5 augustus 2011 om 00:08
quote:katrien_duck schreef op 05 augustus 2011 @ 00:06:
Ik heb een keer een aflevering gezien. Daarin zag je o.a. een groep tienermeisjes een vriendin doodmartelen en een ander meisje schoolkinderen beschieten vanuit haar slaapkamer.
Daarna de andere afleveringen niet meer gekeken, ik vind het een akelige serie.He bah. Ja het is een akelige serie maar het is ook wel weer fascinerend om te zien hoe harteloos en berekenend mensen kunnen zijn. Dingen die ik me gewoon echt niet kan voorstellen..
Ik heb een keer een aflevering gezien. Daarin zag je o.a. een groep tienermeisjes een vriendin doodmartelen en een ander meisje schoolkinderen beschieten vanuit haar slaapkamer.
Daarna de andere afleveringen niet meer gekeken, ik vind het een akelige serie.He bah. Ja het is een akelige serie maar het is ook wel weer fascinerend om te zien hoe harteloos en berekenend mensen kunnen zijn. Dingen die ik me gewoon echt niet kan voorstellen..
vrijdag 5 augustus 2011 om 00:12
Ik kijk ook. Het is shockerend hoe intens slecht sommige mensen zijn. Gisteren een vrouw die niet allleen twee partners had vergiftigd om zo verzekeringsgeld op te strijken, ze sloot ook een verzekering af op haar eigen zeventienjarige zoon. Die probeerde ze ook te vergiftigen, waardoor hij gedeeltelijk verlamd raakte en met zware ijzeren beugels om zijn benen moest strompelen. Maar hij had niet door waarom hij zo ziek was. Vervolgens ging ze met hem varen en liet hem opzettelijk verdrinken, door die loodzware beugels om zijn benen had hij geen schijn van kans. Echt heel heftig maar echt gebeurd.
vrijdag 5 augustus 2011 om 16:03
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:11
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:12
dinsdag 9 augustus 2011 om 01:23
Is het ook nog op een herhaling te zien?
Vandaag werd ik halverwege het programma weer wakker. Een beetje gemist wat dat donkere meisje/vrouw had gedaan. Vond het apart dat die ene man en 2 miljoen mensen en de paus hadden getekend voor haar en dat ze nu dus levenslang heeft ipv de doodstraf. Alleen gemist wat ze had gedaan.
Vandaag werd ik halverwege het programma weer wakker. Een beetje gemist wat dat donkere meisje/vrouw had gedaan. Vond het apart dat die ene man en 2 miljoen mensen en de paus hadden getekend voor haar en dat ze nu dus levenslang heeft ipv de doodstraf. Alleen gemist wat ze had gedaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven