Lachwekkende plaatjes
zaterdag 6 augustus 2011 om 20:50
Hai,
Hebben jullie ook wel eens zo'n avond dat je helemaal in een scheurkalender ( andere benaming voor in een deuk liggen ) ligt van het lachen om bepaalde plaatjes ? Ik heb dat wel en vroeg me dus of meerdere dat hadden, zo ja plaats dan je funny plaatjes hier ..
Hier moest ik enorm om lachen:
Kate
Oprah
Osama
Hebben jullie ook wel eens zo'n avond dat je helemaal in een scheurkalender ( andere benaming voor in een deuk liggen ) ligt van het lachen om bepaalde plaatjes ? Ik heb dat wel en vroeg me dus of meerdere dat hadden, zo ja plaats dan je funny plaatjes hier ..
Hier moest ik enorm om lachen:
Kate
Oprah
Osama
zaterdag 6 augustus 2011 om 21:44
quote:calvijn1 schreef op 06 augustus 2011 @ 21:39:
[...]
Ik snap hem niet geloof ikJe hebt zo'n scene dat die jongen een tekening gaat maken van de hoofdpersoon die dan naakt is. Hij had voorheen Franse vrouwen naakt getekend. Zij zegt die zin dan ook in de film: draw me like one of your French girls. Dat hondje ligt er ook zo bij op de foto...Moet gewoon lachen om het idee en het schattige hondje...
[...]
Ik snap hem niet geloof ikJe hebt zo'n scene dat die jongen een tekening gaat maken van de hoofdpersoon die dan naakt is. Hij had voorheen Franse vrouwen naakt getekend. Zij zegt die zin dan ook in de film: draw me like one of your French girls. Dat hondje ligt er ook zo bij op de foto...Moet gewoon lachen om het idee en het schattige hondje...
zaterdag 6 augustus 2011 om 21:45
zaterdag 6 augustus 2011 om 21:59
quote:calvijn1 schreef op 06 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Ik houd erg van sarcastische, droge humor.
Qua plaatjes/stripjes kan ik soms erg lachen om Garfield, Fam. Doorzon, Jan, Jans & de kinderen.
Ik snap je gevoel voor sarcastische en droge humor.
Maar kom op Gárfield?
Ik snap die onderbroekenlol in dit topic ook niet zo.
[...]
Ik houd erg van sarcastische, droge humor.
Qua plaatjes/stripjes kan ik soms erg lachen om Garfield, Fam. Doorzon, Jan, Jans & de kinderen.
Ik snap je gevoel voor sarcastische en droge humor.
Maar kom op Gárfield?
Ik snap die onderbroekenlol in dit topic ook niet zo.
zaterdag 6 augustus 2011 om 22:14
quote:mjdh schreef op 06 augustus 2011 @ 22:11:
[...]
Oh men! Ik heb net het hele topic doorgekeken. De cola zit op mijn toetsenbord. Erg leuk!
TO, wij hebben duidelijk een verschil van humor. Geen punt.
Inderdaad geen punt .. Als we maar kunnen lachen, ja toch
Ik zeg altijd maar zo '' een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ''
[...]
Oh men! Ik heb net het hele topic doorgekeken. De cola zit op mijn toetsenbord. Erg leuk!
TO, wij hebben duidelijk een verschil van humor. Geen punt.
Inderdaad geen punt .. Als we maar kunnen lachen, ja toch
Ik zeg altijd maar zo '' een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ''
zaterdag 6 augustus 2011 om 22:20