de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Ik zal mijn man vast vantevoren instrueren wat hij allemaal mag doen met die triangel als ze daar mee aan komt zetten
Alle reacties Link kopieren
Kaetje

Ik hoop dat de borstvoeding dit keer helemaal goed zal lopen en anders kan wellicht diegene die je kent via internet ook bij je thuis komen om te helpen?

Ik vind eigenlijk dat we een meet moeten houden bij jou als je bent bevallen. Met alle bitches op kraamvisite!
Kaetje, hoe gaat het trouwens nu met kamperen? Heb je net die enorme hoosbui gehad? En droog gebleven? Wel gezellig die regen op het tentzeil, lekker wijntje erbij. Oh nee, jij natuurlijk niet. Nou ja, lekker glaasje appelsap dan Spelletje doen, en lekker bijkletsen met je man. Wanneer gaan jullie weer richting huis?
Joehoe!!!!!! Daar zijn ze dan. Gefeliciteerd Jusa!!!!
Pop ik heb ook een laporascopie gehad. De nacht erna echt megapijn tussen de schouderbladen. Ik heb echt liggen kermen en huilen. De volgende dag was het ver over, maar ver lopen was geen optie. Moeilijk te voorspellen hoor. Maar als je ook die pijn tussen je schouderbladen hebt wil je echt niet bewegen, dan denk ik dat je de moed niet eens kunt vinden.

En ik vind kamperen ook heerlijk. We zijn net terug en ik zou zo nog een paar weken willen.

Ik ben nog niet bikte exen hoor, maar zwaai alvast naar iedereen.

Juda in ieder geval van harte gefeliciteerd.

En Kaetje, ik zou die triangel toch alvast maar bespreekbaar maken hoor.

Nu snel richting droogtrommel!
Oooh lieve Jusa! Wat goed! Wat een heerlijke verassing om dit als eerste nieuws te mogen lezen, hier vanaf mijn vakantie-adres. Het geeft me hoop en vertrouwen. Wat leuk! Wat goed dat je alles alleen hebt gedaan, daar mag je inderdaad supertrots op zijn. Gefeliciteerd!!! Twee van die heerlijke mopjes. Geniet er van!
Lekker laten leven...
MagiC, ik wist niet dat je kon lezen vanaf je vakantie-adres. Hoe gaat het met je? Hoe voel je je lichamelijk en psychisch?
Dolfijn, diegene is altijd welkom bij ons thuis!

En alle bitches natuurlijk ook. Gezellig hoor, als jullie op kraamvisite willen komen. Maar ik woon voor veel van de bitches wel heel erg uit de richting natuurlijk.

Magic, hoe is de vakantie?

Hier in de tent is het heerlijk. Nu waait het heel hard en vanacht ook, de tent maakt continue lawaai in de wind. Spelletjes doen vind ik heel leuk maar man niet zo. We hebben veel boeken mee en een paar films die we op de laptop kunnen zien. En de laptop zelf natuulijk
Jusa is bevallen !

Jusa, gefeliciteerd!!!!!

Kaetje, ik denk dat ik wel redelijk dichtbij woon, we gaan immers naar hetzelfde ziekenhuis. Ik word steeds nieuwsgieriger naar iedereen. Ik zal dat e-mail adres eens opzoeken en me aanmelden voor de hyves.
abc, is dat zo? Grappig zeg! Ben dan ook wel heel benieuwd waar jij woont...
Yam, wat zijn ze mooi hé! Jusa heeft het hier gister nog even gemeld, dat ze er al waren.
Hoi lieve meiden,

Bedankt voor al de steuntjes in de rug. Zit gewoon een beetje in een negatieve flow op het moment, daar moet ik even weer uit en dan zie ik t allemaal wel wat beter hoop ik. We hebben wel besloten om voor de volgende poging te gaan, afspraak staat al. Vlgd week zaterdag de eerste FM. Dan slaan we een maand over, gaan we ook met vakantie en kunnen we even bezinnen. Lijkt me goed.

Lieve Jusa!! Gefeliciteerd!! Supertrots mag je zijn, you did it!! Prachtig nieuws!!

Oo die triangel, nooit van gehoord, lijkt me ook echt een beetje zweverig,(net zoiets als puffen met je wee: de-ze-weei-komt-nooit-meer-terug)_ geef mij dan maar zoiets als de TENS of als je in het ziekenhuis bevalt een ruggenprik.

Wat veel kampeerliefhebbers hier zeg, misschien komt dat hier ooit nog eens, vooralsnog ben ik meer van de huisjes en appartementjes.

Magic, hoe bevalt je vakantie, lukt het een beetje om je te ontspannen?

Vandaag fietstochtje gemaakt van 20 km, niet veel, maar was evengoed erg pittig door de harde wind. Lekker uitgewaaid dus en hoofd leeggemaakt.
Jusa van harte gefeliciteerd!!

Ben weinig hier op moment, heerlijk aan het genieten van mijn vakantie. Vooral even alles van ons afzetten, en dan na de vakantie krijgen we te horen of iui of ivf/icsi gaat worden.
Jusa van harte!!

Kaet, ik heb heel hard moeten lachen om het fietsenrek wat jij van de triangel wilt vouwen. Ik geef je groot gelijk, dat mens is gestoord. Ik word erg agressief van pijn dus ze zou in mijn buurt niet veilig zijn....
Jusa wat heerlijk! En wat knap dat je t zelf gedaan hebt. Ik heb een tijd meegelezen, en je had t zwaar op het laatst. Wat kun je dan sterk zijn!

Kaetje, boven aan de lijst, maar nog tijd genoeg om triangels te vouwen, ik moest erg lachen om je. Maar ik zou er ook veel te nuchter voor zijn!
Hallo allemaal.

Iedereen is op dit moment postief. Allemaal goed nieuws. Ben nog steeds niet omgesteld en geniet een week je op de camping alleen wel in camper. We zitten op camping beekse bergen echt mooi camping. Super veel te doen voor kinderen. We hadden aanbieding vakantieveling. 44 euro voor week en 17,95 per persoon als toegangskaarten voor de hele week. Ik mail nu via mijn telefoon en weet niet hoe het op de site eruit zit. Groetjes brigitte
20 km vind ik echt wel veel, Ramiaatje. Ik kom nu niet verder dan 5 minuten. Die negatieve flow herken ik wel. De teleurstelling is gewoon nog groter dan je je van tevoren voor kunt stellen.

Yamuna, je hebt mail van me over hyves.

Kaetje, wil je me ook in de tabel zetten? Het is toch echt wel echt en ik voel me hier thuis (ondanks dat ik niet zo veel schrijf, ik lees meerdere keren per dag mobiel bij).

Abc, 30 jaar, PCOS, nierziekte, astma. Kinderwens sinds eind 2008, juni 2009 toestemming van nefroloog en gynaecoloog om anticonceptie te laten staan. Augustus 2010 MMM, maart 2011 eerste ICSI, overstimulatie, geen tp. Eerste cryo tp mislukt. Tweede cryo tp gehad (wachten op test). Nog 1 cryo over.
Hhmmm, vette letters mislukt. Werkt mobiel blijkbaar anders dan gewoon. Hopelijk komt het zo ook over.

Toch maar even de laptop erbij gepakt .
Je staat er in ABC. En fijn dat je je thuis voelt bij ons, dat is precies de bedoeling
Hoi Ramiaatje, ook hier wordt gekampeerd vanuit een appartement, . Maar wel zalig hier. Zijn aan de Bloemen Riviera in Italie. Vandaag was het best bewolkt, maar mijn Iphone belooft de rest van de week volle zon en 25-30 graden. Lekker hoor...

Klinkt goed Brigitte, de Beekse Bergen, erg leuk! Geniet er maar van.

Kaet; Triangels?? Om je te bescheuren!

Geniet van je vakantie hoor! Doet Kootje het goed in de tent?

Girafje; ook voor jou een fijne vakantie!

Wie zit er op dit moment op t wachtbankje? Kan iemand mij een korte update geven van de meest spannende dingen 'de momenti'?

Voor iedereen die nog wakker is; slaap lekker zometeen!
Lekker laten leven...
Jusa, gefecliciteerd!!!!
Kaetje, die triangel als pijnbestrijding, hahaha, daar had ze echt niet mee moeten aankomen.
Jusa, van harte, wat een mooie moppies!

Voor de rest hier: een dikke knuffel. Ik lees mee maar heb het druk (?) met van alles en nog wat............
Heb wat op hyves gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven