Mode & Beauty alle pijlers

zaggora hot pants

07-08-2011 23:11 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ooit gehoord van of ervaring met de zaggora hot pants? Zou een afslankend resultaat hebben+ anti cellulite werken. Er bestaat een facebookpagina waar vrouwen echt heel lovende dingen zeggen... Blijkbaar werkt het echt. Enniehoe, heb het daarnet besteld, via een promotie site. Ben benieuwd...Als iemand er ervaring mee heeft, please share!
Waarom wil je ervaringen weten als je het gekocht hebt? Zou je niet beter dat eerst kunnen doen voordat je iets besteld
]
Ik heb er eerst over gelezen via google... Ook die facebookpagina... Echt heel positieve verhalen. Dus dacht om het hier ook mee te delen , nog meer positieve verhalen te horen . En op die manier zouden meer vrouwen hiervan horen. Niks mis mee toch?
Als het echt zou werken zouden er geen te dikke vrouwen en cellulitus meer bestaan he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Conundrum schreef op 07 augustus 2011 @ 23:22:

Hier is het antwoord waarom de vrouwen lovende dingen zeggen:

De dames worden beloondJa oke, maar ze worden niet beloond om te liegen, toch? Misschien willen ze gewoon het woord verspreiden omdat dit redelijk nieuw is. Niet iedereen geeft dezelfde mening, of heeft dezelfde resultaten, ze zeggen dat ook eerlijk denk ik.
quote:himalaya schreef op 07 augustus 2011 @ 23:26:

Als het echt zou werken zouden er geen te dikke vrouwen en cellulitus meer bestaan he?het is redelijk nieuw en niet iedereen weet hiervan... Ik heb het pas vandaag ontdekt...Maar goed, we zullen wel zien
En enniehoe, op een facebook pagina kun je mensen tegen betaling iets laten zetten of vrienden verzinnen alleen de positieve dingen laten staan natuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya, je kan gelijk hebben natuurlijk. Hoewel ze niet de negatieve of minder positieve hebben weggehaald. Maar het merendeel van de ervaringen is positief.
I
quote:LolitaLempicka schreef op 07 augustus 2011 @ 23:27:

[...]

het is redelijk nieuw en niet iedereen weet hiervan... Ik heb het pas vandaag ontdekt...Maar goed, we zullen wel zienhmm, dus dat idee is redelijk nieuw?

sauna pants
danivo
het enige wat werkt tegen cellulitis zijn goede genen...

(i have them)
Danivo, ik weet niet, niet het idee zelf dan misschien maar deze versie ervan? Ik ben niet dik, kan alleen wat versteviging gebruiken. Kan me voorstellen dat het niet echt helpt bij heel dikke mensen die vele centimeters willen verliezen.
tja, ervaring heeft me geleerd; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook..
Die vrouwen die hun ervaringen typen, heb even gekeken op hun profielen. Denk niet dat ze verzonnen zijn, en dan 200 zoveel vrienden hebben. Hun profielen zien er ook normaal uit, niet gemaakt of zo.. Pff ik hoop echt dat het toch een beetje werkt...
Of je bent heeel nief of je maakt reclame
Als je toch je keuze al heb gemaakt en echt geloofd dat het werkt: waarom dan een topic aanmaken?
Common sense is not so common.
Voltaire
Ik zocht gewoon ervaringen van andere mensen... of er nog mensen van gehoord hebben. Ik ben niet 100 % meer overtuigd dat het echt werkt, maar hoop er wel op natuurlijk. En nee ik maak geen reclame...heb wel wat beters te doen.
Pff, wat een reacties zeg....

Zeg Lolita, hier nog zo'n "naïeveling", hoe is de hotpants je bevallen? Heeft het gewerkt?

Ik zit er zelf ook over te denken...!

thnx!
quote:astridvdh schreef op 17 januari 2012 @ 09:51:

Zeg Lolita, hier nog zo'n "naïeveling", hoe is de hotpants je bevallen? Heeft het gewerkt?

thnx!

En daar maak je speciaal eeen account voor aan?

Je kunt beter zoeken op beoordelingen van die hotpants, hier tref je ze niet aan.

Of eh, wilde je even de aandacht voor op die hotpants vestigen?
quote:astridvdh schreef op 17 januari 2012 @ 09:51:

thnx!En daarvoor maak je EN speciaal een account aan EN up je een topic uit augustus vorig jaar...beetje vreemd vind je zelf ook niet?
tjongejonge wat een gezellig forum is dit zeg,

hebben jullie nou echt niks beters te doen dan posts van anderen afzeiken?

ik ben hier snel weer weg.....

"je mag alles zeggen maar het hoeft niet"

...
quote:astridvdh schreef op 17 januari 2012 @ 12:57:

...Inderdaad, maar als iemand onder valse voorwendselen een oud topic naar boven haalt waar ook nog geen informatie instaat, hebben wij heel snel door dat het spam is. En daar houden de meeste mensen niet zo van.
quote:astridvdh schreef op 17 januari 2012 @ 12:57:

tjongejonge wat een gezellig forum is dit zeg,

hebben jullie nou echt niks beters te doen dan posts van anderen afzeiken?

ik ben hier snel weer weg.....

...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven