societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Zomervakantie... Claudio...

Als je [img] weghaalt, lukt het wel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 augustus 2011 @ 10:36:

Zomervakantie... Claudio...

Als je [img] weghaalt, lukt het wel.Zo zie ik het linkje, maar niet het plaatje. Ik ga van de mod klagen, want dat kan echt niet, mefs zonder plaatjes
nee plaatjes kunnen niet meer. We moeten een protest topic openen; wij willen plaatjes plakken!
Idalee, stem even voor mij, ik loop nu mobiel te forummen en loop nu naar de kantine voor een broodje en koffie. Auw! Loop tegen een deur... Ik stop met lopend forummen. Is veel te gevaarlijk.
Ik lees nu wat de reden van geen plaatjes is. Ik heb dus wat gemist in mijn vakantie. Ik wist niet dat het zo spannend zonder mij hier zou worden. Ik ga niet meer met vakantie!
Je wil niet weten hoe spannend het hier was zonder jou! We hebben je echt gemist hoor! En ik ga zonder jou altijd helemaal de mist in... Spreuken die fout gaan, rellen op andere topics, supermisplaatste opmerkingen maken en niemand die me even op het matje roept. Idalee heeft haar best gedaan hoor, dat wel. Maar weerhoud mij maar eens van in zeven sloten tegelijk lopen met mijn grote mond.
Oh Mefs, als jij er was geweest had je hem vast behekst. Je weet toch dat we niet zonder je kunnen! James heeft dagen lang de koffie koud laten worden, Donkey bleef maar met zijn hoefje schrapen over de grond en Mrs en ik zaten elke avond snikkend op de sofa. Oke, een beetje overdreven misschien
wat een zieke geest!

Maar, waren het allen plaatjes, of ging hij ook tegen een bepaalde forummer?
niet een bepaalde...tegen alle forummers
He Idalee weet jij wie die champ is qua andere nick?

ben benieuwd las ergens dat ze konden loepen dat ze bij jeugdzorg werkte?
quote:idalee schreef op 08 augustus 2011 @ 12:56:

Heb ik toch zitten reageren in dat enge topic, maar ik denk dat het niet waar is, dat TO gewoon ziekelijk jaloers is en zich dingen inbeeld. Heb ooit zo'n ex gehad, die was ervan overtuigd dat ik met zijn broer flirtte, omdat ik naar hem glimlachte. Hij wilde ook niet dat ik bij mijn beste vriendin bleef slapen, we zouden dan vast sex hebben...Ziek...!
OMG, dat is echt een eikel! Je had gisteren gelijk toen je zei dat je op eikels viel. Niet bij je vriendin mogen slapen... Wat een sukkeltje.
Nee geen idee wie dat is, dat zo'n labiel iemand dan bij jeugdzorg werkt... Gelukkig heb ik niet veel verantwoordelijkheid in mijn baan
Gekke Idalee Hihi.
MEFS heb meegeprotesteerd hoor.
Dank je Xal.

Over iets anders... IK WIL EEN KAT!!!!!!!!!!! Kan ik er een lenen totdat ik besef dat het geen goed idee is
er is een topic 'kat wegdoen' actief...
Ik heb ook ooit een jaloerse ex gehad, niet zo dol als die van jou gelukkig. Maar toen het uit was ben ik ook flink los gegaan. Volgens mij is dat een logisch gevolg als je even zogezegd aan de ketting gelegen hebt. Ik zal zelf nooit zo doen, het idee alleen al zeg, even controleren wat Stan allemaal doet... Nee, kan mijn tijd beter gebruiken ook.

Wat die TO betreft, zou kunnen dat er werkelijk een streep door haar heen loopt en eerlijk gezegd hoop ik dat heel hard. Als het verhaal wel waar is, vind ik het vreselijk dat die vent nog in haar huis zit en dat ze haar dochters niet beschermd. Domme doos is ze sowieso.
Tsja, ben even schappen doen
Als dat kat het druk vindt met een baby, weet ik niet wat hij bij ons zou doen, twee kinderen waarvan er een de hele dag door ratelt, twee konijnen en een manke hamster. Het is niet bepaald rustig bij ons, vrees ik.
als de hamster nu gewoon kon lopen oke, maar met een manke hamster heb je er toch een zorg bij. Ik zou het niet doen
Xalliewallie, neem je fruit mee? En kaasjes en natuurlijk chocola, die met cranberries weer
Met drie poten kan hij de ronde van Spanje winnen. Volgens mij is hij ook hyperactief. Wat kan hij hard lopen in dat wiel! We overwegen er een dynamo aan te sluiten. Zo kunnen we electriciteit besparen.
Mefs, wat een coole gadget is dat. Een lampje dat je aan het wiel van je hamster kunt vastmaken. Vraag er snel patent op aan, dan laten we het Mrs verkopen. Je bent toch een zakendame Mrs?
Een ledlampje dat van kleur verandert, en in de kerst met kerstmuziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven