Internetdating verder kletsen

04-05-2011 17:00 255 berichten
Voor iedereen die iets kwijt wil over dating via internet, hier kunnen we verder gaan.

En hier is het oude topic.

Veel plezier, met kletsen, lezen en daten!!!
Alle reacties Link kopieren
wow manopviva, wat een verhaal! Daar zou ik dus meteen een blok op gooien, wat opdringerig zeg :-D

En die msnnert, geef haar gewoon een kans, wie weet is het nu anders voor haar. Wel apart inderdaad, een drie maanden regel. Ik heb niet echt een regel. Als het goed voelt en ik krijg een uitnodiging, dan ga ik gewoon op de date. Of dat nou na een week of na een paar maanden is. Gaat toch meer om het gevoel :-)

Maar als het een mailcontact blijft is ook goed toch?

He maar jullie chatten dus allebei wel? Ik heb een hekel aan chatten dus dat doe ik dus helemaal niet. Zit je de heletijd vast aan je computer te wachten tot er teruggesproken wordt en het is zooooo langdradig vergeleken met echt praten, ik heb er geen geduld voor. Toen ik 16 was en al mijn vriendinnetjes het ook deden al niet :-)

Nou die man met de klik heeft het ineens weer druk denk ik. Geen mail meer gehad sinds gistermiddag, maar hij is ook niet online geweest. Even kijken wat daar gebeurt dus.

En die ene die ik wel vind aansluiten maar waarmee het contact tot nu toe een beetje saai is, dacht daar dus anders over. Hij heeft me uitgenodigd op een date. Ik moet zeggen dat hij me toch genoeg interesseert om af te spreken. Ik denk dat ik hem terug ga mailen dat ik wel wil afspreken. Het is in het echt toch altijd heel anders en wie weet klikt het dan toch beter. Hij is op papier een goede match. En anders dan weet ik in elk geval dat ik niet iets moois gemist heb omdat ik geen risico nam.
@ tierney, ja heb nu vakantie, dus zeeën van tijd. Ik merk wel dat ze het leuk vind met me te msn-en, als ik online kom zegt ze meestal vrijwel direct iets. Ik ben normaal ook niet zo van het chatten overigens.

En die opdringerige persoon, ik denk dat ze niet heel erg begaafd was. De foto was ook niet echt uitnodigend op zijn zwakst gezegd. Niet dat uiterlijk zo belangrijk is, maar ik heb wel een bepaald minimum zeg maar.

En over jou date met de "saaie" man, ik denk dat dat in het echt heel anders kan zijn. Via tekst is het lastig om iemand te boeien. Iemand die heel interessant schrijft zoekt misschien gewoon heel zorgvuldig zijn woorden, die "saaie"man is waarschijnlijk veel spontaner en dus leuker in het echt. (om je maar even positief te stemmen )
manopviva ,je zeg dat je op badoo een mail kreeg dat iemand jou wil ontmoeten ,ik heb dat ook een aantal keren gehad en dan sta er bij deze persoon wacht op jou berichtje .ik heb zo het idee dat ,dat van badoo zelf af komt ,want waarom zeggen ze dat dan niet gelijk in een chat berichtje .of zie ik dat verkeerd ?
nee, zo'n berichtje krijg je als iemand in het afspraakjesspel ja of misschien heeft aangegeven. Als je dan zelf naar afspraakjes gaat zie je die persoon meestal als eerste en als je dan ja klikt heb je een "match" zeg maar.

Beetje een onzinnige functie en werkt volgens mij nog meer het plaatjes kijken in de hand.
ja ik geloof het ook ,ik heb dat wel eens gedaan met dat afspraakjes gedoe ja /misschien/nee . ik klik meestal nee maar had nu misschien gedaan en ik kreeg daarop een berichtje dat een man ook misschien naar mij gedaan had en zat te wachten op een berichtje van mij .raar gedoe hoor dan vraag hij mij dat zelf maar .

ik vind het ook altijd iriterend dat als je met iemand chat je soms niet eens kans krijg wat terug te zeggen dan is hij weer al eerder .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven