Internetdating verder kletsen

04-05-2011 17:00 255 berichten
Voor iedereen die iets kwijt wil over dating via internet, hier kunnen we verder gaan.

En hier is het oude topic.

Veel plezier, met kletsen, lezen en daten!!!
Grappig, ik zag net op schoolbank.nl dat je daar ook kunt aangeven of je een afspraakje of relatie zoekt via die site. Concurrentie voor de dating-sites??
Grappig, ik zag net op schoolbank.nl dat je daar ook kunt aangeven of je een afspraakje of relatie zoekt via die site. Concurrentie voor de dating-sites??
Alle reacties Link kopieren
daar moet ik echt niet aan denken, daten met oud klasgenoten.

kan me niet herinneren dat daar een leuke jongen bij zat.
wij slapen nooit.
Nee ik ook niet, was in de 6de klas stapel op een jongen die nog altijd bij me in de buurt woont, maar als ik hem de laatste jaren zie denk ik; " wat bezielde me"

Maar als het je leuk lijkt Carenza waarom niet?

Zag net dat die oude weer op mijn profiel heeft gekeken.

Begrijp dat soort mannen echt niet, waarom 15 x kijken, kon je mijn profiel al niet?

Te laf om zelf een berichtje te sturen, en wacht dus op een vrouw. Kan ik hem melden dat hij lang kan wachten, want ik heb 3 x mijn best gedaan om het contact aan te gaan en te onderhouden. Wat genoeg is om te zien dat het altijd van mijn kant af zal moeten komen en dat verrot ik.

Dan een of andere eikel die denkt omdat hij afkomstig is uit het land ik in woon dat dat genoeg reden is om met hem mee op vakantie te gaan. Heb hem gevraagd of hij zijn zus met een totaal onbekende man naar zijn land van herkomst laat gaan.

En dat ook hij teveel met zichzelf bezig is en zich niet bedenkt of een vrouw hetzelfde wil.

Misia, je hebt gelijk dat je ermee klaar bent hoor!

Maar zoek de schuld aub niet bij jezelf, hij is een eikel en zal ws de rest van zijn leven op dezelfde toer door blijven gaan.

Je doet enorm je best, en je bent op de goede weg om er iets leuks van te maken HOUD VOL!!!

Zoals die man die bezet is als schreef het is de spanning die ze zoeken. Nou ze zoeken maar lekker vrolijk verder, als ze mij maar lekker met rust laten!

İk ga dagje stappen met 2 Engelse mannen. Niets geen date of wat, gewoon een leuke dag samen hebben.
raar he, mannen die geen initiatief nemen, maar wel gelijk reageren als t contact van jouw kant af komt. heb ik ook gehad, ik heb niks meer laten horen, hij zou me bellen, nooit weer iets gehoord.
wij slapen nooit.
pppppppfffffff gister een internet date gehad, dit is de 3de maar nooit meer!!!

Met mailen leek hij heel leuk en ook vertelde hij best veel.

Gister moest ik echt alles vragen anders was het stil en het blijkt dus zo'n zacht gekookt ei te zijn, wat een domper haha
quote:julymoon1 schreef op 05 mei 2011 @ 18:45:

pppppppfffffff gister een internet date gehad, dit is de 3de maar nooit meer!!!

Met mailen leek hij heel leuk en ook vertelde hij best veel.

Gister moest ik echt alles vragen anders was het stil en het blijkt dus zo'n zacht gekookt ei te zijn, wat een domper hahaNog 1 keer proberen! Ik heb ook drie dramatische internetdates gehad, maar de 4e was Heel Erg Leuk! :-)
Jammer, Julymoon1, maar die ene hele leuke, die komt vast wel een keer. Volhouden, er zijn er nog genoeg die los rondlopen :-)

Via schoolbank zal ik geen date krijgen, ben ik bang. Ik ben niet positief op mijn profiel daar, dan haken mensen al snel af. Degene die ik hoopte te vinden, staat er wel op. Maar: gelukkig getrouwd, heeft 3 kinderen. Zal ik dus ook maar niet benaderen, hij was op de basisschool verliefd op een bijna-naamgenote van me.
Misschien is het ook wel het probleem dat ik 'pas' een jaar alleen ben , en het bevalt me zo goed om alleen te zijn. Geen gezeur of gemiep , niet het constante aanpassen , gewoon lekker doen wat ik wil. Maar zo heel af en toe mis ik iemand en dan ga ik een date aan, maar dat loopt toch op niks uit. Misschien ben ik er niet aan toe of het zijn echt van die derde handse die ik tref hahaha.

Hoelang zijn/waren jullie alleen?
Nu 1 week na mijn eerste date, heb net nog een sms-je van haar gehad. Ik blijf erin geloven, moet me wel een beetje inhouden om me niet teveel op te dringen. Nooit gedacht dat ik iemand zooo leuk kon vinden na pas 1 date.
Julymoon1, ik ben ruim 2 jaar alleen, maar voor de scheiding voelde ik me ook al heel lang alleen. Er waren totaal geen raakvlakken meer, behalve dat we samen een dochter hebben.

Vind mijn vrijheid ook prettig, maar mis wel steeds vaker iemand naast me. Iemand op wie ik kan leunen, maar die ook mijn steun kan verwachten. Omdat ik een handicap heb lijkt dat moeilijk te vinden, en ik heb ook nog een wensen-lijstje . . . . . . . Lastig matchen dus!!!
Net werd mij pro bekeken door iemand van bijna eigen leeftijd, n gratis lid dus hij kon alleen n flirt versturen. Koos ie wel de verkeerde voor. Maar, ook weer iemand die mijn pro niet goed gelezen heeft.

Dit was een getrouwde man die naast zijn huwelijk een volle dame zocht, voor prettige uurtjes. Daar leen ik me dus niet voor!!!!! Heb hem dan ook de auto-flirt: "ik denk niet dat we bij elkaar passen" terug gestuurd.
Jullie vrouwen zijn ook maar veeleisend zeg! ;)
@manopviva wij veeleisend? Helemaal niet! Jullie!

Leuk dat je eerste date al zo in de smaak valt. Hoe is 't met die 16 (of hoeveel waren het er ook weer) andere dames? En vertel es, krijg je zelf ook berichtjes eigenlijk?

Mijn teller op E-Matching staat nog steeds op nul. Heb mezelf vanmorgen maar 'onder water' gezet. Ik ben echt helemaal klaar met die site.

@julymoon1 ik woon al 100 jaar alleen. Ik herken wel wat je zegt over lekker je eigen gang en zo. Als er een relatie 'dreigt' krijg ik het gelijk benauwd omdat ik bang ben de dingen die jij noemt te verliezen. Maar ja, alleen is ook maar alleen....
haha marianne, zoveel waren het er niet. Had in eerste instantie 5 vrouwen benaderd en ben nu zelf door 2 benaderd. 1 heeft nooit gereageerd en 1 heeft laten weten geen interesse te hebben.

Maar eigenlijk was mijn eigen voorkeur al vrij snel duidelijk, waardoor ik ondanks advies hier, alle overigen al vrij snel heb afgeschreven. Nu maar hopen dat dit nog iets wordt anders kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik heb me net bij één van de datingsites uitgeschreven. Heb daardoor wel wat verlies, want ik had voor 3 maanden betaald en nog een maand te gaan, maar het scheelt me wel een hoop ergernis.

Deze site was voor 50plus, vanmorgen werd mijn pro weer bekeken door zo;n vieze ouwe vent van boven de 70. Heb dat als reden opgegeven bij be-eindiging, dat ik me daar niet lekker bij voel, en zijn bezoek aan mijn pro eigenlijk zie als een belediging! Ze zien maar wat ze er mee doen.

Heb me wel weer bij een andere site ingeschreven, ben benieuwd of dat nog iets oplevert. Eerst maar gratis lidmaatschap, betalen kan altijd nog wel. Veeleisend? Ik hoef toch niet met alles/iedereen genoegen te nemen? Uiteraard heb ik een wensen-lijstje!!
Tuurlijk hoef je niet met alles of iedereen genoegen te nemen. Het is alleen zo verdomde jammer dat je je 'criteria' in je profieltekst kunt zetten maar dat niemand die leest of denkt "Jaah, dat zegt hij/zij nou wel, maar IK ben die ene uitzondering!"...

Ik date nu sinds 2006 met enige regelmaat. Best wel wat gedate en ik merk dat ik nu sneller 'to the point' kom dan in het begin. Dat wil niet zeggen dat ik meteen in bed wil belanden op de 1e date (hoewel dat wel eens een of twee keer gebeurd is) maar ik wil wel sneller achterhalen of iemand wel bij me past. Het lastige is dat je dat helemaal niet kunt versnellen... Dus het blijft hoe dan ook tobben. Maar wachten tot je iemand 'live' tegenkomt waarmee het èn klikt èn die in dezelfde levensfase zit als jij èn die ook nog beschikbaar is duurde mij te lang.
Ik heb slechts 3 harde eisen:

- niet roken

- matig drinken

- geen voetbaal-fanaat

Voor de rest ontmoet ik ook wel buiten mijn comfort-zone, laatste contact had morbide obesitas en dat heeft echt niet mijn eerste voorkeur. Was wel iemand waarvan ik zei: ik wil jou beter leren kennen, en dat was wederzijds. Uiteindelijk was de afstand in kms hoofdreden om niet verder te gaan.
Ik deel de eerst 2 eisen met je Carenza, roken en drinken is niet iets wat me erg aantrekt! En zou die site opgeven als je er meer irritatie dan plezier van hebt.

Manopviva, je zou welheel erg geluk hebben als jouw geduld wordt beloond en zij je nader komt. Ben benieuwd..

Bmarianne, herken dat wel, als een man me te na komt dan wil ik gaan rennen. Bang voor gedoe, problemen etc etc.

Tja en dan kom ik bij het volgende:

Ik ben 2 dagen geleden door iemand die ik begin vorig jaar in een chatbox heb leren kennen benaderd op FB.

Hij woont aan de andere kant van het land en hadden elkaar 8 maanden niet meer gesproken. Kon zijn msn niet meer in en was zijn telefoon kwijtgeraakt, en heeft er even over gedaan om me op FB te vinden. Hij wil vandaag deze kant opkomen, om samen een paar dagen door te brengen. Hij is overduidelijk, hij wil me, hmm. Daar was ie vorig jaar al heel helder in!

Stond eerst niet zo te juichen, maar ben ook direct heel eerlijk naar hem geweest, dat hij niet al teveel moet verwachten. Het leven is voor mij doorgegaan, en de gevoelens die ik vorig jaar nog voor hem had zijn nu niet meer te vinden. Maar ach 2 dagen wat op het strand hangen, elkaar wat beter leren kennen, stappen etc etc is wel iets waar ik van kan genieten.
@Daisy376: iemand die er 8 maanden over doet om je weer te vinden is niet echt in je geinteresseerd..

Hooguit in seks, prima als jij dat ook wilt, maar omdat je schrijft: 'hij wil me', zou ik als ik jou was mijn verwachtingen ernstig bijstellen....

Bovendien: én telefoon kwijtgeraakt, én ineens msn niet meer op kunnen?
Ik had geen verwachtingen hoor en al helemaal niet van hem. Hij had toen in de tijd dat we elkaar hebben leren kennen veel problemen met werk en familie. En heb ik eigenlijk ook geen moeite gedaan om contact te onderhouden. Dit omdat ik geen zin had in gedoe. Een relatie met hem aangaan was dus ook niet het plan.

Moest het ook maar zien dat hij echt zou komen, en dat kan hij dus niet, het is een enorm eind rijden ( paar honderd KM) en moet hij morgen weer aan het werk dus klaar. Ik ga mijn koffer langzamerhand pakken, heb zin om naar Nederland te komen. Prettige zondag allemaal!!
Flink wat geschreven hier. Mooie (anniemal), balende, onzekere verhalen.

Langzaam maar zeker ben ik weer aan het kijken op Badoo.

Contact met een man die ik al een tijdje had gespot op de site maar niet aan had gesproken. Na een paar keer op elkaars profiel te hebben gekeken heeft hij me uiteindelijk aangesproken. Nog niet veel bijzonders gezegd maar eerste contact is gelegd.

Maar ja, nu zit ik al gelijk met een dilemma. Mijn ex-minnaar begint steeds meer en meer weer in mijn leven te komen. Gisteren samen heerlijk een middag en avond op een stil plekje langs het water doorgebracht. Het was dat we door de muggen werden weggejaagd anders lagen we er volgens mij nu nog. Het voelt ouderwets goed. Beter nog dan voorheen en toch heb ik het gevoel dat het tijdelijk zal zijn. Waardoor het komt weet ik niet. We voelen ons lekker bij elkaar. Alles gaat vanzelf, alsof we verder zijn gegaan waar we gebleven zijn. Is ook nooit ruzie geweest. Laten elkaar duidelijk merken dat we graag bij elkaar zijn, geen radiostiltes, e.d.. Weet het even niet. Overigens ken ik hem van vroeger en heb ik daar schoolbank.nl niet voor nodig gehad.
Ik sta nu nog op één dating-site, over de tweede twijfel ik. Kan er wel weer een maandje bij pakken. Er is daar een Belg die mij wel wil leren kennen. Voor mij is die afstand een probleem, ik weet ook nog niet waar in België hji woont. Ik geef duidelijk aan dat Noord Holland eigenlijk voor mij the limit is, maar goed, mailen kan altijd.

Ik heb denk ik ook wel een gelukje: ik heb absoluut geen behoefte om nog hernieuwd kennis te maken met exen. Het zijn er niet veel, toen was het leuk maar nu graag nieuwe mannen
@ Carenza: normaal heb ik ook geen behoefte aan een ex.

Dit voelt voor mij anders omdat ik toendertijd de scheiding duidelijk nog niet verwerkt had en we duidelijk afstand van elkaar genomen hebben om te zorgen ik beter in mijn vel kwam te zitten. Niet omdat we elkaar niet meer leuk vonden. Hebben door de tijd heen ook op afstand contact gehouden. Heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven