Ervaring?

11-08-2011 06:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is net over met m'n relatie en heb een opzich best leuke jongen ontmoet (23). Is ook net uit met z'n relatie, maar we hebben een behoorlijke aantrekkingskracht. Inmiddels al gezoend, maar ik heb toch behoefte aan meer. Nu is het alleen zo dat we beide nog niet toe zijn aan een relatie en het echt alleen voor de plezier doen.

De eerste vraag wat in me op kwam is; wat doe ik als ik hem tóch leuk ga vinden? Hoe groot is de kans dat hij dan toch open staat voor een relatie?

En zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt? Wie kan mij hun ervaring met mij delen? Hoe zou jij er mee om gaan, of hoe ben jij er mee om gegaan? Waar ben je tegenaan gelopen of wat was juist positief aan zoiets?

Het is namelijk voor mij voor het eerst dat ik het doe zonder bijbedoelingen..
Herkenbaar.. na een relatie van 4 jaar viel ik bijna in de armen van een andere jongen die ik tegenkwam. Het klikte zo goed.. maar ik was echt nog niet toe aan iets nieuws. Ik heb toen tegen mezelf gezegd.. we zien wel en gewoon genoten.. Inmiddels ben ik al weer heel wat jaartjes met deze man samen

Deze man stond wel open voor een relatie trouwens en heeft gewoon gewacht totdat ik er klaar voor was.. Misschien moet je gewoon met de jongen in kwestie in gesprek gaan en eerlijk zijn en blijven. Als jullie beiden met elkaar omgaan zonder bijbedoelingen is er niks aan de hand, gewoon doen. En als je gevoelens krijgt, wat bij een vrouw sneller gebeurt dan bij een man, moet je jezelf afvragen wat je wilt..en dit bespreekbaar maken..
Wat dacht je gewoon julllie gevoel volgen. Als jullie alletwee bij elkaar willen zijn gewoon bij elkaar zijn. En gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt. En met elkaar de ruimte creëren om met elkaar over deze onduidelijke en misschien verwarrende gevoelens en verwachtingen te praten.

Waarom zou je nu al moeten beslissen waar dit op uit moet gaan draaien?

Enjoy!
Wat donderstraal zegt: doe niet zo moeilijk. Het is nu toch leuk!
Ook eens met Donderstraal. Komt tijd, komt raad!
World of Warcraft: Legion
Ik heb dit de afgelopen jaren 2x meegemaakt.. Teminst: Hij kwam uit relatie, gaf aan geen relatie te willen.. Ik dacht, och, komt ooit wel, want ik werd toch weer verliefd natuurlijk..

Tja... Het werkt nooit.. Nouja, bij mij niet!

En daarna met een gebroken hartje achterblijven..

Maargoed, dan denk ik ook: als het leuk is, waarom niet.. Let er op dat jullie verwachtingen het zelfde zijn, ook over een paar maanden nog..

Suc6!
Hier is de huidige relatie ook begonnen als SV's; beiden net een langdurige relatie achter de rug, beiden geen behoefte aan een vaste relatie.

Inmiddels zijn we 2 jaar verder, hebben het geweldig samen en hebben gekozen voor een open LAT-relatie waarbij we toch samen kunnen zijn, maar toch nog alleen ons ding kunnen doen. Super combi!!
@Mayaelf: wat houdt jullie open LAT-relatie precies in?
als je pas uit een relatie komt ben je altijd wat kwetsbaarder ,pas op om je zelf gelijk in iemand zijn armen te werpen .je kan behoorlijk gekwetst worden of hij ,heb ik zelf mee gemaakt in een depressie ,maar toen ik uit mijn depressie kwam was er geen gevoel voor de man meer en dat is dan minder voor hem ik kwets niet graag mensen .
Vandaag met mijn collega's er over gehad. Het is inderdaad leuk nu en daar ga ik van genieten! Wat er verder komt zie ik wel. De kans zit er in dat ik gekwetst kan worden, als ik daar rekening mee hou kan het alleen maar meevallen!

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het allemaal best spannend vind. Maar goed, komt tijd, komt raad
veel succes jullie saampjes geniet er van en doe voorzichtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven