Daar ga ik!

12-08-2011 21:15 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend, 20 uur treinen naar plaats van bestemming. M'n rugzak is volgepakt. Voor het eerste in 'n eentje...

Oke niet helemaal . Aan de grens ontmoet ik

mijn reisgenootje..

Ik heb al 2 keer m'n tas ingepakt. Ik denk dat ik alles heb. Ik heb m'n paspoort, wat cash voor in de trein en op plaats van bestemming ff pinnen. Dat is het belangrijkst probeer ik me voor te houden. De rest kan ik allemaal kopen.

Ben niet zenuwachtig, maar heb er op er errug veel zin in. Dit is de eerste keer dat ik zonder (ex)vriend of familie of vrienden weg ga. Ik heb nog nooit zo lang met de trein gereisd.

Ben ook zo'n neurrrrroot dat ik alles 6 x check.

Jullie nog tips, iets wat ik echt niet moet vergeten??

Moest het ff van me afschrijven
Leuk! Veel plezier. Waar ga je heen?
Alles komt goed..........
Fijne vakantie
Als je tips wilt is het niet onbelangrijk te melden waar je naar toe gaat.

Zet al je belangrijke documenten, zoals paspoort etc. in je hotmail, kan je in geval van nood naar een internet cafeetje en alles uitprinten.
knap van je, meid. leuk dat je t doet.

geen zorgen maken, gewoon genieten.
wij slapen nooit.
en volgens mij heb je alle belangrijke dingen bij je.
wij slapen nooit.
Leuk leuk leuk! Als je internet hebt, kom je hier dan even melden hoe het is en hoe het bevalt?

Veel plezier en geniet!
quote:janneke44 schreef op 12 augustus 2011 @ 21:20:

Zet al je belangrijke documenten, zoals paspoort etc. in je hotmail, kan je in geval van noot naar een internet cafeetje en alles uitprinten.

Je maakt TO iig aan het lachen, da's ook al goed tegen de stress.
quote:SeptemberGirl schreef op 12 augustus 2011 @ 21:22:

[...]

Je maakt TO iig aan het lachen, da's ook al goed tegen de stress.Oeps, zit met een zak nootjes naast me......
Vergeet niet je treinkaart, je pinpas, je fototoestel, telefoon en oplader. En misschien een thuisblijver vertellen/mailen/op papier zetten waar je precies heen gaat en hoe je te bereiken bent?

Hoe ken je je reisgenoot?

Heel erg veel plezier!
Ik ga naar kroatie!

Ik heb een kopie van al mijn belangrijke passen in mijn tas. Mijn ex heeft al mijn gegevens op de pc staan en mailt dat straks nog naar me.
Ik ga vrijwilligerswerk doen, dus als er iets misgaat kan ik gewoon de organisatie bellen..

Mn familie kan ook contact op nemen met die organisatie als er iets mis gaat met hun dus ik hoef me eigenlijk nergens druk om te maken
das helemaal gaaf, leer je ook echt mensen kennen.

aan de kust of in het binnenland?
wij slapen nooit.
Wow, leuk zeg! Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? En hoe lang ga je weg?
Belangrijke spullen (paspoort, camera, documenten) niet in het rek boven je hoofd leggen in de trein! Hou die dingen in een kleinere tas op schoot / bij je voeten.

Neem een fijn boek mee voor die 20 uur treinen en relax! Veel plezier.
Spannend hoor, ik dacht eerst dat je "gewoon" op vakantie ging.

Welk werk ga je daar doen en hoe lang.
quote:janneke44 schreef op 12 augustus 2011 @ 21:25:

[...]

Oeps, zit met een zak nootjes naast me......

Waar het hart de mond vol van is....
Nu ben ik ook benieuwd wat je gaat doen?
We willen details!!

Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? En voor hoelang? Je reisgenootje, ken je die ook in real life?
Heb je wel al gekeken of je écht alles hebt?
uuuh privacy eenzoo :p

Ik ga een maand, in het binnenland, en ik ga helpen bij gehandicapten.

Genoeg info!?

Ik ken mn reisgenootje niet, we zijn gekoppeld om samen te reizen omdat we naar hetzelfde huis gaan.
Klinkt heel leuk en nuttig en ook erg spannend!

Moet je morgen vroeg weg? Lekker naar bed dan, ondanks de zenuwen die er vast zijn. Heel erg veel plezier gewenst op deze bijzondere reis.
nee valt mee, wil nog ff opruimen en schoonmaken enzo!
trouwens, iemand nog tips wat ik qua eten mee kan nemen? Neem gewoon wat boterhammetjes en wat noten, maar denk niet dat ik na een dag treinen ' s avonds nog zin heb in een kleffe opgewarmde boterham...
Heb je naalden (ik weet natuurlijk niet in welk land je terecht komt, in Noorwegen is dat niet echt nodig...). En Norit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven