Daar ga ik!

12-08-2011 21:15 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend, 20 uur treinen naar plaats van bestemming. M'n rugzak is volgepakt. Voor het eerste in 'n eentje...

Oke niet helemaal . Aan de grens ontmoet ik

mijn reisgenootje..

Ik heb al 2 keer m'n tas ingepakt. Ik denk dat ik alles heb. Ik heb m'n paspoort, wat cash voor in de trein en op plaats van bestemming ff pinnen. Dat is het belangrijkst probeer ik me voor te houden. De rest kan ik allemaal kopen.

Ben niet zenuwachtig, maar heb er op er errug veel zin in. Dit is de eerste keer dat ik zonder (ex)vriend of familie of vrienden weg ga. Ik heb nog nooit zo lang met de trein gereisd.

Ben ook zo'n neurrrrroot dat ik alles 6 x check.

Jullie nog tips, iets wat ik echt niet moet vergeten??

Moest het ff van me afschrijven
quote:aluminiumfolie schreef op 12 augustus 2011 @ 22:22:

trouwens, iemand nog tips wat ik qua eten mee kan nemen? Neem gewoon wat boterhammetjes en wat noten, maar denk niet dat ik na een dag treinen ' s avonds nog zin heb in een kleffe opgewarmde boterham...Tabouleh!
Neem ook iets van jodium of sterilon (geeft minder troep) mee, zodat je eventuele wondjes zelf goed kunt ontsmetten en schoonhouden.
Heel veel plezier folie!!

Ik zweer zelf bij mueslirepen zit alles in wat je nodig hebt....

En ik weet niet waar je precies heen gaat, maar als het een land is waar je denkt dat de keuken niet de jouwe is, pakjes noodles.
Ach, dat vergeet ik helemaal...

Ik wens je heel veel plezier!!!
Ja heel veel plezier!!!!
NAALDEN?

Ik zit niet aan de dope..

tabouleh is toch gewoon couscous met meuk?

Ik heb nog een zak couscous staan, das misschien wel goed idee.

Norit heb ik, aspirine, pleisters, pil, pincet, wc papier.

Mueslirepen is ook een goeiieeee!

Noodles hoeft niet, ik lust vrij veel, geen witlof en dierenhoofden ofzo, maar zo funky zal het daar niet worden
Spannend joh!! Maar ook erg leuk.

Hoop dat je een leuk reisgenootje hebt, en leuke mede vrijwilligers.

Wens je veel plezier, geluk en voorspoed maar vergeet er ook niet van te genieten!
Dank je wel!! Dank je wel allemaal!!
Condooms misschien? Cup a soup?

Granenrepen, fruit, kauwgom.
Fortis et liber
Nou meid, het is vandaag zover.

Ik wens je een goede reis en veel plezier.

Ik hoop dat het werk je heel veel voldoening zal geven.

Maar vergeet bovenal niet om te genieten van deze ervaring en kom gezond weer thuis.
quote:aluminiumfolie schreef op 12 augustus 2011 @ 22:54:

NAALDEN?

Ik zit niet aan de dope..

Oh, ik spreek je wel als je in een of ander vies tropisch ziekenhuis ligt, en je een of andere fijne ziekte (AIDS, hepatitis) hebt opgelopen doordat ze in dat ziekenhuis geen schone naalden gebruiken.

(en djeez, kom jij altijd zo dom uit hoek?)
quote:SeptemberGirl schreef op 13 augustus 2011 @ 08:13:

[...]

Oh, ik spreek je wel als je in een of ander vies tropisch ziekenhuis ligt, en je een of andere fijne ziekte (AIDS, hepatitis) hebt opgelopen doordat ze in dat ziekenhuis geen schone naalden gebruiken.

(en djeez, kom jij altijd zo dom uit hoek?)Maar ik ga niet naar een vies tropisch land, dus dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven