Vermaak ons met je eigen dateblunder :-D

13-08-2011 17:25 49 berichten
Naar aanleiding van de meerdere dateblunder-topics dat onze mooie forum rijk is, vond ik dat het forum nog een dateblunder-topic miste.....Namelijk een topic over onze eigen date-blunders

Dus entertain ons
Alle reacties Link kopieren
Dan mag jij beginnen Lovestar
Ok ik trap af.. Een internetdate van 1.85. Tenminste dat is wat hij zei. Bleek meneer ca 1.70 te zijn en ik was incl hakken 1.84

(En hij had niets te vertellen terwijl hij toch echt rechercheur was.. dan denk je wel smeuige verhalen te horen maar nee.. na een uurtje hield ik t voor gezien!)

Maar idd lovestar! Kom maar op!
Natuurlijk trap ik zelf af.....Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik eigenlijk weinig échte blunders begaan heb Ik kom niet verder dan dat ik (zeker toen ik jonger was) soms erg te bleu was en daardoor super gereserveerd en ijzig overkwam dan ik wilde. En ook ben ik een keer bijna onderuit gegaan en 1 keer echt hard onderuit gegaan. Nou ja, vooruit! De laatste was hilarisch en past wel in het idee van het topic

Ik ging uit eten met een date. Ik zag er (hopelijk) leuk uit, strapless jurkje en sleehakken (lopen erg lekker, maar soms wiebelig) We zaten buiten aan de straat vlakbij de stoep. Ik wist nog dat ik dacht: niet vergeten! Het was een warme zomerdag en het terras was afgeladen. Mijn telefoon ging en ik zag dat het mijn broer was. Die wilde ik opnemen en was wel zo netjes dat ik dat wilde doen aan de overkant van de straat. Jullie voelen hem al aankomen.....

Ik vergat de stoep en ging FI-NAAL onderuit op straat. En dan heb ik niet over een schattig huppeltje, maar echt a la plank recht vooruit gevallen. Hele terras viel stil en hoorde een paar gilletjes. Ik dacht "fuck fuck fuck!! Au au au!!" en ben zsm opgestaan en alles afgeveegd en recht gehezen. Om de situatie nog te redden riep ik dat ik nog leefde en maakte een klein buiging. En toen ging het leven weer verder.....

Een interessant detail, mijn date was teveel in shock en kwam mij dus niet van de straat af plukken
quote:gsleutel schreef op 13 augustus 2011 @ 17:27:

Dan mag jij beginnen Lovestar

Ghe ghe

Ik was al bezig Maar wilde het in een aparte post doen om te voorkomen dat de OP te lang werd.....

Nadat je bijgekomen bent van mijn blunder, mag jij gsleutel
Zoiets als: ik had een afspraak om met een leuke kennis (gay, waarmee ik heel gezellig, steeds vaker contact had) een hapje te gaan eten, te borrelen en daarna misschien nog te stappen.

Om een heel lang genant verhaal iets korter te maken: hij bleek geen homo te zijn.

Tja, kleine blunder

Overigens heb ik zoiets 2x meegemaakt
Ik had niet 1 date blunder, ik had een week vol date blunders...

Een klasgenootje waar ik het goede mee kon vinden wilde mij koppelen aan een vriend van haar vriend (dan was ze niet meer het enige meisje in de vriendengroep). Ik stond er nog sceptisch tegenover maar vanaf het moment dat ik en hij elkaar op msn sprake was het eigenlijk raak. Uren zitten kletsen, eten voor de computer, webcam aan en smsen.

Een week later ging ik samen met die vriendin kijken hoe de jongens (haar vriend + mijn 'date') voetbal training aan het geven waren. Na een uur blauwbekken langs het veld gingen we wat drinken... Ik zat tegenover hem en iemand zij iets grappigs. Precies op het moment dat ik een slok cola in mijn mond had! Vol over hem heen... Oepsie!

De volgende dag gingen we met 4e een dagje naar zee. Hij was een uur te laat (moest van zijn moeder zijn gestolen fiets gaan zoeken ofzoiets :-S)... Mijn moeder vond het spannender dan ik en was daarom als een dolle het huis aan het poetsen. Ze stond af te wassen. Toen ik hem even voor kwam stellen liep ze snel naar ons toe. Stond ze daar midden in de huiskamer... ''Zo, dus jij bent Henk?''... Met het grootste vleesmes dat we hebben in haar hand :-o

De vrijdag daarna had hij mij uitgenodigd film te komen kijken, zijn ouders waren namelijk weg. Zijn broer had ook gehoord dat zijn ouders weg zouden zijn en had het halve dorp uitgenodigd!! Zat ik dan... Zo groen als gras (18 en nog nooit gezoend) tussen een berg oversekste vrienden/vriendinnen van zijn broer!

Echt, hoe dat ooit iets heeft kunnen worden is mij soms nog een raadsel. Misschien was het omdat ik die avond besloot dat ik wel kon blijven slapen (mijn moeder de schrik van haar leven bezorgd door om 03.00 uur een smsje te sturen ''Ik blijf bij Henk slapen'')... Nu, 5 jaar later, wonen we al bijna een jaar samen, zijn op zoek naar een koophuis en willen we (op termijn) graag samen een gezin.
quote:gsleutel schreef op 13 augustus 2011 @ 17:43:

Ik had niet 1 date blunder, ik had een week vol date blunders...

.......Dan raakt het topic snel vol
je bent wel aan je date blunder blijven hangen leuk toch
Ahhhwwww, uiteindelijk toch goed gekomen Gsleutel
Ja, helemaal waar! Het was mijn eerste date... En tot nu toe dus ook de laatste. Dus als je die week verspreid over al die jaren van valt het wellicht wel mee Maar het was wel erg hoor!

Blunder van mijn moeder wbt mijn date (afgezien van het vleesmes dan): Mijn vriend bleef na een paar dagen bij mij slapen... Mijn moeder kwam 's morgens beneden en zag zijn schoenen staan. Ze heeft later aan mij opgebiecht dat ze toen dacht ''goh, das ook gek, is die jongen zonder schoenen naar huis gegaan''. En zelfs toen ze zijn fiets zag staan dacht ze nog ''waarom zou hij zijn fiets hier laten staan''?

Toen ook zijn jas aan de kapstok bleek te hangen besefte zij zich pas dat hij wellicht nog boven was
Haha leuke topic.

Hier ook wel een blunder op mijn date. Je kent het wel, outfit uitvoerig bij elkaar gezocht, juiste sierraden schoenen etc erbij, make up zorgvuldig aangebracht. Alleen voordat ik de deur uit ging, stond mijn zusje brownies te bakken in de keuken en vroeg me de beslagkom even vast te houden. Ik daarna in mn jas geschoten en op weg naar mijn date.

We zijn dus ergens gaan eten en na een tijdje keek ie vreemd en zei die "heb je nou wat op je jurkje laten vallen". Ik kijk naar beneden en zie dus serieus een vlek van 10 cm door browniebeslag toen ik even voor mijn zusje de beslagkom vasthield.

Toen kon ik door de grond zakken. Zo uitvoerig alles bij elkaar gezocht, sierraden, schoenen, tas en dan loop je gewoon met een grote vlek rond op je jurk. Normaal check en dubbelcheck je natuurlijk alles, maar had mijn jas aan en het was mij totaal niet opgevallen.

Nu 5 jaar later nog steeds samen, dus het heeft hem niet afgeschrikt haha.
Nou vooruit dan maar. Een dateblunder uit de ouwe doos, toen een date nog gewoon een afspraakje heette .

Op een feestje was ik een leuke jongen tegengekomen. Gevoel voor humor, zag er meer dan prima uit. Leuk mee gekletst. Een week na het feestje ging de telefoon: ja hoor. Het was de Leuke Jongen. En of wij mekaar nog es konden zien, want hij had het zo gezellig gevonden met mij. Hij had mijn telefoonnummer ontfutseld aan een wederzijdse feestgenoot.

Oeh... spannend! Ik dus meteen een afspraakje met hem gemaakt, en een paar dagen later stond ie op de stoep. Helaas bleken we al onze gespreksstof op gemaakt te hebben tijdens het feestje, dus zijn we maar naar de kroeg gegaan. Daar veel te veel gedronken, dus Leuke Jongen miste zijn laatste trein en in arren moede heb ik hem maar weer mee naar huis genomen. Alwaar hij niet te dronken bleek om onmiddellijk met mij van bil te willen.

Ik heb hem van het lijf weten te houden en keurig netjes op de eerste trein naar huis gezet... zijn chagrijnige kop zal ik nooit meer vergeten. Later hoorde ik dat hij een hoerenkast was begonnen, met zeg maar dames erin die hij op dezelfde manier had opgeduikeld als hij mij had geprobeerd op te duikelen. Loverboy avant la lettre... was ik ff blij dat ik er niet in was getrapt.

Maar ik schaam me nog steeds een beetje dat ik op zijn avances in ben gegaan, al was ik toen pas 17.
Mijn date blunder.

Een gezellige avond in een comedy club, echt gezellig, wat drankjes gedronken en gelachen om de comedians. Ik dacht, dit zit best goed.

Einde van de avond, het is tijd om af te rekenen en mijn date zegt dat hij zijn portemonnee in de auto is vergeten en dat hij die even snel gaat halen.

Na een half uur was hij nog niet terug. Ik hem bellen, krijg ik zijn voicemail. Hij was hem gewoon gesmeerd. Zat ik daar dan met de rekening. Dan voel je je best kut. Gelukkig heb ik er een dag later vreselijk om kunnen lachen met vriendinnen. Wat een loser.
quote:Chardonnay schreef op 13 augustus 2011 @ 18:46:

Mijn date blunder.

Een gezellige avond in een comedy club, echt gezellig, wat drankjes gedronken en gelachen om de comedians. Ik dacht, dit zit best goed.

Einde van de avond, het is tijd om af te rekenen en mijn date zegt dat hij zijn portemonnee in de auto is vergeten en dat hij die even snel gaat halen.

Na een half uur was hij nog niet terug. Ik hem bellen, krijg ik zijn voicemail. Hij was hem gewoon gesmeerd. Zat ik daar dan met de rekening. Dan voel je je best kut. Gelukkig heb ik er een dag later vreselijk om kunnen lachen met vriendinnen. Wat een loser.dit is inderdaad wel heel erg. Waar kende je die date van (thanks vrienden?) en heb je hem ooit nog wel eens gezien? Ik zou hem gigantisch teruggepakt hebben met mijn vriendinnen.
Via RP En ach, terug pakken, daar had ik helemaal geen behoefte aan. Ik heb er uiteindelijk enorm om moeten lachen dus het was het waard
quote:Chardonnay schreef op 13 augustus 2011 @ 19:09:

Via RP En ach, terug pakken, daar had ik helemaal geen behoefte aan. Ik heb er uiteindelijk enorm om moeten lachen dus het was het waard Ik heb ook eens een lompe opmerking naar mijn hoofd geslingerd gekregen maar daar sta ik dan weer ver boven. Met een rekening laten zitten gaat mij te ver. Maar goed dat jij daar wel boven kan staan. Waarschijnlijk komt hij zo aan zijn dagelijkse kost. Ik bedoel 4 x in de week op deze manier daten, scheelt je wel in de boodschappen. Had meer respect voor hem gehad als hij had gezegd; zullen we de rekening samen delen (deed ik trouwens zowiezo altijd wel)
Na een tijdje single te zijn geweest, was ik weer aan het daten geslagen. Na een aantal afspraken (en héél veel msn, sms etc.) met een leuke man, kwam hij bij mij thuis. Hij kwam wat later zodat de kinderen lagen te slapen (dacht ik). Ze kenden hem wel van gezicht, maar toch. We zitten nog geen kwartier op de bank en er is een kind wakker. Hij zoekt zijn knuffel. Ik zeg hem op/in/onder mijn bed te kijken. hij kroop nog wel eens bij mij in bed ´s ochtends, dus het zou zomaar kunnen. Een minuutje laten komt hij met een vibrator de kamer in lopen. ´Mamma, dit lag in je nachtkastje. Wat is het?` Ik ben nog nooit zo rood geweest, maar we hebben er wel om gelachen.
Toen internet daten net in opkomst was sprak ik, na een tijdje heen en weer mailen, met een jongen af.

We spraken op een station af en we zouden naar het strand rijden.

Ik kom op het station en loop naar de parkeerplaats toe en zie een Volkswagen golf waar ik kordaat op afstap.

Ik doe portier open, zie een zeer smakelijk uitziende man en ga zitten.

Ik wacht niet op begroeting of antwoord maar roep enthousiast: zo, ik ben er klaar voor, jij ook ?

Mijn telefoon gaat ,ik neem op en hoor iemand gierend van het lachen vragen: wat doe je nou doos?

Bleek dusbij de verkeerde ingestapt te zijn, mijn date stond erachter.

De jongen bij wie ik ingestapt was, was te verbijsterd om een woord uit te brengen.

Met een vuurrood hoofd ben ik snel uitgestapt.
quote:_Morena_ schreef op 13 augustus 2011 @ 19:35:

Toen internet daten net in opkomst was sprak ik, na een tijdje heen en weer mailen, met een jongen af.

Ik kom op het station en loop naar de parkeerplaats toe en zie een Volkswagen golf waar ik kordaat op afstap.

Ik wacht niet op begroeting of antwoord maar roep enthousiast: zo, ik ben er klaar voor, jij ook ?

Mijn telefoon gaat ,ik neem op en hoor iemand gierend van het lachen vragen: wat doe je nou doos?

De jongen bij wie ik ingestapt was, was te verbijsterd om een woord uit te brengen.

Met een vuurrood hoofd ben ik snel uitgestapt.Oeps!
Op mijn eerste date met iemand had ik alle arsenalen opengetrokken en was zelfs naar de kapper geweest om voor 150 euro een permanent te laten zetten, zo leuk vond ik hem. Hij vond het ook mooi, zijn mond viel open toen hij me zag.

Maar toen gingen we de stad in en even pinnen. Hij studeerde dus ging uit van 50/50 en dat leek mij ook logisch, dus ik wilde ook pinnen. Was alleen vergeten dat mijn saldo 0 was door die kappersbehandeling, en mijn spaargeld kwam pas een dag later (andere bank).

Dat was natuurlijk super beschamend om op te biechten, maar ik kon niet anders. We hebben toen ergens een frietje gepakt (op zijn kosten) en de week erop heb ik hem uitgebreid getrakteerd op een etentje, om te laten zien dat ik geen golddigger was haha!

Uiteindelijk zijn we toch een jaar samen geweest en konden we er enorm om lachen.
quote:Na een tijdje single te zijn geweest, was ik weer aan het daten geslagen. Na een aantal afspraken (en héél veel msn, sms etc.) met een leuke man, kwam hij bij mij thuis. Hij kwam wat later zodat de kinderen lagen te slapen (dacht ik). Ze kenden hem wel van gezicht, maar toch. We zitten nog geen kwartier op de bank en er is een kind wakker. Hij zoekt zijn knuffel. Ik zeg hem op/in/onder mijn bed te kijken. hij kroop nog wel eens bij mij in bed ´s ochtends, dus het zou zomaar kunnen. Een minuutje laten komt hij met een vibrator de kamer in lopen. ´Mamma, dit lag in je nachtkastje. Wat is het?` Ik ben nog nooit zo rood geweest, maar we hebben er wel om gelachen.

Hahaha die vind ik wel echt leuk! Dan ben je blij dat je hem al een paar keer eerder hebt gezien en dat je geen 18 meer bent

quote:Toen internet daten net in opkomst was sprak ik, na een tijdje heen en weer mailen, met een jongen af.

Met een vuurrood hoofd ben ik snel uitgestapt.Oh, zoiets is mij ook soort van overkomen... Maar dan niet met een date! Tja, je bent wel ''lekker spontaan'' zullen we dan maar zeggen
Hilarisch topic!

*bedenkt of ze nog date blunders te delen heeft*
quote:SexNJaZz schreef op 13 augustus 2011 @ 22:10:

Hilarisch topic!

*bedenkt of ze nog date blunders te delen heeft*Graag
Ik ben nogal onhandig (understatement). Dat had ik mijn internetdate ook verteld, maar hij dacht dat het wel mee zou vallen.

Tijdens onze eerste date (een drankje drinken bij een eetcafé) had ik thee besteld en die zat in zo'n theeglas met een (los) metalen oor. Ik was erg zenuwachtig en zat aan mijn glas te frommelen en opeens liet het oor los van het glas met een theefontein tot gevolg. Oeps! Date keek een beetje verschrikt, maar ik kon me er uit redden door aan te geven dat ik inderdaad erg handig was.

De week erop tijdens mijn eerste date (nog steeds zenuwachtig) liet ik tijdens een onverwachte beweging mijn glas los en alle frisdrank stroomde over de tafel (was zo'n groot longdrinkglas helemaal vol). van schrik wist ik niet wat te doen, dus date (zelfde als die van de thee) heeft toen de bediening gevraagd om een doekje en alles opgeruimd. Het liefste was ik toen meteen weggerend...naar huis. Gelukkig ben ik gebleven en nu....ruim 6 maanden later.. zijn we (nog steeds) samen. En hij is inmiddels aan mijn onhandigheid gewend geraakt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven