Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
donderdag 11 augustus 2011 om 10:27
Moggu...
Ik heb ook zo'n niet romantische man Gelfje!
Toen ik met mijn heup op bed lag heb ik voor het eerst in 6 jaar bloemen gekregen
Modem werkt nog steeds niet,je kan bellen tot je een ons weegt en je telefoonrekening de pan uit rijst voordat je fatsoenlijk geholpen wordt.Ik ben dus boos!
Lijstje vandaag:
boodschappen
stoffen en zuigen
wc poetsen
keuken dweilen
werken(maar dat is erg lastig zonder internet)
Ik heb ook zo'n niet romantische man Gelfje!
Toen ik met mijn heup op bed lag heb ik voor het eerst in 6 jaar bloemen gekregen
Modem werkt nog steeds niet,je kan bellen tot je een ons weegt en je telefoonrekening de pan uit rijst voordat je fatsoenlijk geholpen wordt.Ik ben dus boos!
Lijstje vandaag:
boodschappen
stoffen en zuigen
wc poetsen
keuken dweilen
werken(maar dat is erg lastig zonder internet)
donderdag 11 augustus 2011 om 10:34
Mogguh...
Ach, ik heb ook een onromantische man, maar toch hou ik hem maar.
De dingen die ie wél mee heeft, zijn niet op één hand te tellen.
Ik heb lekker uitgeslapen tot ik wakker werd gesmsst. Grrr...
Nou ja, kwart voor 10 was toch een mooie tijd om op te staan.
Vandaag wordt er hier natuurlijk gestofzuigd en waarschijnlijk wel weer een was gedraaid.
En verder awttk.
Oh, en met mijn zus en vader een bezoek aan de begraafplaats. Mijn moeder zou vandaag 75 zijn geworden.
Ach, ik heb ook een onromantische man, maar toch hou ik hem maar.
De dingen die ie wél mee heeft, zijn niet op één hand te tellen.
Ik heb lekker uitgeslapen tot ik wakker werd gesmsst. Grrr...
Nou ja, kwart voor 10 was toch een mooie tijd om op te staan.
Vandaag wordt er hier natuurlijk gestofzuigd en waarschijnlijk wel weer een was gedraaid.
En verder awttk.
Oh, en met mijn zus en vader een bezoek aan de begraafplaats. Mijn moeder zou vandaag 75 zijn geworden.
donderdag 11 augustus 2011 om 22:03
Goldie, beetje aparte dag voor je Al kan ik me voorstellen dat je nu niets voelt en dat wel best vindt zo.
Gelf, van harte (ik heb het idee dat je man dit keer wel heeft uitgepakt met dat feestje, toch?)
Mijn ex bracht een keer teringdure maar prachtige bloemen mee, zelf geschikt, en hij was er nogal trots op. Ik flikkerde ze tegen de grond toen hij daarna iets heel erg stoms deed. Zo is hij onromantisch geworden.
Volgens mij kunnen de meeste mannen het gewoon niet, dat romantisch doen. Ben zelf een vrouw die er ook niet heel goed in is.
Huppeldehup naar de bowling.
Gelf, van harte (ik heb het idee dat je man dit keer wel heeft uitgepakt met dat feestje, toch?)
Mijn ex bracht een keer teringdure maar prachtige bloemen mee, zelf geschikt, en hij was er nogal trots op. Ik flikkerde ze tegen de grond toen hij daarna iets heel erg stoms deed. Zo is hij onromantisch geworden.
Volgens mij kunnen de meeste mannen het gewoon niet, dat romantisch doen. Ben zelf een vrouw die er ook niet heel goed in is.
Huppeldehup naar de bowling.
vrijdag 12 augustus 2011 om 10:50
Rustig hier ja.
Mamz wat leuk zo laat nog naar de bowling. Geniet ervan. Nou ja van je vakantie.
Ik ben aan het wachten op een telefoontje van de arts in Maastricht en ondertussen het servies van de boot aan het afwassen. Jeetje wat heb ik daar veel op staan zeg. Absurd gewoon. De helft gaat dus niet meer terug naar de boot.
Mamz wat leuk zo laat nog naar de bowling. Geniet ervan. Nou ja van je vakantie.
Ik ben aan het wachten op een telefoontje van de arts in Maastricht en ondertussen het servies van de boot aan het afwassen. Jeetje wat heb ik daar veel op staan zeg. Absurd gewoon. De helft gaat dus niet meer terug naar de boot.
vrijdag 12 augustus 2011 om 13:45
Moggu..
Mijn internet is nog steeds niet gemaakt!!Het is leuk als alles werkt maar nu is het meer een soort nachtmerrie geworden
Heb dus de dongel maar opgewaardeerd zodat ik nog een beetje mee kan kletsen.
En als het maandag niet werkt ga ik met alles weg bij Z*****.
Zo,ik heb gesproken.
Zoeb,heb je al iets gehoord?
Gold,werk ze vandaag!
Gelf,vanavond je feestje?Zoja,veel plezier!
Mamz,geniet ze!
Mijn internet is nog steeds niet gemaakt!!Het is leuk als alles werkt maar nu is het meer een soort nachtmerrie geworden
Heb dus de dongel maar opgewaardeerd zodat ik nog een beetje mee kan kletsen.
En als het maandag niet werkt ga ik met alles weg bij Z*****.
Zo,ik heb gesproken.
Zoeb,heb je al iets gehoord?
Gold,werk ze vandaag!
Gelf,vanavond je feestje?Zoja,veel plezier!
Mamz,geniet ze!
vrijdag 12 augustus 2011 om 15:28
De arts was er niet dus de verpleegkundige van de pijnpoli belde.
Ik moet de volgende keer dus naar Maastricht. Had ik wel gedacht. De baclofen voor de krampen moet ik opbouwen.
Vanaf nu 1 tablet en in overleg straks naar 1½ en dan naar 2.
Nog steeds geen bericht van de fysio. Damn.
Straks werken. Nu douchen. Toedeloe.
Ik moet de volgende keer dus naar Maastricht. Had ik wel gedacht. De baclofen voor de krampen moet ik opbouwen.
Vanaf nu 1 tablet en in overleg straks naar 1½ en dan naar 2.
Nog steeds geen bericht van de fysio. Damn.
Straks werken. Nu douchen. Toedeloe.
zaterdag 13 augustus 2011 om 09:08
Moggu...
Zijn dat de pillen waar je zo vrolijk van wordt Zoebie?
Wat vervelend dat je nog steeds niks van de fysio gehoord hebt!
Ik heb gistermiddag de benedenverdieping opgeruimd en gepoetst,vandaag is boven aan de beurt.
Oudste 2 gaan morgenavond nog een weekje met ex schoonouders op vakantie,dus koffer inpakken staat ook op het lijstje
Zijn dat de pillen waar je zo vrolijk van wordt Zoebie?
Wat vervelend dat je nog steeds niks van de fysio gehoord hebt!
Ik heb gistermiddag de benedenverdieping opgeruimd en gepoetst,vandaag is boven aan de beurt.
Oudste 2 gaan morgenavond nog een weekje met ex schoonouders op vakantie,dus koffer inpakken staat ook op het lijstje
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:02
zaterdag 13 augustus 2011 om 21:44
Da's flink balen Coetje.
Soms snap je echt niet waarom er zo moeilijk gedaan moet worden.
Maar zelfs bij mij op het werk merk ik dat ik af en toe (eigenlijk best wel vaak) denk: Dat moet toch makkelijker kunnen.
Vandaag lekker gewerkt trouwens. Veel orders gemaakt. .
Hopelijk gaat alles goed met de afwikkeling van de bestellingen en hoeft er geen een klant Kassa of Radar in te schakelen:-P .
Morgen nog een dagje en dan ben ik er twee vrij.
Vanavond naar de kerk geweest, er was een dienst voor mijn moeder.
Daarna koffie bij mijn vader.
Ik onderga dat gelaten, doe het allemaal voor hem. Net zoals het bezoek aan de begraafplaats afgelopen donderdag.
Hij waardeert duidelijk dat ik er dan bij ben dus dan is het voor mij goed.
Soms snap je echt niet waarom er zo moeilijk gedaan moet worden.
Maar zelfs bij mij op het werk merk ik dat ik af en toe (eigenlijk best wel vaak) denk: Dat moet toch makkelijker kunnen.
Vandaag lekker gewerkt trouwens. Veel orders gemaakt. .
Hopelijk gaat alles goed met de afwikkeling van de bestellingen en hoeft er geen een klant Kassa of Radar in te schakelen:-P .
Morgen nog een dagje en dan ben ik er twee vrij.
Vanavond naar de kerk geweest, er was een dienst voor mijn moeder.
Daarna koffie bij mijn vader.
Ik onderga dat gelaten, doe het allemaal voor hem. Net zoals het bezoek aan de begraafplaats afgelopen donderdag.
Hij waardeert duidelijk dat ik er dan bij ben dus dan is het voor mij goed.
zaterdag 13 augustus 2011 om 22:13
Mogguh
De bowling is hier aan huis, Goldie.
Coebergh, dat is heel erg balen met dat internet van je. Kan me voorstellen dat je zwaar gefrustreerd bent (de enige reden dat ik bij hen bleef was dat ik wist wat ik aan ze had, als'ie het deed dan bleef'ie het wel doen).
Vandaag (en gisteren) een boekje gelezen en een nieuwe gepakt. Morgen of overmorgen naar de grotten.
De bowling is hier aan huis, Goldie.
Coebergh, dat is heel erg balen met dat internet van je. Kan me voorstellen dat je zwaar gefrustreerd bent (de enige reden dat ik bij hen bleef was dat ik wist wat ik aan ze had, als'ie het deed dan bleef'ie het wel doen).
Vandaag (en gisteren) een boekje gelezen en een nieuwe gepakt. Morgen of overmorgen naar de grotten.
zaterdag 13 augustus 2011 om 22:20
zondag 14 augustus 2011 om 12:39
Moggu,
Mamz,dat was ook mijn reden,het werkte allemaal goed.Totdat ik nu dus telefoon en digitale tv had aangevraagd.
Ik ga morgen nog een poging wagen en anders ga ik overstappen naar een ander.
Waar ik nog het meest boos om was/ben is dat als je belt je telkens een ander verhaal te horen krijgt.En als je daar wat van zegt is het,ja maar mevrouwtje....
Je klinkt wel erg relaxt Mamz,hopelijk is je batterijtje weer opgeladen als je straks thuis komt en het gewone leven weer gaat beginnen.Geniet nog van het uitslapen
Gold,fijn dat je vader het waardeert dat je er telkens bij bent.
Mamz,dat was ook mijn reden,het werkte allemaal goed.Totdat ik nu dus telefoon en digitale tv had aangevraagd.
Ik ga morgen nog een poging wagen en anders ga ik overstappen naar een ander.
Waar ik nog het meest boos om was/ben is dat als je belt je telkens een ander verhaal te horen krijgt.En als je daar wat van zegt is het,ja maar mevrouwtje....
Je klinkt wel erg relaxt Mamz,hopelijk is je batterijtje weer opgeladen als je straks thuis komt en het gewone leven weer gaat beginnen.Geniet nog van het uitslapen
Gold,fijn dat je vader het waardeert dat je er telkens bij bent.
zondag 14 augustus 2011 om 13:10
zondag 14 augustus 2011 om 17:38
Leuk Coe, kom je de babykamer bekijken?
Het dorpsfeest was/is druk en gezellig en droog.
Dat had ik niet gedacht. Het was nog spannend met de optocht toen twee trekpaarden bijna op hol sloegen. Precies voor onze deur. Gelukkig is het goed gekomen al hoorde ik wel dat er bij ons drie gewonden waren gevallen???? Niet dus. Maar er wordt snel iets gezegd.
Vorig jaar waren er 10.000 mensen. Dat halen ze dit jaar toch niet denk ik.
Het dorpsfeest was/is druk en gezellig en droog.
Dat had ik niet gedacht. Het was nog spannend met de optocht toen twee trekpaarden bijna op hol sloegen. Precies voor onze deur. Gelukkig is het goed gekomen al hoorde ik wel dat er bij ons drie gewonden waren gevallen???? Niet dus. Maar er wordt snel iets gezegd.
Vorig jaar waren er 10.000 mensen. Dat halen ze dit jaar toch niet denk ik.
maandag 15 augustus 2011 om 09:24
Mogguh...
Wel mooie beesten Zoeb, maar ik doe toch ook altijd een stapje achteruit als er zulke gevaartes voorbij komen.
Ik ben net terug van de dokter en de diagnose is weinig verrassend: Spastisch colon, oftewel prikkelbare darm.
Het ligt waarschijnlijk niet aan mijn eetgewoontes maar zou wel verband kunnen houden met stress.
Stress.
Ik heb geen stress.
Ja, ik heb een druk leven, maar geen stress.
Dokter heeft me wel pilletjes gegeven die 'wat rust zouden kunnen brengen aan de darmen'.
En dat was het.
Maw: leer er maar mee leven.
En nu ga ik bezemen, ik krijg later op de dag vrienden op visite.
Coetje, heb je alweer internet?
Zo te merken nog niet...
Wel mooie beesten Zoeb, maar ik doe toch ook altijd een stapje achteruit als er zulke gevaartes voorbij komen.
Ik ben net terug van de dokter en de diagnose is weinig verrassend: Spastisch colon, oftewel prikkelbare darm.
Het ligt waarschijnlijk niet aan mijn eetgewoontes maar zou wel verband kunnen houden met stress.
Stress.
Ik heb geen stress.
Ja, ik heb een druk leven, maar geen stress.
Dokter heeft me wel pilletjes gegeven die 'wat rust zouden kunnen brengen aan de darmen'.
En dat was het.
Maw: leer er maar mee leven.
En nu ga ik bezemen, ik krijg later op de dag vrienden op visite.
Coetje, heb je alweer internet?
Zo te merken nog niet...
maandag 15 augustus 2011 om 09:28
He ik dacht dat je morgen de uitslag pas kreeg.
Gelukkig niks ernstigs. Nou ja, een spastische darm is ook erg lastig natuurlijk. Misschien gaat het nu opeens een stuk beter met de medicijnen en het weten dat het niets geks is.
Heb je stiekem niet gedacht aan iets ernstigs Gold?
Dan geeft dan toch weer stilletjes stress en dat werkt dan weer op je darmen. Ik hoop in ieder geval dat de medicijnen hun werk doen.
Gelukkig niks ernstigs. Nou ja, een spastische darm is ook erg lastig natuurlijk. Misschien gaat het nu opeens een stuk beter met de medicijnen en het weten dat het niets geks is.
Heb je stiekem niet gedacht aan iets ernstigs Gold?
Dan geeft dan toch weer stilletjes stress en dat werkt dan weer op je darmen. Ik hoop in ieder geval dat de medicijnen hun werk doen.
maandag 15 augustus 2011 om 09:38
Nee Zoeb, ik was niet ècht bang dat er 'meer' aan de hand was, al is het natuurlijk wel eens bij me op gekomen.
Niks ernstigs gelukkig, maar wel heel erg lastig. Voorheen had ik er nooit zo'n erg in, maar sinds ik werk merk ik pas hoeveel rekening ik er mee moet houden.
Lekker genieten van je dag niks-doen he?
Niks ernstigs gelukkig, maar wel heel erg lastig. Voorheen had ik er nooit zo'n erg in, maar sinds ik werk merk ik pas hoeveel rekening ik er mee moet houden.
Lekker genieten van je dag niks-doen he?