goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Soms is het gewoon ook even kut Geel
Kan best kloppen Mika want vanaf dinsdag is man weg dus dan zal ik best ff een potje janken..
O das toch lekker Chooc, ff het huis voor je alleen. Maar jij vind dat dus niet zo fijn begrijp ik. Wij ondersteunen je er wel in oke
Anders kom je ook naar Hotel Mika choco .

Ja mika, ik ga even kijekn hoe of wat, ik denk wel eignelijk dinsdag of woensdag komen?
Wat gaat er gebeuren at huize Mika?

Ik zou het normaal gesproken wel doen maar we hebben die kitten nog niet alleen gelaten in de nacht dus ik vind het weekend naar Iebs gaan al spannend. Helaas Ander keertje lijkt me leuk!
Yellow dinsdag kun jij toch niet? Ik weet natuurlijk niet hoe laat je er moet zijn. Laat me het maar ff weten. Chooc neem de kitten mee vind ik leuk en mijn katten ook
Ik moet in de ochtend naar shrink, dus later zou best kunnen denk ik. Ik ga het even nakijken ook hoe lang het duurt enzo. (en hoe vaak trein gaat) Vanaf dinsdag is t gratis weer voor mij met OV (tot 1 september, daarna is de pret voor altijd voorbij )
Durf ik niet zo goed aan Mika. Denk dat het beestje is getraumatiseerd van haar reisjes. En ik denk dat ze niet te genieten is dinsdag, morgen krijgen ze namelijk prikjes
Hahaha ik ga binnenkort een ladiesnight geven!

Tupperwareparty maar dan zonder tupperware maar met.. Tsja.. Hoe noem je dat nou..

Die dingen die je bij viva krijgt als je een abbo neemt.

Seksspeeltjes
En toen was het stil..
Sssst yellow. Ik ben de jongste he
Oh leuk een vibratorparty. Daar word ik niet stil van hoor

Ga er vast van dromen, trusten allemaal!

Ga lekker naar Drenthe yellow, de frisse lucht en de zorgen van tante mika zullen je goed doen
Welterusten Chat en Sanne
Dames ik ga naar bed. Morgen weer fris op! Ofzo.. Zal vast dromen over de vibratorparty Ik heb 7 flessen rosé in huis ervoor

Trusten
Trusten chat en chooc

Heb ook wel zin in je vibratorparty chooc, klinkt heel gezellig
Dag dames.
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 22:53:

Faalhaas moppie, ben je geen gekke plaatjesplakkertT? Nee hoor lieve schat
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 23:40:

Dames ik ga naar bed. Morgen weer fris op! Ofzo.. Zal vast dromen over de vibratorparty Ik heb 7 flessen rosé in huis ervoor

Trusten Ik kom ook!
Goedemorgen
Goedemorgen allemaal.

Hoe is het yellow?
niet zo, verrassend genoeg..

Met jou?
wat een drukte hier op de late avond zoals van ouds.

Goedemorgen iedereen. Weer geen idee wat ik ga doen vandaag. Misschien maar eens schoonmaken.
Morning!

En meteen weer byebye. Moet douchen
En faalhaas ik weet niet wie je bent dus weet niet of je op het feestje mag komen *steekttonguitsmiley*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven