goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zondag 19 juni 2011 om 23:17
hmm op de kaart staat dat hij niet van begrafeniskleding hield. Heb nu een donker grijze broek klaar gelegd en een soort aan elkaar vastzittendende bloese met wit eronder en paars erboven. Netjes maar niet echt begrafeniskleding.
Neem maar bachbloesem in om wat te kalmeren. Ben zenuwachtig voor morgen zowel de begrafenis als de rijles. Heb met zijn dochter wel besproken dat ik bang ben dat ik enom ga huilen morgen en dat iedereen dan weet dat ik dat niet alleen doe voor de overledene. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan.
Neem maar bachbloesem in om wat te kalmeren. Ben zenuwachtig voor morgen zowel de begrafenis als de rijles. Heb met zijn dochter wel besproken dat ik bang ben dat ik enom ga huilen morgen en dat iedereen dan weet dat ik dat niet alleen doe voor de overledene. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan.
zondag 19 juni 2011 om 23:21
quote:SanneK schreef op 19 juni 2011 @ 23:11:
wow, eerste keer dat ik een topic vol heb zien raken. Even vraagje over mijn missie van de avond: hoe sluit ik een topic dat ik zelf heb geopend? je kan het vragen op het mod topic van betreffende pijler maar het mag alleen als er te veel prive info in staat en dat moet je dan ook echt benadrukken. Zelfs dan kunnen er wel een paar dagen overheen gaan voordat het gesloten wordt. Wel kun je de OP verwijderen.
wow, eerste keer dat ik een topic vol heb zien raken. Even vraagje over mijn missie van de avond: hoe sluit ik een topic dat ik zelf heb geopend? je kan het vragen op het mod topic van betreffende pijler maar het mag alleen als er te veel prive info in staat en dat moet je dan ook echt benadrukken. Zelfs dan kunnen er wel een paar dagen overheen gaan voordat het gesloten wordt. Wel kun je de OP verwijderen.
zondag 19 juni 2011 om 23:40
Stap 1 van actieplan gezet. Nu te moe voor stap 2. Slaap lekker yellow!
Ibi, ik denk dat je aanwezigheid morgen het meeste betekent en heb me nog nooit tijdens begravenissen gestoord aan huilende mensen. Als je dan niet mag huilen, wanneer dan wel. Sterkte morgen!
ik ga ook maar een slapen. Slaap goed iedereen!
Ibi, ik denk dat je aanwezigheid morgen het meeste betekent en heb me nog nooit tijdens begravenissen gestoord aan huilende mensen. Als je dan niet mag huilen, wanneer dan wel. Sterkte morgen!
ik ga ook maar een slapen. Slaap goed iedereen!
zondag 19 juni 2011 om 23:41
Goeienavond samen!
En natuurlijk een happy new topic
Ik zag ineens dat we vol zaten.
Ik hoop natuurlijk dat dit een happy topic voor iedereen wordt.
Zonder al te veel zorgen en stress. We gaan er gewoon voor!
Iebeltje, sterkte voor morgen.
Yellow GOED BEZIG! en slaap lekker
Sanne ook weltrusten
En Mikaatje is er nog
En natuurlijk een happy new topic
Ik zag ineens dat we vol zaten.
Ik hoop natuurlijk dat dit een happy topic voor iedereen wordt.
Zonder al te veel zorgen en stress. We gaan er gewoon voor!
Iebeltje, sterkte voor morgen.
Yellow GOED BEZIG! en slaap lekker
Sanne ook weltrusten
En Mikaatje is er nog
zondag 19 juni 2011 om 23:51
Ja Mika, mijn dag was leuk. We waren uitgenodigd door de kinders en schoonzoon om voor vaderdag te komen eten. Ook de schoonouders van dochter waren er. Heel gezellig en lekker gelachen.
Soms voel ik me down en heb geen zin in socializen. Maar vanavond deed het me echt goed.
Jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Soms voel ik me down en heb geen zin in socializen. Maar vanavond deed het me echt goed.
Jij nog wat leuks gedaan vandaag?