Goedemorgen allemaal!!!

15-08-2011 09:45 90 berichten
Ooh what a beautiful mooooooooorning

Ooh what a beautiful daaaaay

I,ve got a beautiful feeeeeeeeeeliiiiiiing

Everythings going my waaaaaaay

Doris Day.

Dames, het wordt een heerlijke dag vandaag en ik hoop dat jullie er allemaal tijd voor vrij kunnen maken om er een beetje van te genieten.

quote:mayhem schreef op 15 augustus 2011 @ 11:40:

goedemorgen Cateautje en andere forummers!!

Hier is het ook prachtig weer, mooi grijs en bewolkt zoals de voorgaande dagen, daar ben ik wel heel blij mee. (Je raadt het al, ben geen zomervrouw)

Leuk, zo'n vrolijk topic, kan wel een beetje vrolijkheid gebruiken.

En inderdaad straalt de energie er ook vanaf en dat vind ik leuk om te zien dat iedereen zo vrolijk en energiek is!!

Note: Cateautje, ik weet niet wat er vanmorgen in jouw koffie zat, maar dat wil ik ook

En ik las dat het iemands trouwdag is vandaag!! Dat is bijzonder. Die sprong er wel een beetje uit, ik weet alleen niet meer wie het was, maar ik hoop dat het bruidspaar echt de mooiste dag van hun leven krijgt.

Goedemorgen Mayhem.

De natuur zorgt dus goed voor je vandaag, geniet er van, want een lekker temperatuurtje, niet te heet , niet te koud is toch ook wel prettig, lijkt me.

Ja, het is duidelijk een vrolijke dag voor een aantal vivavrouwen. Gezellig toch

Och, zat het maar ergens in, dan zou ik er verslaafd aan raken
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Hier komt de zon nu ook door, joepie! Straks lekker naar de kapper, ook joepie!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:42:

[...]

Ik ben niet zo van terrasjes pakken, lig liever rustig te zonnen. Zonder gekweek/geschreeuw om me heen

Als ik het eerder wist had ik nog naar strandje gekunt maar ik moet vriend straks op de trein zetten vanmiddag dus dan heeft het ook weinig nut. Is toch uur fietsenJa joh, ik heb ook geen tuin en moet het doen met balkons, maar dat mag de pret toch niet drukken. Er is altijd wel iets te vinden waar je het naar je zin kunt hebben. Gewoon een kwestie van even verzinnen. Een fietstochtje lijkt me trouwens ook leuk. Dat ga ik vanmiddag doen om een aantal boodschapjes te verzamelen. Het is geen luieren in de zon, maar als ik eenmaal op mijn fiets zit, dan heb ik het heerlijk naar mijn zin.
quote:Olijfje_ schreef op 15 augustus 2011 @ 11:46:

Goedemorgen allemaal!

Hier komt de zon nu ook door, joepie! Straks lekker naar de kapper, ook joepie!

Goedemorgen Olijfje.

Spannend de kapper. Laat je allen puntjes knippen of ga je voor een nieuwe coupe?
bericht verwijderd.
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:49:

[...]

Ja joh, ik heb ook geen tuin en moet het doen met balkons, maar dat mag de pret toch niet drukken. Er is altijd wel iets te vinden waar je het naar je zin kunt hebben. Gewoon een kwestie van even verzinnen. Een fietstochtje lijkt me trouwens ook leuk. Dat ga ik vanmiddag doen om een aantal boodschapjes te verzamelen. Het is geen luieren in de zon, maar als ik eenmaal op mijn fiets zit, dan heb ik het heerlijk naar mijn zin.hadden wij maar een balkon, heerlijk. Fietsen doe ik ook altijd wel dus dat scheelt. Hopen dat het morgen ook nog zulk lekker weer word
bericht verwijderd.
Het kan nog net, dus:

Ik ben ook in een uitstekend humeur, want is in the air!

Zo lekker naar het strand toe voor een strandwandeling, even lekker van de zon genieten!
quote:mayhem schreef op 15 augustus 2011 @ 11:55:

Hier geen balkon en ook geen tuin, hahaha

Soms mis ik het wel eens maar ach, woon wel midden in de stad dus dat is wel fijn!!

Fietsen vind ik ook altijd fijn. Vooral met mp3-speler op. Heerlijk!!Ja ach, het is wat je er zelf van maakt.
Goedemorgen Iris.

Welkom op deze mooie dag.

Hhhmm een strandwandeling.

De liefde maakt een mens altijd vrolijk hè. Veel gelukzalige momenten gewenst.
Nou, de middag is begonnen. Ik ga me maar eens klaarmaken voor het grote avontuur, haha.

Het was gezellig, dank daarvoor.

Dag allemaal, tot later.
quote:iris1969 schreef op 15 augustus 2011 @ 11:58:

Ik ben ook in een uitstekend humeur, want is in the air!

Zo lekker naar het strand toe voor een strandwanteling, even lekker van de zon genieten!Iris, ben je verliefd?? Wat heerlijk! En het weer past zich aan. Tralaallaaalaaalaaaaldiadaaa
Ik wil bijna mijn laptop uit het raam mieteren. Zo'n tien keer opnieuw opgestart net denk ik. Bleef maar vast lopen, kon niets intypen of iets.. Stom ding.

Gelukkig schijnt de zon wel mijn kamer in, altijd beter dan die saaie grauwe grijzen wolken.

bericht verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven