Klaarkomen

15-08-2011 21:42 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een serieuze vraag dus ik hoop dat jullie mij serieus antwoord willen geven. Sinds 1,5 maand heb ik een vriend. Echt een super leuke, lieve jonge man. De seks is erg leuk en ik geniet er ook echt van. We hebben nu een week of 3 seks en ook met zekere regelmaat. Alleen ik kom niet. Ik had 2x eerder seks gehad en toen ben ik ook niet gekomen. Maar ik heb ook bij lange niet het niet gevoel van bijna klaarkomen, dus heb ook niet het gevoel dat het gaat gebeuren. Nu lijkt mijn vriend hier mee te zitten.. Hebben jullie tips of weten jullie wat het kan zijn? Want de seks is echt heel leuk!

Alvast bedankt,

Maria
Wat had je verwacht maria, dat hij `m erin zou steken en dat je een spectaculair orgasme zou krijgen? Heel veel vrouwen komen niet klaar tijdens het neuken, daar is meestal heel wat meer voor nodig. Hoe doe je het zelf? En als je vriend daar mee zit zou hij zich misschien eens kunnen verdiepen in het vrouwelijk lichaam. Ik neem aan dat je 19 bent? Veel meiden van 19 kennen hun eigen lijf nog slecht, moeten eerst bij zichzelf the tricks onder de knie krijgen.

Als je bedenkt dat ik tot mijn 40e alleen mezelf een orgasme kon bezorgen...
Bedoel je van penetratie alleen? Ongeveer 70% van de vrouwen komt zo niet klaar, dus daarin ben je normaal.

En als je ook niet met hand- en mondwerk klaar komt ben je ook niet de enige, maar wel een iets grotere uitzondering.

Mij lukt het ook niet hoor en de sex is meestal verder prima.
Misschien omdat je net een nieuwe relatie hebt en je te graag wilt klaarkomen? Gewoon genieten van de sex en dat klaarkomen zal nog wel komen als jullie elkaars lichaam wat beter kennen.
Ik had zelf ook niet verwacht dat ik direct zou kunnen komen, en al helemaal niet van de daad zelf. Maar mijn vriend verwacht dat kennelijk wel. Mijn vriend is 30 en ik 20. Hij heeft al heel wat meer ervaring dan ik, kennelijk is hij gewend dat vrouwen wel klaarkomen.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 21:50:

Ik had zelf ook niet verwacht dat ik direct zou kunnen komen, en al helemaal niet van de daad zelf. Maar mijn vriend verwacht dat kennelijk wel. Mijn vriend is 30 en ik 20. Hij heeft al heel wat meer ervaring dan ik, kennelijk is hij gewend dat vrouwen wel klaarkomen.

Tsja, of faken. Omdat ie zo zijn best deed.

Help hem dat te begrijpen, dan ben je al een heel eind.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 21:50:

Of ze faken

Ongeveer 80% van de vrouwen schijnt te faken of het wel eens gedaan te hebben.

Laat je dus niet gek maken.
Of ze hebben het gefaked. Waarom zit jouw vriend er niet mee? Als ik hem was zou ik dan naar andere manieren op zoek gaan...
Zou kunnen.. of hij heeft fakers aan de haak geslagen. Het lijkt me echt zinnig dat hij zich een beetje gaat inlezen. Of een heerlijke zoektocht op jouw lijf afspreken waarbij hij gaat ontdekken waar jij van gaat kronkelen. Uitdaginkje!!
Oei, 4 dubbel mosterd.
Bedoel je met 'seks' neuken? Daar kom ik meestal ook niet van klaar, en ik ben toch al 42. Van andersoortige seks kom ik prima klaar. Ik vind neuken trouwens wel heel gezellig, mits met een geschikte partner. In die zin heb ik er dus toch wel plezier van, en het klaarkom'probleem' lossen we daarna samen wel op . O ja, en van een keertje niet klaarkomen ga je niet dood. En je vriend ook niet. Wel raar trouwens dat ie daar zo moeilijk over doet, op zijn leeftijd zou hij beter moeten weten.
Ik weet van mezelf dat ik moeilijk kom, ik gebruik daarvoor een vieb... En dan nog duurt het een tijdje. Zouden jullie dat vertellen?
Maar dat is juist goed Rooss, want die vriend heeft echt een reality check nodig. Hij bezorgt TO nu alleen maar onnodige onzekerheid.
Hahaha, da's best ernstig dat vier vrouwen achter elkaar dat schrijven. Hilarisch. Ons kent ons
Eigenlijk is het heel lief bedoeld van mijn vriend, hij gunt mij juist ook het plezier..
oefenen, loslaten en vertrouwen, ondek je het misschien vanzelf, in je uppie of met elkaar.
..popcorn?
Uuuh, wat is lief bedoeld
Maria, ja ik zou dat vertellen! Ik ben altijd eerlijk geweest naar mijn sekspartners, heb ze altijd verteld dat ik een hele lastige komerT ben. Ik heb nu een minnaar, die eist het op.. en dat werkt. Niet tijdens het neuken hoor, daar zit ik echt nog 1000KM vanaf.

En natuurlijk is het lief dat je vriend je een orgasme gunt maar hij mag het niet van je eisen.'

Daarom zeg ik, stel een leuke ontdekkingstocht voor, er gaat wellicht een wereld voor hem open.

Iris, thanx, je hebt ook wel een punt.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 21:56:

Eigenlijk is het heel lief bedoeld van mijn vriend, hij gunt mij juist ook het plezier..Ja maar door zijn gebrek aan kennis over vrouwenlichamen bezorgt hij jou nu wel een kutgevoel (no pun intended ).
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 21:56:

Eigenlijk is het heel lief bedoeld van mijn vriend, hij gunt mij juist ook het plezier..Humpf. Zoals je zelf al schrijft vind je de seks reuze plezierig, al volgt er dan per ongeluk geen orgasme uit. Dan zou je vriend toch dik tevreden moeten wezen. Maar nee, hij zeurt. Voelt ie zich soms geen echte man als hij zijn vriendin niet klaar kan maken? Lekker belangrijk.
quote:groentsoep2 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:00:

[...]

Humpf. Zoals je zelf al schrijft vind je de seks reuze plezierig, al volgt er dan per ongeluk geen orgasme uit. Dan zou je vriend toch dik tevreden moeten wezen. Maar nee, hij zeurt. Voelt ie zich soms geen echte man als hij zijn vriendin niet klaar kan maken? Lekker belangrijk.Precies, het is gewoon een egodingetje van hem. Hij moet zich de man voelen, want bij hem komen gewoonlijk alle vrouwen klaar (yeah right).
Hij is ook wel tevreden, dat is het em niet. Zouden jullie vertellen dat het jezelf wel lukt met een vieb?
Ik denk ook niet dat het heel erg helpt dat hij er zo'n druk op legt. Dan ben je elke keer bezig met "ik moet komen, ik moet komen", en helemaal niet aan het genieten..
@Groentesoep, waar lees jij nou dat hij zeurt dan? Juist tegenovergesteld: hij vindt het prima en doet er verder niks aan. Althans, zo lees ik het. Volgens mij heeft TO meer zelf het gevoel dat er iets mis met haar is omdat al die andere vrouwen wel kwamen
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:02:

Hij is ook wel tevreden, dat is het em niet. Zouden jullie vertellen dat het jezelf wel lukt met een vieb?Ja hoor, een beetje vent vindt dat trouwens een geil idee, dat jij met jezelf speelt. En heel misschien... als jullie wat vertrouwder zijn met elkaar, kan je het hem een keer laten zien, hoe jij dat doet. Dat kan hem heel veel leren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven