leuke winkels in centrum Enschede

15-08-2011 20:28 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou de titel zegt het al. Wie weet er leuke/grappige/mooie/originele winkels te vinden in het centrum van Enschede
Die bestaan niet...
This is not kosher!
Nou vooruit; Deesz is een mooie winkel, mooie kleding wel wat duur.
This is not kosher!
En er zijn 4 Vero Moda's, als je daar niet blij van wordt
This is not kosher!
Ik zit hier echt heel hard voor je te denken, maar er is weinig leuks, beetje eenheidsworst.
This is not kosher!
Hengelo is misschien wat origineler qua winkelaanbod
This is not kosher!
Damn, ik zit wel erg tegen mezelf aan te kletsen hier...
This is not kosher!
Enschede is heengaan niet meer waard; duur parkeren en allemaal dezelfde winkels overal.

De categorie leuke/grappige/mooie/originele bestaat daar niet.

Kun je beter de grens overtrekken naar Osnabruck, Munster of Bocholt.
Hengelo is ook niet wat. Nou oké, sparxx is leuk, maar die is verhuisd en ik weet niet waar naartoe.

Enschede is niks. Geen leuke boetiekjes (hoe schrijf je dat?!) of iets origineels.
quote:mieps6 schreef op 15 augustus 2011 @ 20:28:

Nou de titel zegt het al. Wie weet er leuke/grappige/mooie/originele winkels te vinden in het centrum van Enschede
Gut wat een treurnis...
This is not kosher!
Maar goed Deesz en Rosee hebben mooie spulletjes.

*ik moet hier echt weg*
This is not kosher!
Ga naar Hengelooo, veel leuker.
ben het met onderstaande mensen eensch. Hier in Enschede zijn niet veel (of helemaal niet) bijzondere winkels. Parkeren is ook duur (afgelopen weekend hebben we in Den Haag een hele avond gestaan voor nog niet de prijs van 2,5 uur Enschede!)
bestaat Giensch niet meer dan? Dat is leuk en origineel, met maar een klein beetje tweede hands, de rest is vintage (dus echt uit die tijd, maar nooit gedragen) ik vond het altijd een super toffe winkel en mijn vriend heeft er laatst ook nog een overhemd en schoenen gehaald!
quote:Badeendtje schreef op 15 augustus 2011 @ 21:00:

Ga naar Hengelooo, veel leuker.Ook niet; werd vorige week nog in het Journaal genoemd als een stad waarin de winkelleegstand enorm toenam. Dan heeft Enschede nog meer winkels dan Hengelo.
Giensch is er nog wel hoor. Voor zover ik weet. Maar daar moet je van houden. De rest van de winkels bestaan voornamelijk uit ketens.
quote:Wellhello schreef op 15 augustus 2011 @ 20:44:

Ik zit hier echt heel hard voor je te denken, maar er is weinig leuks, beetje eenheidsworst.Bijna elke stad toch ?
Giensch is voor accesoires nog wel aardig, ze verkopen ook nog Motel. Verder is het erg duur geworden.

Natuurlijk is er in elke stad wel een Only/HM/VeroModa etc. maar Enschede mist echt de boetiekjes/leuke winkeltjes die je in Utrecht , Groningen etc wel hebt. De prijzen voor winkelhuur zijn onbetaalbaar hoog geworden, alleen weggelegd voor de grote ketens.
This is not kosher!
Ga naar Deventer! Dat is best gezellig!
Luister naar Flowerfield! (als TO nog meeleest)
This is not kosher!
ik ben ook echt in bijna elke stad geweest en vind nederland nou niet bepaald leuk meer. Overal alleen maar de zelfde winkels, dus je hebt weinig verschillende dingen.
quote:sundream schreef op 15 augustus 2011 @ 21:07:

[...]

Ook niet; werd vorige week nog in het Journaal genoemd als een stad waarin de winkelleegstand enorm toenam. Dan heeft Enschede nog meer winkels dan Hengelo.Leuk, niet heel veel winkels idd maar goed voor een middagje.
@flower Sparxx is failliet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven