hondenharen

donderdag 31 januari 2008 om 11:30
Fleecetruien en poezen gaan helaas ook slecht samen. Las laatst eens "een kat heeft 1 miljoen haren, daarvan zitten er 300.000 op de bank, 300.000 op de eigenaren en de rest zit op het beestje zelf. (Kunnen ook andere aantallen zijn geweest). Dit zal voor honden ook wel gelden.
Om haren te verwijderen kun je tape omgekeerd (dus met de plakrand naar buiten) om je hand wikkelen, en daarmee langs je trui gaan. Met plakband gaat het ook wel maar tape plakt meer.
En inderdaad, aantrekken net voordat je weggaat. En de schone was direct huisdiervrij opbergen.
Om haren te verwijderen kun je tape omgekeerd (dus met de plakrand naar buiten) om je hand wikkelen, en daarmee langs je trui gaan. Met plakband gaat het ook wel maar tape plakt meer.
En inderdaad, aantrekken net voordat je weggaat. En de schone was direct huisdiervrij opbergen.

donderdag 31 januari 2008 om 11:51
Wanneer je een hond hebt met harde, stugge haren zoals een Jack Russel, dan helpen dat soort dingen allemaal niet. De haren zijn heel, heel lastig te verwijderen. Haartje voor haartje eruit trekken is het enige wat effectief is en dat eigenlijk ondoenlijk.
Een vriendin van me met 3 Jack Russels heeft uiteindelijk maar er voor gekozen om geen fleece meer te dragen.
Een vriendin van me met 3 Jack Russels heeft uiteindelijk maar er voor gekozen om geen fleece meer te dragen.
donderdag 31 januari 2008 om 11:55
Volgens mij zweven de haren door het huis op zoek naar mijn trui, als ik er een van mijn trui pluk en ik laat hem los vliegt hij horizontaal terug naar mijn trui.
Op mijn werk hebben we van dat dikke plakband om dozen mee dicht te plakken, zal een rol mee vragen, gewoon plakband zit zo vol.
Chineese naakthond is misschien ook een idee,
Mijn hond is zwart met wit, weet iemand waar je een zebra pak kan kopen.
Op mijn werk hebben we van dat dikke plakband om dozen mee dicht te plakken, zal een rol mee vragen, gewoon plakband zit zo vol.
Chineese naakthond is misschien ook een idee,
Mijn hond is zwart met wit, weet iemand waar je een zebra pak kan kopen.
donderdag 31 januari 2008 om 11:56
quote:pom508 schreef op 31 januari 2008 @ 11:51:
Wanneer je een hond hebt met harde, stugge haren zoals een Jack Russel, dan helpen dat soort dingen allemaal niet. De haren zijn heel, heel lastig te verwijderen. Haartje voor haartje eruit trekken is het enige wat effectief is en dat eigenlijk ondoenlijk.
Een vriendin van me met 3 Jack Russels heeft uiteindelijk maar er voor gekozen om geen fleece meer te dragen.maar ik hou zo van fleece truien
Een vriendin van me met 3 Jack Russels heeft uiteindelijk maar er voor gekozen om geen fleece meer te dragen.maar ik hou zo van fleece truien
donderdag 31 januari 2008 om 18:15
Wij hebben 3 honden in huis waarvan 2 verharende dus het ziet bij ons ook zwart en wit van de haren maar ik kleed me altijd meteen om als ik thuis kom dus zonder de honden te begroeten en ik trek mijn beste kleren echt 5 seconden voor ik de deur uitloop aan zodat ik nooit last van haren op mijn nette kleren heb.