te laat.....

16-08-2011 13:51 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar...
En waarom gaat hij dan niet weg bij haar?
Ik snap het niet helemaal: waarom zou je eigenlijk niet weggaan bij een vriend die je een paar maanden kent en niet de liefde van je leven is? En dan ook nog voor iemand die wel de liefde van je leven is?
Als hij niet weggaat bij haa en jij niet bij hen, danzal de liefde niet zo diep zitten voor elkaar.
moet ineens denken aan de film Bridges of Madison County.

Lijkt me moeilijk swirly.

Vind je deze relatie dan wel zo eerlijk?

Hoe kun je nu gelukkig worden met deze gevoelens in je hart?
Wat een raar verhaal. Als jullie alletwee vinden dat jullie de liefde van elkaars leven zijn, waarom beginnen jullie dan in godsnaam geen relatie?
Sorry hoor, hij is de liefde van je leven, hij is gek op jou, waarom dan niet voor elkaar kiezen in plaats van 2 andere mensen voor de gek te houden? Je houdt je vriend nu toch voor de gek? En hij zijn vriendin? Wat houdt jullie tegen om voor elkaar te gaan? Het is toch helemaal niet te laat?
Hij wil haar gewoon niet verlaten. Hij gooit dit bij mij neer en zegt erbij dat ie haar niet wil verlaten.. Wat moet ik dan nu met die informatie?

We hadden een hele leuke band, maar daar is nu weinig van over. We ontwijken elkaar, want we willen dat dit gevoel verdwijnt.... Als hij wel weg zou gaan bij haar, zou ik overwegen om ook te gaan.
Ik zou stoppen met je huidige relatie. Zo vreselijk oneerlijk t.o.v. je partner!
quote:swirly schreef op 16 augustus 2011 @ 13:56:

Als hij wel weg zou gaan bij haar, zou ik overwegen om ook te gaan.Waarom dan wel?
Waarom wil hij dat niet?
Hoe zou je het zelf vinden om nummer 2 te zijn? Ver na nummer 1? Vind jij dat je niet beter zou verdienen dan? En dit is wat jij je partner geeft, hij is nummer 2, ver na nummer 1... Ik zou je vriendelijk bedanken, mijn koffer pakken en gelukkiger in mijn eentje zitten te zijn.
Nope
Of is het allemaal wat geromantiseerd en geïdealiseerd door de jaren heen? En weten jullie eigenlijk dat het toch nooit zal gaan werken?

Anders is dit natuurlijk onzin om te vertellen dat je gek op elkaar bent en er vervolgens niets mee doen. Waarom heeft hij dit gezegd dan?

Volslagen onlogisch
quote:swirly schreef op 16 augustus 2011 @ 13:56:

Hij wil haar gewoon niet verlaten. Hij gooit dit bij mij neer en zegt erbij dat ie haar niet wil verlaten.. Wat moet ik dan nu met die informatie?

We hadden een hele leuke band, maar daar is nu weinig van over. We ontwijken elkaar, want we willen dat dit gevoel verdwijnt.... Als hij wel weg zou gaan bij haar, zou ik overwegen om ook te gaan.

Punten hoor meid! Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt!

Bah.....
Nope
Ik weet ook niet waarom hij dit heeft gezegd. Ik heb me er allang bij neergelegd dat het niks gaat worden, want hij had een vriendin.

Nu komt hij hiermee en ben ik in de war.
Het gras aan de andere kant lijkt altijd groener. Je romantiseert iets waarvan je niet weet hoe het is.

Stop met je huidige relatie, het is niet eerlijk tegenover je partner. Of weet hij van je gevoelens en vindt hij het prima dat iemand niet voor hem kiest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom ben je dan met je huidige partner als je hem niet voor je ziet in de toekomst?

Dat is toch niet eerlijk/leuk voor hem?

Dan kun je beter wachten tot je wel de ware vind.
Heb je trouwens een relatie met de man die in februari uitgebreid voor je heeft gekookt en waarbij je twijfelde of je moest vertellen dat het nooit wat zou worden tussen jullie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leuk hoor, en jouw nieuwe vriend weet dat ie een 2e k(n)eus voor je is? Echt erg egoïstisch van je, en ik mag het vast niet zeggen maar ik doe het toch: ik hoop dat deze man tijdig inziet dat jij ook niet de liefde van zijn leven bent, en dat hij alsnog gelukkig gaat worden met een ander!
Hier net zoiets.. ik had een man waar ik altijd nog gevoelens voor had een paar maanden geleden een bericht gestuurd via sociale netwerksite.. niet wetende dat hij een vriendin heeft.

Maar goed nu kwam ik hem pas tegen met het uitgaan en vertelt ie me dat hij ook wel iets voor mij voelt en nog eens met me wil praten.

Maar hij heeft een relatie.

Ik zei nog nu zullen we het nooit weten of het iets had kunnen worden. Nou dat wist ie nog niet.

maar je denkt toch niet dat ik ga zitten wachten. En vind het ook een rotsituatie, want hij heeft nu eenmaal een vriendin en het is respectloos ten opzichte van haar.

Ook ik kan niet garanderen dat het iets zou kunnen worden, daarvoor kennen we elkaar niet goed genoeg.

Soms wordt lust/liefde ook verward. Maar baal nu echt van alles. En als iemand dan bij de partner blijft, en blijkbaar zo makkelijk zou overstappen.. dan ben je toch niet eerlijk in die relatie.

Toch denk ik dat er heel veel mensen in zo'n relatie zitten. Het is wel goed, maar ach niet het allerbeste.

Soms is het ook het najagen van een romantisch ideaal, wat misschien wel niet eens bestaat.
Ik vind eigenlijk niet dat ze persé deze relatie moet stoppen als het toch niks wordt met die andere man.. Je hebt toch allemaal partners gehad waarvan je wel weet dat dit waarschijnlijk niet voor altijd is? Het moet dan natuurlijk niet te serieus worden, niet gaan samenwonen o.i.d. Of zijn jullie daar al?
Bah wat een naar mens ben jij, vind dat je huidige vriend beter verdient.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Wat zou je ervan vinden, als je wist dat je eigenlijk niet de 1e keuze van je huidige vriend bent?
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Je bent in ieder geval ook niet de liefde van zijn leven. Hij heeft destijds niet voor jou gekozen en nu doet hij het weer niet... Waarom elkaars tweedehandsje zijn in plaats van werken aan jullie beider relaties?
En ja hoor, OP is weer weg..... Slappe hap zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven