Lag een klein vlondertje en daar gingen we op staan. Vlonder lag op het zand en er liep wat water onderdoor. Tegen de tijd dat hij op zn knieën ging, bleek het water wat harder te stromen Knie nat dus we renden er snel vanaf
Euhm... Een strakke tuinbroek. Een truitje tot onder m'n boezem. Zo'n kort broekje met een panty eronder. Een bilspleet spijkerbroek. Uggs. Crocs.
Wat heb je 't liefst elke dag aan?
Anoniem_55368
dinsdag 16 augustus 2011 om 12:39
Haha als je deze op volgorde leest is 't ook leuk.. Sjors komt 's nachts haar bed uit voor een glitterlegging en Julia's favo outfit is strakke tuinbroek met ultrakort topje en uggs
Hey ik meende het hoor; je mag mij altijd wakker maken voor een glitterlegging
Heb jij een upc recorder? (ik ben zo gelukkig
Common sense is not so common.
Voltaire
Anoniem_55368
dinsdag 16 augustus 2011 om 20:07
Ja! Erg handig, als je soms even een programma wilt pauzeren, koffie halen,en dan weer verder kijken.
Zijn er onderwerpen die je erg aan het hart gaan en waarover je soms discussies voert waarvan je zelf al weet dat ze nergens toe gaan leiden, maar je kunt toch niet je mond houden?
Anoniem_6362ce9a6934b
dinsdag 16 augustus 2011 om 20:54
hahahha daar sta ik bij mijn vriendinnen bekend om, ben gek op discussies waarvan ik denk dat ze gevoerd moeten worden....
discussieer jij graag?
Anoniem_55368
dinsdag 16 augustus 2011 om 21:06
Nee, niet echt. Soms kan ik het niet binnenhouden, maar heb eigenlijk vaak direct al spijt. Het worden vaak discussies zoals ik die al 100 nee 1000 keer heb gevoerd, en ik word er wat moedeloos van. Dan wil ik nog een keer, en dan béter, uitleggen wat ik bedoel, dat komt dan toch weer niet over, en denk ik, laat maar..
Als je voldoende geld zou hebben, zou je dan alles bij de bio-/natuurwinkel kopen?