Pan Jamie Oliver

16-08-2011 16:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Op dit moment maakt Jamie Oliver risotto in een lichgroen pannetje (RTL4). Ik MOET deze pan hebben haha, vind hem super leuk! Ik heb het vermoeden dat hij van Le Creuset is, maar het probleem is dat ik hem nergens in deze kleur kan vinden.

Iemand een idee?
quote:Nammma schreef op 16 augustus 2011 @ 17:11:

Heeft iemand toevallig gezien wat er onderin die glazen van het toetje moet? De rest heb ik gezien...maar wat er onderin moest heb ik nét gemist!

Hier kun je ook nog de aflevering na kijken

http://www.hebikietsgemist.nl/afleverin ... sotto.html
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:grijzemuis schreef op 16 augustus 2011 @ 17:15:

[...]

Mocht je hem verkopen, laat het me weten! We moeten soiiso de zolder een keer opruimen, liggen ook nog allemaal oude, zeldzame langspeelplaten... Ik zal er binnenkort eens over beginnen. Heb zelf niets met koken dus...
Hier zit toch de groene tussen of was die van Jamie lichter?
Jep, klopt Hekje, volgens mij is hem dat! Ben nu ook nog even aan het zoeken naar de lichtblauwe. Lastig ben ik he. Maargoed, tis natuurlijk ook een prijzige aankoop.
Ja erg duur. Maar wel ontzettend mooi en robuust. Ik denk er ook al tijdje over na, denk dat ik hem toch maar eens ga kopen. Het zag er weer zo mooi uit bij Jamie En dan gelijk de enorm grote ovalen van ruim 200 euro.
quote:hekje schreef op 16 augustus 2011 @ 17:17:

Hier zit toch de groene tussen of was die van Jamie lichter?Wilde bijna zeggen dat ie daar maar 17 euro is, maar is de mini. wel schattig.
Ik vind die theepot ook leuk.
quote:knorretje28 schreef op 16 augustus 2011 @ 17:13:

Fijn gestampte koekjes al la almond/ country cookies koekjes van ahDank je! Dan ga ik dit toetje a.s. zondag maar eens maken...dan komen vrienden eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven