Klaarkomen

17-08-2011 00:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke termen, uitdrukkingen of woorden kennen jullie die synoniem zijn aan klaarkomen?

Ikzelf ken:

- orgasme en orgasmeren (laatste woord heb ik ooit een keer zelf bedacht)

- over de top gaan

- hallelujahhen

- komen

- flippen

En nou niet zo flauw zijn om aan te komen met Klaar Koomen als de zus van Theo Koomen, want die is al zo ou als de weg naar Methusalem....
Flippen doet niet "Ou" hoor
De klokken horen luiden ...!!

Als alles goed gaat lukt dat ook nog wel
orgasmeren lees ik op Viva veel vakerderder hoor,is vast ook door anderen bedacht
Van Flippenstein gaan... Heb ik serieus eens gehoord van een heel eng studentje, brrrrrrr...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:boterblommetje schreef op 17 augustus 2011 @ 00:14:

orgasmeren lees ik op Viva veel vakerderder hoor,is vast ook door anderen bedacht Dat kan natuurlijk. Het woord schoot me een tijdje geleden door het hoofd. Maar ik zal al er geen minuut minder om slapen als iemand dat voor mij al bedacht heeft...
van flippenstein gaan ...brrrr.. Maar lijkt me meer voor de daad dan voor het klaarkomen of niet?

(net zoals "een doppie maken" ...ook brrr)
quote:boterblommetje schreef op 17 augustus 2011 @ 00:22:

van flippenstein gaan ...brrrr.. Maar lijkt me meer voor de daad dan voor het klaarkomen of niet?

(net zoals "een doppie maken" ...ook brrr)

Nee echt, het ging over klaarkomen (stel je de situatie voor: een studentenkroeg waar een paar van die stropdas-studenten iets te hard brallen en dan zegt er een: Ik had er me toch een liggen palen/doppen (weet het niet precies meer) en die ging me toch een partij van Flippenstein, m'n hele huis heeft mee kunnen genieten...)

Charmant... echt....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja, precies! Voor de daad zelf bestaan al duizenden woorden. Denk maar aan de Klisjeemannetjes.. die hebben al zeker meer dan 30 woorden voor de daad. Wat ik bedoel is: welke andere woorden kennen jullie nog voor klaakomen?

En voordat iemand hier nu vraagt: waarom wil je dat ween? Hier is het antwoord: puur nieuwsgierigheid.
quote:Hasse88 schreef op 17 augustus 2011 @ 00:26:

[...]

Nee echt, het ging over klaarkomen (stel je de situatie voor: een studentenkroeg waar een paar van die stropdas-studenten iets te hard brallen en dan zegt er een: Ik had er me toch een liggen palen/doppen (weet het niet precies meer) en die ging me toch een partij van Flippenstein, m'n hele huis heeft mee kunnen genieten...)

Charmant... echt....Ik denk eigenlijk dat hij bedoelde dat ze luidruchtig was in bed.
I am surrounded by morons
quote:luckyjane schreef op 17 augustus 2011 @ 00:00:

Welke termen, uitdrukkingen of woorden kennen jullie die synoniem zijn aan klaarkomen?

- een hoogtepunt bereiken

- arriveren
I am surrounded by morons
In frankrijk noemt men het orgasme 'le petit mort ' ( de kleine dood ).

Ik vind dat een hele toepasselijke term
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lozen

Over iemand heen 'yogheren'

Raggen

Spuiten
quote:Anthonius schreef op 17 augustus 2011 @ 07:50:

Lozen

Over iemand heen 'yogheren'Raggen

Spuiten

In deze categorie ken ik er nog een uit New Kids: Dichtkitten.

Hihi...

Zo oud als de weg naar Methusalem :-)

Dat is een fraai dubbelopisme..
Net gooische vrouwen gekeken Jeetje pietje
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
De enige betekenis van 'flippen' is: je slecht voelen door een teveel aan - , of een verkeerde combinatie van psychotrope stoffen, zoals daar zijn: alcohol, THC, koffie, etc.

Dat kun je eventueel nog uitbreiden naar externe factoren die je stemming of gevoel negatief beïvloeden zoals stomme mensen en / of stomme muziek op een feest, bijvoorbeeld. Of dat je trek hebt in een bak koffie, en die blijkt ineens op te zijn. Dat is flippen.
anoniem_99516 wijzigde dit bericht op 17-08-2011 17:23
Reden: typo
% gewijzigd
Zet jij even het raam op, kijk die vent op de brommer, nou die ligt zo op z'n zij en dat van drie hoog.

Bron; De heren van Kooten en de Bie
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2011 @ 01:14:

In frankrijk noemt men het orgasme 'le petit mort ' ( de kleine dood ).

Ik vind dat een hele toepasselijke termIn het engels wordt het in dit verband ook wel eens Beautiful Agony (zie ook deze wiki)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven