Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
OMG Kos, wat een afgrijselijk ding. Ga jij daar serieus mee over straat lopen met je afstandbediening? Of laat je dat manlief doen? Vrienden van ons hebben er een in Hummer-uitvoering. Tsja... Maar fijn dat de kaartjes klaar zijn! Ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt!! Enneh, muurtje was bijna af, maar door verwarmingsbuizen e.d. had ik kleine kwast nodig en steeds niet in huis. Dus dat moest nog even voor het mooi! En gordijnen nog niet gevonden. Steeds de verkeerde kleur of geen mooi patroon. Zucht.

Doggie > Arme Tim en arme jij. Goed dat hij het tegen je zei, anders kun je het toch ook niet weten!? Wel rot dat hij zo vervelend is. Maar zet jij hem altijd bij 'stoute mama' op de gang dan? Tirza roept dat ook wel eens, maar ik vind dat niet zo erg. Ze moeten hun boosheid/frustratie toch kwijt kunnen op de een of andere manier. Of zegt hij het puur en alleen om je uit te dagen? zo klein als ze zijn kunnen ze echt het bloed onder je nagels vandaan halen he...

Hippie > kan me voorstellen dat je het af en toe mist! Hoor je je kinderen er wel eens over? En gaan jullie ooit nog terug eigenlijk? Of blijven jullie nu voorlopig hier? Volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar ben het vergeten... En is het lekker rustig zonder je oudste? We hadden gisteren wel samen kunnen shoppen. Ik was ook in A'dam.

Sanne> Fijn dat je een leuke dag had!! En Tess dus lekker baldadig met je neefje. haha. Dat van H&M herken ik wel. Was 'm gisteren nog even binnengelopen en vind het toch wel fijn om de kleertjes even te bekijken. Kwaliteit en maten verschillen inderdaad enorm!

Elza> Stom van je internet! Valt het nou steeds weg ofzo?

Kaatje> Hoe gaat'ie?

Bobbie> Lekker dat je je draai al hebt gevonden. Vindt Sofie haar broertje ook nog steeds leuk? En hoe vind je het zelf om een jongetje te hebben? Top dat de bv lekker loopt. Dat onrustige drinken is inderdaad wel lastig. Leuk als ze hun hoofd wegdraaien met je tepel nog in de mond. Haha. Maar ach, het zijn vaak echt fases. Hier zijn we alweer met de hapjes begonnen en melk aan het afbouwen. Het gaat zo snel, zo'n tweede... Plaats je weer eens een foto van je knappe man op hyves?

Nou, hier verder geen nieuws. Dagje alleen gisteren beviel goed. Heb lekker gewinkeld en gewoon niemand die wat van me wilde. Heerlijk rustig. Vandaag gezellig thuis met de kindjes. Vanochtend al boodschappen gedaan en nu lekker thuis rondlummelen. Druk weekend voor de boeg en het regent toch weer, voor de verandering.
Kos, zit nog even te kijken naar die auto "leuk voor de baby?" Is voor kinderen vanaf 3jr dus is toch eerder leuk voor Em dan!

Krijg ook zo'n raar beeld voor me na het stukje van RR, wat moet je eigenlijk met zo'n ding?

RR, lekker relaxed dagje dus...vond je het niet vreemd dat je de hele dag niemand had die aandacht van je vraagt? Ik vond het wel gek maar ook heel erg lekker zo'n dagje.

Is denk ik ook de laatste keer dat ik online bestel bij de H&M hoor, kan het beter zelf even zien idd.
Dat ding is toch om in te rijden?? hahah in hummer variant. Ik vind die dingen echt lelijk. Hier rijdt een roze limo hummer rond, te fout, dus leuk voor een vrijgezellefeest ;)

RR lekker zeg een dagje voor jezelf, dat is nou bijtanken!

De eerste keer had ik haast, want er moest weer gevoed worden, maar oooooh wat genoot ik van het even wegzijn.

Sanne, wat heerlijk zo'n verjaardag. en je doet het gewoon nog een keer over!

Internet valt veel uit en als ie het doet is het vreselijk traaaaaaaaag... bah.

Ik ben aan vakantie toe, oh meiden wat heb ik zin in!!
Haha erg grappig het hele autogebeuren van kos!

Elza, duurt niet lang meer! Je kan die buggy wel thuislaten dus! Heerlijk hoor. Ik ben nog niet eens een week thuis maar het vakantiegevoel is ALLANG weer weg!

Trouwens ik zag van de week die roze limo hummer en leek me ook wel leuk voor een meidenfeest.....

RR ja we hadden wel even een koffietje kunnen doen! Ik heb ook genoten van een dagje dat er niemand aan me trok....

Wat betreft hier blijven of niet... sja, dat is nog onbekend. We'll see! Kids missen het heel af en toe maar hebben het hier ontzettend naar hun zin!

En elza, nee heimwee naar NL had ik eigenlijk nooit.... Het is bij mij ook meer vriendinnen die ik dan bijv. mis dan plekken.

Doggie, hoe reageert tim dan als je hem op de gang zet? Helpt het?

Kaatje?????????????

Sanne, is het dat grijs/witte baseball jasje waar je het over hebt? Ik zag bij de hema ook een leuke roze witte. Wisselt erg he met die kleertjes bij h en m. Ik kan er makkelijk even naar binnen lopen natuurlijk dus dat doe ik dan maar regelmatig.... Was er gisteren even en ik vond dat ze veel leuke dingen hebben! MAAR.... ik heb NIKS gekocht!!! goed he. De kasten puilen nog steeds uit dus het heeft echt geen zin. Als het winter wordt weer. Dat is het al bijna met die 15 graden van vandaag...

Die tess van jou zeg, lekker 4 uur. Kwam even goed uit dus!!

Hier is het rustig zonder de oudste twee. Wel lekker voor tess even het rijk voor zich alleen en lekker alle aandacht voor haar.

Bobbie, ja graag foto!! heb nog niks gezien!!
He meiden,

Ik heb wat op hyves gezet, uit privacy overwegingen zet ik het liever maar niet hier neer...

Hihi Kos, moest erg lachen om jullie mooie Porsche

Kleertjes: ik moet me nodig eens gaan verdiepen in winterjassen. Nog niet geslaagd voor beiden. Jullie al wel? En schoentjes?

Hip, lekker he, als je eventjes alle aandacht voor 1 kan hebben. Ik merk dat ze daar zelf ook altijd wel erg van genieten. Hoeveel nachtjes blijven de oudste 2 weg?

Elza, bijna op vakantie! Heerlijk zeg...

Doggie, hier is Lukas ook erg aan het uitproberen. Ook weglopen in winkels enzo. Heb hem daarom ook altijd nog in de buggy eigenlijk, kan anders achter 2 kids aan gaan rennen... Hij slaat ook af en toe, vind dat echt heel vervelend. Gelukkig maakt ie het vaak goed met een lekkere kwijlknuffel. T is echt zo'n knuffelkont!

Sanne, nog gefeliciteerd! Je had heerlijk weer zeg.

RR, klinkt als een goed besteed dagje zo, heerlijk!

Verder eventjes geen nieuws... Ben erg moe, dus ga lekker m'n bedje opzoeken!
Elza, Nick slaapt ook alleen in zijn eigen bedje hoor. Wel lastig soms als je een hele dag weg wilt, dan moet hij ergens kunnen slapen. Het middagslaapje overslaan is echt nog geen optie. In de buggy slapen zoals Tess van Hip zou echt ideaal zijn lijkt me.

Sanne, verbouwing is wel een meerjarenprojectje vrees ik. Er is nog geen enkele ruimte helemaal af, maar het huis is wel goed bewoonbaar nu. In de woonkamer missen bv alleen nog de plinten en moeten we nog dingen aan de muur hangen. Andere ruimtes, oa wat Nick’s slaapkamer gaat worden, zijn nog een bouwplaats. Maar Nick heeft wel zijn eigen slaapkamertje nu hoor. Een klein hokje, maar meer heeft hij ook niet nodig op het moment.

Elza, een roze limo hummer, is dat kinderformaat of grote-mensen-formaat???

RR heerlijk dagje voor jezelf gehad dus. Heb je dan gekolfd onderweg? En Chris al aan de vaste hap, dat gaat echt snel zeg. Ga je bv nu al helemaal afbouwen? Tirza heeft toch ook bijna een jaar bv gehad?

Sanne, je verjaardag klinkt leuk, en wat had je geluk met het weer! Goed dat je niet 1 dag later jarig was. Wat een rotzomer is het toch ook. Gelukkig lijkt het weekend weer mooi te worden, ik kan wel wat zon gebruiken.

Nu maar weer eens aan het werk, ik werk thuis vandaag dus ‘klets’ maar met jullie ipv met collega’s!
kan hier wel het middagslaapje overslaan, als er maar genoeg te zien is en afleiding, dan trekt ze dat makkelijk. maar goed, het zou nog beter zijn als ze in de buggy slaapt.

Hip, ik mis NL dus ook niet, had ik niet verwacht trouwens hoor... maar ik vind het geen probleem om in het buitenland te wonen.

knap van je dat je niks het gekocht, ik koop daar altijd te veel, allemaal kleine prijsjes dus denk dan vaak 'ach'... maar goed alles bij elkaar tikt het toch vaak behoorlijk aan!

Kaatje, ik ga ze even naar hyves!!

Bara, ohhh vaak zijn kleine dingen die nog moeten gebeuren in een huis de dingen die ook blijven liggen ;) Maar dat zal vast niet het geval zijn met de bouwplaats kamers ;) Wonen jullie er wel fijn?

De limo hummere is een grote mensen formaat ;) hahah.. echt een gigantisch ding.. zo'n enorm roze gevaarte.

Mooi weer hier! gelukkig....
sjippss heel verhaal loopt de site weer vast....

later meer emily ligt net te huilen!
Eh bah Kos, jij ook al!! irritant he!

Ben vergeten te vertellen dat Joy gisteravond uit bed is gevallen.

Ze wil nu met haar kussen slapen, maar was gisteren lager gaan liggen en dus was het rekje niet lang genoeg. Gek, ik keek nog op de camera en dacht al... hmmm zo zou ze er uit kunnen vallen, zal ik haar even goed leggen. Keek een paar minuten later en haar bedje was leeg! Zag haar nog net er naast liggen, slapend!!! toen ik haar optilde en ze een beetje wakker werd, zei ik dat ze was gevallen en dat ik haar even terug moest leggen, 'Ja....' zei ze en sliep weer door.

Die gaat nog niet in een eenpersoonsbed dus, haar campingbedje gaat mee op vakantie!!

heb net mijn hiel opengehaald met een pedicure ding (soort schaaf) dacht even voetjes klaar te maken voor de vakantie, trek ik een heel stuk vel van de binnenkant van mij hiel!!! doet pijn... is er een pedicure in de zaal??
Elza> Dom, dom. Je moet ook niet zelf gaan prutsen he! Ik heb geen idee wat je ermee moet. Blarenpleister erop ofzo? Of Arnica? Tirza is in het begin ook eens uit bed gevallen. Maf dat ze dan doorslapen he?

Kos> Emily inmiddels stil? Ben benieuwd naar je verhaal!

Bara> Nee, blijf BV geven hoor. Maar heb niet zulke vette melk, dus alles wat er meer in gaat is alleen maar gunstig, spektechnisch gezien. En ik had gekolft voor ik wegging, dus dat lukte wel. Mijn borsten kunnen wel wat hebben inmiddels. (Ben benieuwd of er nog iets van overblijft straks... ) Jij zit nog lekker in een bouwput dus. Maar gelukkig wel met internet!

Sanne> Nee, vond het niet gek. Het was heerlijk!! Hahaha. Maar kwam ook omdat ik vooral op pad was denk ik. Als ik een hele dag thuis was geweest had ik het wel vreemd en stil gevonden denk ik.

Kaatje> Ik ga zo even naar hyves!

Hier alles goed. Druk weekend voor de boeg. Morgen eerst richting Utrecht. Reunie met 2 oud-studiegenoten en hun kleine kindjes. 's Avonds hier thuis barbecue met vrienden en zondag ook weer met andere vrienden op pad. Kortom: ik ga even nu het huis opruimen, anders komt het er niet meer van!
RR: haha ja gelukkig is ze inmiddels stil...mijn verhaal was niet zooo leuk hoor, gewoon...voor de klets..vanmiddag nog even wezen shoppen en ben zo leuk geslaagd! Gekke vraag maar heeft chris geen gordijnen nodig om te kunnen slapen?

http://nianno-webshop.nl/ ... cs=&catid=&merkid=&srtid=

http://nianno-webshop.nl/ ... cs=&catid=&merkid=&srtid=

voor de rest niets meegemaakt...heb zelf het idee dat ik lekker aan het groeien ben..nog steed geen foto gemaakt...komt omdat de geode camera stuk is. maar ik beloof plechtig, voordat dit kind eruit is, hebben jullie nog een foto gezien

Bara; fijn dat het huis bewoonbaar is..klussen zal dus nog even blijven. Was nog bij je in de buurt, ging evne emily mans werk laten zien. (wat ze trouwens echt heel erg leuk vond)

Nick, heeft idd nog niet zo veel nodig, al merk ik we ldat er hier soms al gespeeld word op de kamer, wat wel hanidg is als ik ga douchen.

Hip; gek dat je nl dan eigenlijk niet miste. Zie jullie nog wel weer vertrekken een keer. maar wil je wel dat de kids hier de middelbare doen???

vestje bij de hema is ook leuk, maar wel dun. en die kleding maten bij de hennes zijn erg irritant. nu heeft emily 86 aan, en dat past gemakkelijk. Tess alle aandacht heerlijk! wanneer moeten ze weer naar school?

trouwens voor de meidenmoeders, Hema heeft leuke maillots nu voor de winter, met zwart erin, beetje jacquard motief

Sanne; fij ndat je verjaardag zo geslaagd was! He nog maar drie dagen werken woehoe...al koffer gekocht?

Zo ga mijn colaatje opdrinken en dan naar bed!
Huh? Helemaal niemand hier vandaag!!?

Genieten van het mooie weer denk ik. want dat is het toch vandaag?

RR, oh Tirza ook een keer uit bed gevallen dus. ja heel raar.. ronkte gewoon door!

Kos, ah goed zo, groei maar lekker door! is het ook lekker druk in je buik? ;) Ik zou dat nou nog wel eens willen voelen! maar ja, dan moet je weer zwanger zijn he.

Ik denk dat ik het hier ook zal gaan missen als we weg zouden gaan. En nee Nederland dus niet, raar eigenlijk. Maaaaaaaaar wel de Hema! ;)

Wij hadden vandaag ook een prachtige dag! En dat was prima want we hadden een familie bbq van vriends werk. Leuk met alle kids, boel springkastelen. Een mannetje die ballon beestjes maakte en dat soort dingen. Was erg leuk, Joy heeft enorm genoten en lekker gegeten. Daarna nog even geslapen zodat wij konden inpakken. De koffers zijn dus gepakt dames, morgen gaan we lekker naar Ibiza... heeeeeerlijk! Dus ik meld me even af ;)
Elza; fijna vakantie!!!! en ze hebben in het hotel vast wel een spa om je voetjes op te knappen! geniet ervan en tot over een euhh week???

tja; forummen in je eentje is wel een beetje saai

vond het weer gisteren tegenvallen. was best veel bewolkt. emily heeft haarzelf helemaal laten gaan in de speeltuin...hyper en bekaf s avonds. gelukkig weer goede nacht. alleen begin ik beroerd te slapen.

hoop dat iedereen een lekker weekend heeft!
Hey dames,

Ik ben weer terug hoor!!!!Heerlijke vakantie gehad, heerlijk weer, eerste week temp van zo'n 25 graden en de tweede week ronde de 30/35 graden. Altijd lekker buiten leven en in het zwembad plonsen. Zo nu en dan een uitstapje. Het enige waar je je "druk " om moet maken is of je die avond uit eten gaat of de bbq weer aantsteekt!!

Vannacht om 2.00 waren we thuis, zijn s' ochtends om half 10 vertrokken, was wel ene hele rit maar goed te doen hoor!

Elza, fijne vakantie!!!!! Geniet ervan!

Heb verder niet echt bij gelezen dus doe nu weer mee!!

Sanne, wanneer gaan jullie weg??
He Janets, leuk dat je er weer bent! Vakantie klinkt heerlijk zeg, superweertje gehad! Hoelang hebben de kids nu nog vakantie?

Elza, fijne vakantie meid, lekker van gaan genieten!!!

Kos, leuke kleertjes. Jubel heeft altijd wel leuke dingen, en ook goed te betalen! Zijn je naaiklusjes uiteindelijk nog gelukt? Naai je ook wel eens kleding voor Emily?

Hoe is het met de rest? Iedereen lekker weekend gehad? Was best aardig weertje!

Phoe, ben ook alweer aan vakantie toe... Maar: ga over twee weken heerlijk vier daagjes met mijn schoonzusje naar hun huis in Italie. Heerlijk met z'n tweetjes, stapel boeken mee, beetje zonnen en zwemmen, lekker eten! Veel zin in!
Jeetje, inderdaad rustig hier. Iedereen lekker genoten van het fijne weer?

Wij wel, we zijn vandaag naar de apenheul geweest. Het was erg druk (had ik niet verwacht ik dacht dat de vakantie voorbij was...) Dus we zijn niet zo lang geweest. Eline vond het hartstikke leuk. Verder niet heel veel gedaan dit weekend eigenlijk (heerlijk)

Elza, hoe is het met je hiel? Geen idee hoe je dat zou kunnen fixen.

janets, je vakantie klinkt heerlijk!!!!

Kaatje, ik snap dat je weer aan vakantie toe bent. Twee weekjes, dat is zo voorbij! Wat leuk dat je samen met je schoonzusje gaat!
Janets, welkom weer!! Klinkt goed. Fijn dat het weer goed was dat scheelt altijd zoveel! En een flinke rit idd maar toch ook weer lekker dat je dan thuis wakker wordt de volgende ochtend. Hebben jullie het rijden afgewisseld?

Kaatje klinkt goed dat weekendje....Ben je ook wel weer aan toe nu he

Ik ben nog steeds mijn weekend in NY aan het plannen. Kan ik ook helemaal naar uitkijken. Heerlijk. Ik ga ws de 3e week van sept.

Kos leuke kleertjes idd! Fijn dat je buik nu aan het groeien is. Mag ook wel nu toch? Shortlist al gemaakt met de namen? En ja wie weet gaan we wel weer weg. Over 3 jaar gaat mijn oudste al naar de middelbare dus ja dat is dan een afweging die je moet maken..... maargoed. Zover is het nog niet ....

Hier een heerlijk weekend gehad! Lekker etentjes gehad, buiten geweest, vandaag naar het bos en vanmiddag naar de parade met 2 vriendinnetjes en kids. Super gezellig en heerlijk weer ook natuurlijk. Wel kort en slecht geslapen het hele weekend dus ik ga er vroeg in vanavond!!

Tess is wat koortsig sinds gisteravond. Ook heel onrustig vannacht en vroeg wakker vanochtend. Weet niet echt wat er is met haar. Vandaag paracetamol gegeven en dan zakt de koorts meteen. Ik zag wel dat ze opeens haar achterste kies rechts onder heeft. Misschien dat de rest nu ook doorkomt ofzo.? Wel zielig. hoop dat ze zich morgen wel ok voelt en gewoon naar het kdv kan. Als ze koorts heeft hou ik haar thuis natuurlijk.
Hoe heeft Tess vannacht geslapen Hip, had ze vanmorgen nog last van koorts?

Klinkt heerlijk je weekend. Was het leuk op de parade?
Zo Elza is al lekker aan het genieten denk ik op haar vakantiebestemming! Ging ze nou 1 of 2 weken?

Hey Janets, je bent er weer. Goed geslaagde vakantie dus met heerlijke temperaturen. Hebben jouw kids nu ook nog 2 weken vrij?

Kos, leuke kleertjes heb je weer gescoord! Koffer is aangeschaft hoor dus we kunneee...

Je ziet dus zelf dat je goed groeit...misschien als je straks verlof hebt en 's rustig aan gaat doen dat je dan echt goed merkt hoe hard je buik gaat. Ben erg benieuwd naar die toeter van je.

Kaatje, heerlijk vooruitzicht...zeker nu in jouw situatie. En gewoon dus ff lekker weg zonder de kids, heerlijk hoor.

Juul, leuk zeg de Apenheul! Tess heeft het nog niet zo op dieren dus we wachten daar nog maar even mee.

Scholen van collega's van mij zijn alweer begonnen en het was natuurlijk ook best goed weer van het weekend dus niet zo gek dan dat het toch nog best druk was.

Hip, ik heb idd dat grijze Baseball jasje voor Tess. Die jij bedoeld hadden ze hier niet bij de Hema. Ze hebben hier trouwens toch alleen nog oude meuk hangen van van de zomer.

Klinkt als een heerlijk weekend, leuke dingen gedaan hoor. En hoe is het nu met Tess? Misschien toch haar kiesje, moet ze er nog veel?

En goed vooruitzicht dat weekendje NY....schiet alweer op. Ik heb ook nog een weekendje staan met een vriendin maar nog geen bestemming

Zo, de laatste week werken is aangebroken....héhé, eindelijk!

Heb zo ontzettend zin in de vakantie. Gewoon al 3 weken niks moeten kijk ik erg naar uit.

Zaterdag nog een klein feestje gevierd met bbq voor wat mensen..begint het gewoon te regenen!!! Nouja, het viel uiteindelijk mee en het zonnescherm heeft de boel drooggehouden maar ik had het niet verwacht.

Tess en ik zijn vrijdag samen naar de kapper geweest, heb Tess ook voor het eerst laten knippen. Het was echt zooo lang maar ook zo piekerig aan de onderkant. Er is een flink stuk vanaf maar het valt eigenlijk niet eens zo op...het ziet er meteen wel een stuk voller uit. Gisteren nog gezwommen met haar en toen ze sliep ben ik nog gaan hardlopen maar tjesus, wat was het benauwd zeg...heb nog nooit zoveel gezweet in mijn leven geloof ik Verder ook alleen maar buiten geweest, terrasje aan het water gepakt met Tess en ijsje gehaald op de fiets, speeltuin enz....heerlijk dit weer!! Sowieso geniet ik momenteel ontzettend van Tess, ze is de laatste tijd zo ontzettend lief, heel uitbundig vrolijk en makkelijk.
Sanne, heerlijk laatste week werken, en wanneer gaan jullie dan weg?? 1 of 2 weken??

Kaatje, heerlijk om even alleen weg te gaan zonder kids, zou ik ook wel eens willen hoor!!

Vandaag de 2 kleintjes naar mijn ouders, laatste keer voor dochter, ze is zaterdag 4 jaar geworden en gaat dus naar de basisschool na de vakantie!!

Ze hebben nog 2 weken vrij, manlief is deze wek nog thuis, dus nog een weekje alleen met d ekids, zal kijken of ze even uit logeren kunnen volgende week.

Hip, wij rijden om de beurt, overdag rijdt manlief meestal en de avond heb ik gereden omdat ik altijd erg opleef s' avonds, heerlijk terwijkl iedereen sliep vanaf half 10, een muziekje aan en lekker door sjeezen, wij waren half drie thuis.

Zal zo de auto eens uitmesten, speelgoed eruit halen en schoonmaken! Bleh, rot werkje!
Julia; leuk de apenheul! geloof dat het sowieso ee ntopweekend was voor alle leuke buitendingen. volgens dacht iedereen dit is de laatste keer dat het kan.Hier zelfde probleem als bij Sanne...emily houdt niet van dieren. mss eens naar de dierentuin op therapeutische basis

Hip; heerlijk weekend NY, lijkt mij idd best een opgave om te plannen met 3 kids..vriendin heeft ws ook kids, heel gepuzzel! Shortlist man is klaar..die man mij kan ik zo uitbreidden...kan niet zo goed kiezen. Mans lijstje is echt niet mijn lijstje..we hebben een naam die we allebei wel leuk vinden...maar ik twijfel. vorige keer was man`s topper Mathilde, deze stond dus op de keuzelijst toen. Alleen heb ik op het kraambed gekozen, twijfelde aan Mathilde. Nu beweerd man dat hij dat nooit heeft bedacht zijn favoriete naam is dus ook een naam die daar op lijkt..

Tess nog koorts???? parade leuk hoor!

Hier was toen alleen maar regen, dus maar niet geweest.

Kaatje; woehoe lekker luxe nog even een paar daagjes weg. geniet ervan hoor, je kan het gebruiken!

Ja ik heb nog een leuke jurk genaaid voor Emily.

Maar ben nu meer bezig met babyspul!

Sanne; hehe, eindelijk ook jou laatste week. Altijd wel lang als je moet wachten tot eind augustus, mss volgend jaar ook maar even in mei weg

Heerlijk als je zo kan genieten van je kind! merk we ldat als wij iets leuks gaan doen, dat het altijd voor de dame is! dus idd ijsje eten, speeltuin oid. Rustig aan doen...kreeg net al een sms van mijn buurvrouw..die vond dat ik mij te druk maakte...met ramen lappen en auto wassen. haha

Janets; fijn dat jullie vakantie zo geod was..een lekker is dat, dat je nergens over na hoeft te denken, alleen waar je kan eten! Kunnen de kinderen goed samen spelen? wat rit zeg! maar altijd fijn als je weer thuis bent. Nu nog even poetsen! ..ohh nu heb je alleen Watse nog thuis, moet ook gek zijn!

Moet eigenlijk nog wat werken vandaag ,maar heb geen zin. Moet een reclame tekst schrijven...tekst die er nu ligt is zoooo wollig zit het klusje steeds voor mij uit te schuiven. Begin wel lekker af te ronden op het werk. deadline van mijn laatste project loopt vrijdag af, en dan nog 1 week om mailbox te legen enzo...(koffie te drinken met collega``s). emily werd vannacht weer wakker..grmbll..moest eigenlijk wel lachen, ze riep ik wil een boontje!!!

haha had honger ofzo. ligt nu ook weer te tukken, terwijl ze pas om 8.00 uur uit bed kwam.
elza, als je nog ergens meeleest, fijne vakantie!

janets, welkom terug, wat een superweertje hadden jullie daar zeg

nu weer zjoefzjoef, zit in de tuin achter de lap en dochterlief jammert (alsof het ingestudeerd is )mammieeeee mammieeeee, ofwel de plicht roept weer!
Janets, welkom terug! Klinkt echt als een heerlijke vakantie zeg, en die temperaturen! Dat was hier dus iets minder… Jij gaat het nog rustig krijgen straks overdag, met alleen Watse nog thuis. Nou ja, je bent natuurlijk nog steeds druk genoeg met het heen en weer vliegen naar school en peuterspeelzaal etc.

Kos, wat lastig dat je allebei andere ideeen over namen hebt. Dan kan het maar beter een jongetje worden, over een jongensnaam waren jullie het toch wel eens? Volgende keer als je in de buurt bent trouwens: kom gerust eens langs voor een bakkie. Is man’s werk in mijn woonplaats of dat plaatsje daarnaast (waar ik geboren ben)?

Sanne, plaats je een foto van Tess’ nieuwe kapsel? Nog een weekje volhouden dus, en dan de welverdiende vakantie! En Kaatje en Hippie hebben dus ook nog een leuk tripje in het vooruitzicht, heerlijk!

Hippie, hoe is het met Tess?

Elza, fijne vakantie! (te laat natuurlijk)

Hier ook leuk weekend gehad. Zaterdag familiedagje in een grote speeltuin. Nick vond het heerlijk en heeft zich prima vermaakt. Vooral het enorme springkussen was een succes. Hij was natuurlijk bekaf ’s avonds, en heeft zondag tot 9.15 geslapen (en wij ook!). Zondag hebben we het maar rustig aan gedaan, dat konden we allemaal wel gebruiken. Wel even op kraamvisite geweest bij kindje met hazelipje. Ik vond het er niet echt storend uitzien eerlijk gezegd. Was prachtig kindje verder.
Oh, heb ik helemaal Elza niet uitgezwaaid! Bij deze alsnog: Veel plezier Elza!!

En welkom terug Janets!! Zo te lezen heb je het heerlijk gehad. En wat een superweer. Lekker bruine koppen allemaal zeker? Plaats maar wat foto's op hyves. Altijd leuk, vakantiefoto's. En je jongste dochter ook gewoon al weer naar school. Time flies! Zal voor Watse ook wel wennen zijn om straks overdag alleen met jou of opa en oma te zijn. Vind hij dat wel leuk? Of gaat hij zijn zus wel missen denk je?

Kos> Leuke kleertjes!! Zou ik ook kunnen kopen. En is het nog gelukt met je reclametekst? Gaat de baby trouwens ook naar het kinderdagverblijf en gastouder straks? Of heb je een andere oplossing bedacht al?

Sanne> Leuk om te lezen dat je zo geniet van je lieve Tess. Goede timing ook van haar om nu zo schattig te zijn, nu je bijna op vakantie gaat. Ben je al aan het pakken? Nog twee dagen nu! Lekker hoor!

Hip> Is jouw Tess weer beter? Doorkomende kiesjes kunnen echt zeer doen! Zielig hoor. Tirza heeft ze nu allemaal gelukkig. Nu wachten tot de tandenellende bij Chris begint. Haha.

Chicaa> Hopelijk liggen je kindjes nu op bed en hoor je geen gemammieeee meer.

Bara> Heerlijk, zo lang uitslapen! En leuk weekend dus. Leuk.

Julia> Véél reclame voor de Apenheul op dit moment. Hier hangen overal levensgrote posters van neusapen en babygorilla's enzo. Misschien daarom ook zo druk? Wel leuk uitje volgens mij. Ben er nog nooit geweest eigenlijk. Wij gaan altijd naar Artis, want om de hoek.

Hier ook een heerlijk weekend gehad. Zaterdag reunie met studievrienden en kindjes in Amelisweerd. Het was super weer dus helemaal leuk daar. 's Avonds barbeque bij vrienden en zondag lekker rondom het huis gekeuteld en paardgereden enzo. Had dus niet zoveel zin om weer te gaan werken vandaag. Ik was ook nog een essentieel onderdeel vergeten van mijn kolfapparaat, dus om vier uur maar vast naar huis gereden. Lekker kort dagje dus. haha.
Ik vind dat zo goed dat je dat kolven volhoudt RR. Ik had echt al heel snel een behoorlijk slechte verhouding met mijn kofapparaat. En ik geloof dat ik het kreng ook onmiddellijk in mijn diepste kast heb opgeborgen toen ik hem niet meer nodig had Artis lijkt me echt heerlijk, maar voor ons wel wat gedoe om er te komen. Hoewel met het openbaar vervoer zal voor Eline waarschijnlijk een groter uitje zijn dan alle dieren in Artis bij elkaar

Bara, leuk dat Nick het zo fijn vond en wat geweldig dat hij tot 9:15 heeft geslapen!!! wow.

Is het nog gelukt met je tekst gister Kos? Ik heb een beetje hetzelfde als jij totaal geen zin om te werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven