leuke winkels in centrum Enschede

15-08-2011 20:28 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou de titel zegt het al. Wie weet er leuke/grappige/mooie/originele winkels te vinden in het centrum van Enschede
Wellhello, klopt helemaal wat je zegt over de huurprijzen. Wij kennen de huurders van 2 panden in de klanderij en die zijn beide gestopt omdat de huur belachelijk hoog is geworden. En dat voor een pand dat met een beetje storm al dicht moet en waar je bij hevige regen emmers paraat moet hebben omdat het water naar binnen stort.
Sparxx zit nu in de wemenstraat in hengelo. Daar om de hoek aan de wetstraat zijn ook een paar leuke winkels. Verder studio Wagenaae niet vergeten en mooie schoenwinkels als verbeek en ten eekelder...
@ieke. Stond gister in de krant dat ie failliet is.
Nee! Nee nee nee!

Echt waar? Dat vinnik erg.
De bakker is er dan wel weer erg lekker, maar ja om daar nou voor te gaan shoppen

Hi CAS en Flower!
Haha toen ik de titel zag dacht ik meteen, die hebben ze niet. Ik ben duidelijk niet de enige. Hengelo vind ik zelf nog minder leuk.

Zou idd voor deventer gaan. Leuke mooie en gezellige stad.
Zou TO nog hierheen komen denk je?

Zonde van Sparxx, was inderdaad een leuke winkel!

Miss Jones is ook gestopt in Enschede, hadden ze wel geweldige schoenen, zo zonde. Ik begrijp alleen nog steeds niet de logica van al die Vero Moda winkels...
This is not kosher!
Enschede niet doen, en Hengelo al helemaal niet. Ga naar Oldenzaal, allemaal leuke boetiekjes in een prachtig oud stadscentrum met twee overdekte winkelcentra.

Vanaf vandaag begint de Boeskool, dat is een jaarfeest dat ze daar elk jaar (goh echt?) hebben. Leuk!
Ik krijg er een punthoofd van!
Oldenzaal ben je helemaal met 5 min. doorheen gelopen! Niks bijzonders!

Hengelo is ook niks bijzonders maar het is er zooo rustig dat het dan wel weer heerlijk shoppen is. bijna lege winkels, heerlijk!

Ik woon zelf in Rotterdam en mijn ouders in Enschede, als ik daar ben dan ga ik liever in Enschede winkelen dan hier in Rotterdam! Waarom? Hier is altijd alles gelijk uitverkocht zodra het in de winkel wordt gehangen en in Enschede..........hangt gewoon alles er nog in mijn maat!
Vriend en ik wonen in Enschede, maar gaan altijd shoppen in Duitsland.

Veel leuker...

Enschede is verder een leuke stad... maar om te winkelen??

Nee.. daar ben je zo uitgekeken.

Wat wel leuk is is de Oude Markt...
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 17:10:

Vriend en ik wonen in Enschede, maar gaan altijd shoppen in Duitsland.

Veel leuker...

Enschede is verder een leuke stad... maar om te winkelen??

Nee.. daar ben je zo uitgekeken.

Wat wel leuk is is de Oude Markt...Wij ook! Niet meer naar Enschede maar naar Bocholt, Munster of Onsabruck. En jullie?
quote:sundream schreef op 17 augustus 2011 @ 17:13:

[...]

Wij ook! Niet meer naar Enschede maar naar Bocholt, Munster of Onsabruck. En jullie?

Wij gaan vaak naar Essen, Dusseldorf, Dortmund.

Grote steden, met ook genoeg ketens, maar ook leuke winkeltjes...
Moet ook weer eens naar Munster gaan, vond dat ook echt een leuke stad. Ik snap ook niet wat al die Duitsers elke zaterdag in Enschede te zoeken hebben...
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 17 augustus 2011 @ 18:57:

Moet ook weer eens naar Munster gaan, vond dat ook echt een leuke stad. Ik snap ook niet wat al die Duitsers elke zaterdag in Enschede te zoeken hebben...De markt denk ik
Maar die is leuker in Munster!
This is not kosher!
Oder fur die kaaaaase...
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven