leuke winkels in centrum Enschede
dinsdag 16 augustus 2011 om 00:14
Wellhello, klopt helemaal wat je zegt over de huurprijzen. Wij kennen de huurders van 2 panden in de klanderij en die zijn beide gestopt omdat de huur belachelijk hoog is geworden. En dat voor een pand dat met een beetje storm al dicht moet en waar je bij hevige regen emmers paraat moet hebben omdat het water naar binnen stort.
dinsdag 16 augustus 2011 om 13:48
woensdag 17 augustus 2011 om 09:36
woensdag 17 augustus 2011 om 17:05
Oldenzaal ben je helemaal met 5 min. doorheen gelopen! Niks bijzonders!
Hengelo is ook niks bijzonders maar het is er zooo rustig dat het dan wel weer heerlijk shoppen is. bijna lege winkels, heerlijk!
Ik woon zelf in Rotterdam en mijn ouders in Enschede, als ik daar ben dan ga ik liever in Enschede winkelen dan hier in Rotterdam! Waarom? Hier is altijd alles gelijk uitverkocht zodra het in de winkel wordt gehangen en in Enschede..........hangt gewoon alles er nog in mijn maat!
Hengelo is ook niks bijzonders maar het is er zooo rustig dat het dan wel weer heerlijk shoppen is. bijna lege winkels, heerlijk!
Ik woon zelf in Rotterdam en mijn ouders in Enschede, als ik daar ben dan ga ik liever in Enschede winkelen dan hier in Rotterdam! Waarom? Hier is altijd alles gelijk uitverkocht zodra het in de winkel wordt gehangen en in Enschede..........hangt gewoon alles er nog in mijn maat!
woensdag 17 augustus 2011 om 17:13
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 17:10:
Vriend en ik wonen in Enschede, maar gaan altijd shoppen in Duitsland.
Veel leuker...
Enschede is verder een leuke stad... maar om te winkelen??
Nee.. daar ben je zo uitgekeken.
Wat wel leuk is is de Oude Markt...Wij ook! Niet meer naar Enschede maar naar Bocholt, Munster of Onsabruck. En jullie?
Vriend en ik wonen in Enschede, maar gaan altijd shoppen in Duitsland.
Veel leuker...
Enschede is verder een leuke stad... maar om te winkelen??
Nee.. daar ben je zo uitgekeken.
Wat wel leuk is is de Oude Markt...Wij ook! Niet meer naar Enschede maar naar Bocholt, Munster of Onsabruck. En jullie?
woensdag 17 augustus 2011 om 17:21