Oktober/november

19-08-2011 08:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar heb ik nog geen vakantie gehad. Nu heb ik besloten om met een vriend weg te gaan. In oktober/november willen we een uitrustvakantie met zon, zee, strand en eten.

Welke landen zijn aan te raden?
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe lang je weg wilt en wat je budget is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Thailand
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:angel__ schreef op 19 augustus 2011 @ 08:56:

Dit jaar heb ik nog geen vakantie gehad. Nu heb ik besloten om met een vriend weg te gaan. In oktober/november willen we een uitrustvakantie met zon, zee, strand en eten.

Welke landen zijn aan te raden?tja, dat begrensd je mogelijkheden natuurlijk wel aanzienlijk
Het is belangrijk dat we lekker eten hebben, sorry!

Max 700e per persoon. Liefst goedkoper natuurlijk.

8/10/15 dagen.
Voor een uitrustvakantie en voor dat geld/die duur zou ik dan naar een van de Canarische Eilanden gaan ofzo.
700 euro voor vlucht en verblijf voor 15 dagen?

ik denk dat je dan niets gaat vinden
quote:germanwings schreef op 19 augustus 2011 @ 09:25:

700 euro voor vlucht en verblijf voor 15 dagen?

ik denk dat je dan niets gaat vindenEn misschien ook nog wel 'lekker eten', dat vermeld het verhaal niet.
Tussen de 8 en 15 dagen. Liefst 15 dagen, maar ik denk dat ik dan heel goed moet zoeken. .

Lekker eten is wel een vereiste. Ik ga met een kok, die nogal heel kritisch is op eten. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed wel.
Maleisie,

maar dan ben je voor je vliegticket al zo;n 700 euro kwijt (maar het kan voor minder met bijv. een tussentop in dubai).

Eten schijnt daar geweldig te zijn (ik ga het zelf in november testen)
quote:angel__ schreef op 19 augustus 2011 @ 09:38:

Tussen de 8 en 15 dagen. Liefst 15 dagen, maar ik denk dat ik dan heel goed moet zoeken. .

Lekker eten is wel een vereiste. Ik ga met een kok, die nogal heel kritisch is op eten. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed wel.Zit bij die 700 euro ook je eten? Dan wordt het denk ik toch een appartement voor een week ofzo, en dan van te voren bekijken of er op die plek goede restaurants zijn. All inclusive zal de kok misschien niet bekoren?
quote:himalaya schreef op 19 augustus 2011 @ 09:24:

Voor een uitrustvakantie en voor dat geld/die duur zou ik dan naar een van de Canarische Eilanden gaan ofzo.Te weinig budget voor 2 weken Canarische eilanden. Dat is niet de goedkoopste bestemming en zeker als je nogal wat wensen hebt, is het budget krap. Wil je daar 15 dagen in een redelijk hotel, dan ben je minimaal 1200 euro kwijt en heb je op zijn hoogst HP.
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 augustus 2011 @ 09:43:

[...]

Te weinig budget voor 2 weken Canarische eilanden. Dat is niet de goedkoopste bestemming en zeker als je nogal wat wensen hebt, is het budget krap. Wil je daar 15 dagen in een redelijk hotel, dan ben je minimaal 1200 euro kwijt en heb je op zijn hoogst HP.8 dagen mocht ook Iebs (hoewel liever niet), en dan is het nog wel te doen denk ik, al blijft het een beperkt budget.
Wij hadden vorig jaar een last minute naar een prima hotel op Tenerife, maar dat kostte nog 900 euro voor 1 week. En het eten was oké, maar niet super. Was wel all in, dat wel.
Turkije of Egypte, maar dan is het nog maar de vraag of het eten aan zijn kwaliteitseisen voldoet. Maar past verder wel binnen het budget...

En voor lekker eten: Libanon, maar dan kom je voor een week denk ik ook niet uit met dat budget, vlucht en hotel zijn niet goedkoop (de rest wel en je kunt er dan nog prima van de zon en de zee genieten en lekker stappen)
Ik denk, begin zo langzamerhand overtuigt te raken, dat het budget wat aan de lage kant is. Scheelt het als ik zeg 700e voor de overnachtingen?
voor overnachtingen zonder de vlucht?
Bij de vakantiediscounter.nl zie ik AIl in hotels op de canarische eilanden voor een week in oktober voor zo'n 500-700 pp, inclusief vlucht vanaf Amsterdam per transavia.com ( la carte) luchthavenbelasting, brandstof- en veiligheidsheffingen, prijzen zijn inclusief transfer van en naar uw accommodatie
En anders kijk je waar de low-cost vliegmaatschappijen op vliegen, boek je een goedkoop ticket naar een warme bestemming en zoek je zelf een appartement ofzo.
Kijk anders eens hier . Vorig jaar zijn wij met deze organisatie 18 dagen naar Thailand geweest voor 800 p.p.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
fuerteventura

Kennissen van mij gaan daar altijd in oktober heen. Komen poepiebruin, en helemaal uitgerust terug.

edit: 12 dagen voor nog geen 500,- pp
als 700 je budget is voor 8 dagen zonder vlucht dan kan je in Egypte wel een goede all inn vinden lijkt me. Zie bijvoorbeeld hier
Ben ik de enige hier met de ervaring dat all- inclusive en lekker eten NIET samen gaan?!? Gewoon niet. (Maar wie weet ben ik ook te kritisch). Voor lekker eten kun je naar Azie! Thailand/ Vietnam bv, maar of het budget dat toelaat betwijfel ik..
Egypte was de ergste trouwens qua all inn voedsel, samen met Turkije. Best jammer want als je daar verse lokale gerechten eet kan het ook erg goed zijn. Maar die vreetschuur- bufetten, dat kun je n kok niet aandoen haha
Ik ben een paar jaar gelden eind oktober naar Gran Canaria geweest. All in, incl. vlucht, vervoer naar hotel en terug waren we p.p 696 euro kwijt. (gelvogen met duitse maatschappij vanaf A'dam)

Het all in eten was niet zo geweldig, mar we hebben daar ontbeten en genoten van de drankjes bij het zwembad en 's avonds in de hotelbar. Uit eten gegaan in de nabijgelegen plaatsjes kostte ons p.p nog zo'n 30 euro per dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven