Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden...Ik heb me toch niet in kunnen houden, en heb er net een test tegen aan gegooid.....

En al is het dan een licht streepje...het zijn er echt 2!!!!

De 3de keer dat ik het zie voelt heel wel anders als de eerste 2 keren.

Ben ook meteen als de dood voor de komende tijd, pffff. En ik heb juist de afgelopen weken echt veel filet, biefstuk en drank op...zal je net zien!

Een hele dikke, superdikke knuffel voor de NOG niet zwangeren...nog een zwangere erbij.... Maar t zijn overduidelijk vruchtbare maanden, dus het kan niet missen...jullie ook snel!

Toos, aan de slag

Nala, wat spannend voor je vader....ik hoop dat hij zich er beter van zal voelen

Alle wachtenden, heeeeeel veeeel succes!!! Ik duim echt overuren voor jullie! Omdat ik voorlopig ff 38 weken geen bloed wil zien mag opoe ook mijn kant niet uit, dus ik stel voor dat we haar na carnaval op vakantie sturen naar een ver oord, enkele reis

Ik ga er vandoor, t even allemaal bevatten.....zwanger!

xxx
Oh Marianne, ik heb trouwens na die Cyotec pillen 4 (!!!!!!) weken gevloeid....en daarna werd ik ongesteld....bij elkaar bijna 6 weken bloed verloren. T stroomde er niet uit, dat was alleen de dag zelf en de dag erna, maar ik heb wel 5 weken met een tampon of inlegkruisje gelopen.
Nou ja Riz!!!!! Gefeliciteerd! Wat een hoop goed nieuws hier zeg! Hoop dat deze trend zich goed door zal zetten! Dat je de afgelopen weken veel drank, biefstek en filet americain op hebt maakt echt niks uit hoor! Je hebt pas vanaf een week of 6/7 bloedcontact met je kindje! Dus kan nu nog geen kwaad!

Ik ga me weer verder vervelen. Wat duren dagen lang als je niks mag doen! Morgen ga ik foto's inplakken. Dat is echt het toppunt... En dit is nog maar dag 3! Hahahaha!
Dank je marielle, t maakt inderdaad niks uit, maar t is meer t idee...omdat het al vaker mis is gegaan wil je helemaal niets de schuld kunnen geven als t weer misgaat...zullen er wel meer herkennen ;)

Wel grappig, mn eerste zwangerschap is mn ei in precies dezelfde week gevangen als nu, als k goed reken....hoe toevallig!!! Ok, als je je bedenkt dat ik met de tweede nu net zo ver als Marielle was geweest nu, precies even ver.....maar ik mag niet zeuren!!!!
nou, nog heel even terug en een goed bericht! Riz van harte! super hoor! en maak je idd niet druk over je 'zondes', het maakt nog even niet uit.... nog geen bloedband... en dan nu gewoon niet meer doen, dan doe je alles volgens het boekje! maak je niet druk!

kan me voorstellen dat je nerveus bent, denk dat ik dat ook zou zijn... onbezorgd genieten tijdens de eerste weken zit er denk ik niet meer in... je houdt toch stiekem rekening met dat het fout gaat.... maar nog even een opsteker voor je.... als 1 op de 10 zwangerschappen in een miskraam eindigt, zijn er 9 op de 10 wel goed, waarom zou je daar dan niet bij horen! ik vind het echt super voor je! probeer er van te genieten!
Ik snap het wel hoor Riz! Je moet je alleen niet zenuwachtig gaan piekeren. En jajajajaja ik weet ook dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is! Erg he zoals jij denkt Riz, zo denk ik ook heel vaak. Als het niet fout was gegaan dan had ik nu al lang een kindje gehad. En dan denk ik dat terwijl ik gewoon met een bolle toeter loop. Slaat toch nergens op? Heb net even geteld....

Maar Riz met jou erbij is de zwangeren/bevallen lijst officieël langer dan de niet-zwangeren lijst! Nou dat gaat toch de goede kant op? Keep up the good work girls!!! Het is 15 tegen 14!
En Hannes, jakker jij er ook eens zo'n test tegen aan! Huppa!
Marielle, de eeuwige test moeder

Maar hannes, ik vind dat je er ook best een testje tegenaan kunt gooien
Ik lees (weer) allemaal goede berichten!!!

Dok, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!

En Riz zwanger!!!!!!!!!!! Jij ook gefeliciteerd. Gaat hard zeg. Helemaal super. Maar nu er opeens weer een paar bij zijn wil ik ook hoor.

Toosje, doe je best he vanaaf.

Sjit Ring, ongi geworden.

Liselot, mijn man wilde ook wel prikken, maar de verpleegkundige raadde mij aan het zelf te doen. Als hij het nou opeens niet durft, (en die kans zat er best wel in) of er niet is, dan zit ik.

Vanaaf voor het eerst alleen geprikt. Het gaat echt steeds meer pijn doen, maar misschien ook omdat je weet wat je gaat voelen...

En ik zit onder de pukkels. Maar is voor een goed doel! Heb het er voor over.

Nut, wat is een combinatietest?

Spannend Hannes, nog nie ongi... TESTEN!!! Hihi.

Klopt Tos, vrijdag weer een echo. Hoop dat mijn eitjes het goed doen...

Buiten de pukkels en een beetje hoofdpijn om heb ik helemaal geen last van de hormonen. Maar het is ook zo weinig, dat je er niet zoveel last van kan krijgen...

Gelukkig heb je je eerste werkdag weer overleefd Marianne. Wat voor werk doe je?

Moeilijk is dat he Marielle, als je niets mag doen. Hoe voel je je verder?

Wil iedereen ff het schema nakijken. (eerst F5 drukken, dan vernieuwd 'ie en dan op het schema klikken, dan is die duidelijk) Moet er wat veranderd worden, zeg het dan ff.
Pfieuwwww, Riz! Gefeliciteerd meis! Wat een goed nieuws! (het moet nu echt goed gaan! We zijn nu voor de 3e keer samen zwanger, 2 keer in dezelfde maand een MK gehad, dus nu gaat de zwangerschap net zo goed als bij mij!!!!!!)

Toosje, ik ben net weer bijgekomen van de hartverzakking die ik heb gehad! Maar toch mooi dat je een positieve ovu test hebt! Veel plezier de komende dagen

Voor de rest van de meiden:

XXX
Nala, vervelend dat het steeds meer pijn gaat doen! Ik hoop dat je aan 1 ronde genoeg hebt en dan niet meer hoeft te prikken (alleen nog in je borsten om te kijken of ze nog zeer doen )
Riz van harte!!!!

Hannes, testen graag, hahaha.

Hihihi ik had het er expres zo neergezet in een melige bui, hahahha. Kindje is inmiddels in de maak, hahhaa de zwemmertjes zijn bezig, hahahaha. Ben er een beetje melig van. Werk nooit met die testen en juist vandaag is ie positief. Mannetje nachtdienst, dus effe voor die tijd een wippie maken. Hoezo verplicht nummertje, haha. Maar voelde niet verplicht hoor!

Vandaag bijzondere dag en hopelijk over 2 weken weer.... over 2 weken is het een jaar geleden dat ik de bbz operatie kreeg voor de niet bbz. Over 2 weken start de voorlichtingscursus voor adoptie en over 2 weken is dus mijn AJB. In november riep ik voor de grap, heb met mezelf februari afgesproken, hahah. BEn benieuwd. Trusten meisjes
Riz; gefeliciteerd!!!

Nala; combinatietest is een test / kansberekening om te kijken hoeveel kans je op een kindje met het downsyndroom hebt. Er wordt dan bloed afgenomen, de nekplooi wordt gemeten en je leeftijd speelt een rol. Deze gegevens gaan in de computer en daar komt een berekening uit. Als je dan beneden de 1 op 200 zit kun je verder gaan testen.

Heb nu al veel mensen gehoord die het niet doen of hebben gedaan en wat negatieve verhalen gehoord dat we het toch niet doen. Aan de beeb en mn lichaam niet teveel polonaise!

Vervelend dat de injecties pijn gaan doen, Hopen dat het direct raak is en dan kun je snel van de injecties afblijven, of met je dan ook nog blijven prikken?
Ha ik kwam zelf nog even langs op mijn 'ouwe' topic, zie ik al allemaal felicitaties! Nico, dank voor het doorgeven! Ruim 10 maanden na de miskraam een gezonde dochter in mijn armen, voelt zo rijk. Het lijkt alweer zo lang geleden. Ik zie ook dat er weer veel zwangeren bijgekomen zijn, met Riz als meest recente. Gefeliciteerd meiden, het is jullie zo gegund. En degenen die al zolang wachten: wat een beproeving!
Heey Riz, goed nieuws!!! Dus jullie kunnen in het nieuwe huis meteen de babykamer gaan inrichten....van harte gefeliciteerd!!!

Dok, leuk dat je je hier nog even komt "melden", van harte gefeliciteerd met je dochter!

Nala ik met je mee, ik wil ook (en dan het liefst meteen die eerste onzekere shit tijd door zijn).

Toosje, ik wens de zwemmertjes véél succes: komop kleintjes jullie kunnen het!!!
Yes Riz, wat een geweldig nieuws. Ook zwanger! Helemaal goed. En wat zal het spannend geweest zijn hè de test? Ik stond echt helemaal te trillen toen ik naar het venstertje keek. Leuk ook dat we nu samen zwanger zijn. Moeten we elkaar straks alles op twee topics vertellen Doe ik me alle liefde hoor. Wanneer was jouw laatste ongie? Helemaal grappig als we op dezelfde dag uitgerekend zijn. Geniet ervan, probeer ik ook te doen.

Nala, naar voor je dat de prikken je pijn beginnen te doen. De pukkels lijken me een goed teken omdat de hormonen dan toch hun werk beginnen te doen.

Sterkte voor je vader, hopelijk knapt hij op van de operatie. Heel naar hoor om hem zo te zien. Leef erg met je mee, want heb vorig jaar een soortgelijk verhaal meegemaakt met een goede vriendin van me. Die was notabene pas 36! Brengt weer allemaal heel nare herinneringen met zich mee. Bleh.

Marianne, zo te lezen heb je je eerste werkdag redelijk goed doorstaan. Jammer dat je nog niet gesproken hebt met de Godfather. Had je dat tenminste ook achter de rug gehad. Kan me de reakties op je werk wel voorstellen. Soms is het ook gewoon lastig om een reaktie te geven, zeker als je niet precies weet wat iemand precies heeft meegemaakt. Toen ik zelf nog geen MK had gehad kon ik me er ook absoluut geen voorstelling van maken. Wel lief dat de meesten zo meelevend waren.

En ik sluit me aan bij de rest...gewoon naar je lichaam luisteren hè. Je voelt zelf wel wanneer het teveel is allemaal.

Caro, leuk hoor een beetje zwangerschapshoppen. Ook al heb ik natuurlijk vrijwel alle spulletjes al, ik kan me straks vast niet inhouden om nog net even dat andere rompertje te kopen. Daar kun je er toch nooit genoeg van hebben

Traveler, voor jou begint het nu ook echt spannend te worden hè? Hoop zo dat je je kunt aansluiten bij de zwangeren onder ons. Blijf voor je duimen.

Toosje, kreeg ook echt een hartverzakking toen ik je berichtje las. Natuurlijk ook veel te vluchtig gelezen en je leest soms toch wat je hoopt te lezen. Maar een positieve ovu test is natuurlijk ook niet mis. Je ziet wat het resultaat bij mij is geweest. Laat die zwemmertjes nu maar flink hun best doen. En met humor kom je een heel eind, want afgelopen maand hebben wij ook heel erg gelachen om de verplichte nummertjes. Laat onze baby straks maar niet horen hoe hij of zij verwekt is...

Ring, bah. Toch nog ongesteld geworden. Het is niet eerlijk. En elke maand is er 1 teveel. Natuurlijk zijn er hier meiden die al veel langer bezig zijn, maar als je het zelf zo graag wilt duurt elke maand een eeuwigheid. Dikke knuf voor jou.

Liselot, die pillen van de Etos heten Zwanger worden pillen. Ze zouden je cyclus wat regelmatiger maken een gunstig effect hebben op je hormoonhuishouding. Weet niet of het geholpen heeft, maar er zitten in ieder geval alle vitamines en foliumzuur in die je nodig hebt, dus kwaad kan het zeker niet. Ik heb ze 2 maanden gebruikt en of het effect heeft gehad durf ik echt niet te zeggen. Maar onder het mom van Baadt het niet, dan schaadt het niet, heb ik ze gewoon gekocht. Toosje gebruikt ze volgens mij ook, dus als die deze maand zwanger is kan het geen toeval meer zijn

Nut, ik heb dat nare gevoel ook wel een beetje als ik over het zwanger zijn wil praten. Natuurlijk ben ik heel blij en schreeuw ik het het liefst van de daken, maar soms voel ik me ook best schuldig dat het bij mij zo snel is gegaan. En zeker omdat ik al 2 kinderen heb. Ik hoor het ook graag als het voor de niet zwangeren teveel wordt. Dat zou ik echt rot vinden.

Balen dat je zelf weer moet afwassen. Wij hadden hetzelfde 1 dag voor kerst. Grrrrrr. Twee weken zonder gezeten. Dan ben je wel weer blij als hij het doet.

Ik heb bij beide kids wel een combi test gedaan en zal dat nu ook weer doen. Vooral gezien mijn leeftijd. Hoe ouder je wordt hoe nauwkeuriger ze ook kunnen zijn. Was er eigenlijk nooit zenuwachtig over. Ook dit keer niet. Heb het gevoel dat het wel goedkomt.

De Dijk, belachelijk zeg dat je zo lang moet wachten voor een KDV. Hopelijk vind je er nog 1. En je bent al zo op tijd.

Hannes, ik neem even de rol over van Mariëlle...TESTEN!

Oeps, zie dat ik alweer weg moet. Kom straks nog wel even terug om te vertellen hoe het hier gaat.

Liefs,

Puck
Riz, van harte joh!! Superleuk voor je!

Dokkie, jij van harte met je dochter!

Alle wachtenden, sterkte de komende dagen..

Ik zit met 1 bil op het wachtbankje. Het maakt me geloof ik niet zo heel veel uit of het raak is of niet ( sorry als dat een beetje raar klinkt). Ik zou het fantastisch vinden als ik weer zwanger blijk te zijn (maar oook doooooooooooooooodeng), maar als het niet zo is, is het ook prima. Ik kan nog wel even wachten. Ik ben er voor mezelf ook niet zo mee bezig. Ik ben vooral nieuwsgierig hoe het de rest hier vergaat!

Anderen hier op het topic zijn eerst aan de beurt
Hoi, daar ben ik weer. Even wat rustiger, dus.. Zo wat waait het hier trouwens al zeg. Moet vanavond nog naar een opening, hopelijk waai ik niet weg onderweg

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Gek genoeg ben ik wel vol vertrouwen. Had het zelf ook nooit verwacht, maar ben er wel blij om. Heb af en toe wel vlagen van misselijkheid, vooral met bukken enzo, maar nog lang niet zo erg als met mijn zoontje. Dat begon overigens in week 5, dus dat duurt nog een week. Bij mijn dochter had ik er pas met 7 weken last van, dus ik wacht het rustig af.

Na het debacle van december met de positieve test en toch ongie na 30 dagen houd ik nog wel even een slag om de hand. Morgen zit ik op dag 30, dus dat wordt wel een spannende dag. Maar ik heb goede hoop dit keer en nog geen enkel veegje van wat voor bruine/rode of wat voor andere kleur afscheiding dan ook. Dat moet toch een goed teken zijn. Zeker omdat dat elke keer nog niet zo was. Tijdens de zwangerschap die eindigde in een MK had ik op de dag dat ik ongie moest worden ook bruin bloedverlies en in december ook al, dus dat biedt hoop.

Al met al gaat het dus wel goed met me. Zal wel blij zijn als de echo achter de rug is, want dat is nog wel een punt waar ik tegenop zie. Maar na alle positieve berichten hier moet het ook hier gewoon goed gaan (jullie zien, ik heb mijn roze bril op vandaag).

Voor alle wachtenden een dikke knuffel.

Liefs,

Puck
Hoop het zo Toosje, gun het je onwijs veel.

Nut, volgens mij hoef ik niet meer te prikken na mijn eisprong. Maar dat weet ik niet zeker.

Dokkie, wat leuk dat je ff komt buurten! Alles goed met jou en de kleine meid?

Hannes, al nieuws?

Puck, suc6 straks op de weg. Ik vond het doodeng, woeit echt hard!

Heb lekker weekend! Vanaaf nog ff de nagels doen van mijn schoonmams en dan morgen om 8.15 uur naar het zh! Spannend!

En dan morgenavond hier in het dorp carnaval vieren! Echt zin in.

Gaan met alle meiden Flower power verkleed. Zal wel ff foto's maken.
Riz: Gefeliciteerd!!!!!!!Een streep is een streep

Marielle: Hoe gaat het nu? Nog wat leuke activiteiten bedacht? Geen legpuzzels in huis?

Nala: Hoe lang moet je nog prikken?

Toosje: Ik hoop dat de zwemmers het ei inmiddesl hebben gevonden, is je temperatuur al gestegen?

Puck: Goed dat je je roze bril op hebt! Ik ben soms ook zo onzeker, ik kan er nog niet echt heel erg van genieten. Ik heb meer het gevoel dat het 9 van de 10 keer fout gaat dan andersom...

Gelukkig kwam ik gisteren een gillende collega tegen, ze was zo blij voor me. Toen dacht ik : o ja het is leuk! Ik voelde me ook zo beroerd
Tos, over een week is mijn eisprong. (ongeveer) Volgens mij moet ik t/m mijn eisprong prikken, maar dat weet ik niet zeker.

Ga het nu maar weer doen...
Ha meiden,

dank je voor al jullie felicitaties!!! Ook ik voel me nog niet zwanger, en vind t zelfs moeilijk om het er hier zo uitgebreid over te hebben....ik wacht het nog ff af allemaal....als ik 16 weken ben zal ik denk pas echt blij zijn!

Puck, mijn laatste ongesteldheid was op 30-12...zou volgens de berekening van de VK zou ik nu dus bijna 5 weken zijn, maar mn ei is de 16de langs gekomen en ik ben dus eigenlijk pas net 2 weken Belachelijk ook dat ze rekenen vanaf je menstruatie...er is geen vrouw ter aarde bij wie der ei langskomt als ze ongesteld is!

Ik ga lekker even eten maken!

XXX
nala, succes met prikken trouwens!!!! Ik hoop zo voor je dat het raak is straks!!!
Riz van harte!!!

Hannes, heb je al getest?
Riz ook ik wil je even van harte feliciteren.

ik heb een test gedaan en helaas negatief. ben alleen nog niet ongesteld, dus ik denk dat ik me straks bij ring kan aansluiten.

Nala wat een gedoe zeg. ik vind het knap hoe je je er doorheen slaat. mijn gedachten zijn bij jou!

voor de andere meiden die zwanger zijn... probeer te genieten en wat mij betreft mogen jullie hier ook je hart luchten hoor. ook wel lekker om positieve verhalen te horen, dat geeft de burger moet.

voor de meiden die niet zwanger zijn en op het wachtbankje zitten. tot nu toe is 2008 een goed jaar voor ons, dus als we nou afspreken dat we snel die hele tabel roze maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven