Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de felicitaties!!!

Wat een opluchting, wat fijn

Ik ben nu ongeveer 7 weken

Kusje: Wat een verhaal! Gelukkig is alles weg. Doe maar even lekker rustig aan. Ik had na de curretage ook zo'n gevoel, we wouden een kind en nu lig ik voor het eerst in een OK.

Veertje: Wat balen dat je je zo beroerd voelt, hopelijk wordt het snel beter

Ring: Wat balen zeg, nu weet je nog niet waar je aan toe bent

Nala: Wat goed dat het nu echt gaat beginnen!!! En dat je je zelf het geprikt, held! En wat een lieve foto's op de groep

Toosje: Wat een gedoe met die testen, ik hoop dat je er wel iets uithaalt

Puck: Geweldig nieuws!!!!!!! Wat heerlijk voor je!
Nut: Volgens mij heb ik nog niet op je gereageerd (dacht van wel, ben het even kwijt...pff rare dag vandaag) Maar GEFELICITEERD , geweldig. Jij was 10 weken toch? Dan heb je iets meer gezien dan ik denk ik. Ons spruitje is nu bijna 1 cm!

ja meiden...w88 w88 en nog eens w88...

ik heb er eigenlijk ook zo'n genoeg van...

voor iedereen op de w8bank dan ook een hele dikke

gelukkig hebben we elkaar nog
Whahaha Caro, 40 waar ze 80 mag Dat oude wijf....als ze nou ergens langs de weg geen bevrucht eitje tegenkomt mag van mij het gas erop!

Voorlopig hou ik t maar even in t midden, dat van de trek was meer een sarcastische opmerking Mn borsten zijn wel iets gespannen...maar ja, dat is ook weer zo'n fijn menstruatiekwaaltje. Zag net op de matcare site super testen waarmee je 6 (!!!) dagen voor je ajb al kan testen....heb me maar net in kunnen houden! Ik wacht gewoon rustig af....zucht.

tos, 1 cm alweer...vanuit iets wat je niet kan zien met het blote oog.....zo onwijs mooi en bijzonder!!!! Dat het maar een mooie grote beeb van een cm of 50 mag worden

Traveler, jij bent hier idd ook alweer een tijd zeg....ik hoop zo voor je dat t nu snel raak is!

Ring, ik duim voor je dat je gewoon een stomme test had! Je cyclus ziet er best netjes uit de laatste tijd, dus k vind dat opoe het dan niet kan maken om zomaar weer een kleine week later te verschijnen...daar mag ze dan wel een hele goede reden voor hebben
Haha Lagune, precies....gelukkig kunnen we hier af en toe ff lekker zeuren, klagen en ons verhaal kwijt Wachten wachten, geduld is hier echt een schone zaak....alleen heb ik het niet echt ben ik bang.... Heb een drogist om de hoek, en die testen beginnen al met roepen op dag 28, haha. Afgelopen maand heb ik ze dan niet gehoord, in de rustpauze...maar nu ik er weer mee bezig ben, moet me nu al inhouden!
anoniem_56093 wijzigde dit bericht op 28-01-2008 20:43
Reden: nuance ;-)
% gewijzigd
hi meiden,

eventjes van de meeleesbank naar de schrijfstand. Ben de laatste tijd echt VERSLETEN s'avonds (hihi positivo die ik ben denkt gewoon dat het vast van een zwangerschap komt ), dus van schrijven komt meestal helemaal niets. Maar het nieuws dat Puck naar de "blauwe" kant van onze tabel gaat....dat kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan!! Geweldig zeg!

Net als Riz vind ik het soms ook wel moeilijk ook al is mijn MK zo kort geleden. Als je iets graag wilt, is iedere dag die je extra moet "wachten" een dag teveel. maarja, gedeelde smart is halve smart en ik zou de positieve berichten ook niet willen missen hoor! Onze tijd komt vanzelf wel.

Nut en Tos, jullie ook positief nieuws. Lekker. Kunnen we allemaal wel gebruiken denk ik.
Hallo meiden,

Puck, wat spannend!!! Zo vroeg al testen! Jij MOET gewoon zwanger zijn. Gefeliciteerd van mij.

Nut en Tos: TOPPIE!!!!! Oeoe wat ben ik blij voor jullie. Nu kan het eerste genieten beginnen. Gefeliciteerd hoor.

En Nala; bij jullie ook goed nieuws, het echte werk is begonnen. En dan ook nog jezelf spuiten, jij bent echt de held van dit forum hoor. Petje af.

Ik kreeg daarnet (rond een uur of 9) een complimentje dat ik al een mooi buikje begin te krijgen. Kijk, dan baal ik wel van mijn gewichtstoename, maar dat ik 's avonds al een 'echt' buikje heb, vind ik dan wel weer heel stoer.

Nou voor jullie allemaal een dikke

Ik ben niet zo actief op het moment, erg druk en niet heel energiek
Tos jij ook van harte met je goede echo!!!

Puck gefeliciteerd zeg! Super!

Riz, begrijp je wel hoor. Vanaf het begin van dit topic mensen zien komen en gaan. Wel fijn dat sommige zwangeren hier nog wel een beetje meeschrijven.

Heb stiekem even een traantje weggepinkt bij zoveel zwangernieuws. Blij voor jullie, maar aan de andere kant even slikken. Lig al in bed met laptopje, mannetje heeft nachtdienst. Lees iets ove etos pillen en bedenk me dat ik ze nog moet innemen, dus mijn werme bedje weer uit. Ga ik nu maar even doen, haha.

Allemaal van harte hoor!!!!!!!!!!!!!!
Voor alle nog niet zwangeren vanaf hier een hele dikke digitale knuffel! Kan me voorstellen dat het moeilijk is.

XXX Caro
Lieve allemaal,

Bedankt voor alle lieve reacties. Moest toch wel even een klein traantje wegpinken hoor (ben nu al een emotionele muts, wat moet dat de komende maanden nog worden). Gun het jullie allemaal zo om ook zulk nieuws te mogen brengen en voelde me eerlijk gezegd ook wel een klein beetje schuldig. Sommigen zijn al zo lang bezig, dat ik me heel goed voor kan stellen hoe dat moet voelen als mensen die later kwamen alweer zwanger zijn. Ik begrijp ook wel dat jullie het de zwangeren gunnen, maar je gunt het jezelf natuurlijk het allermeest. Heel begrijpelijk. Ik hoop elke keer weer zo dat er goed nieuws uit de hoek van de oude garde komt en dat zal ik uiteraard blijven doen.

Des te liever vind ik jullie reacties.

Kan het nog steeds niet echt geloven hoor. Kijk ongeveer elk uur naar de twee roze streepjes op de test. Die zeggen toch genoeg lijkt me, maar het blijft onwerkelijk. Gek genoeg ben ik veel rustiger dan ik had verwacht. Het voelt goed, al is daar op dit moment geen enkele reden voor om dat aan te nemen. Ben nog niet misselijk, maar bij mijn andere kids was dat ook pas na 5 en 7 weken, dus dat kan nog komen. Heb gelukkig nog geen bruine afscheiding gehad, iets wat ik de andere keren wel had, dus dat zie ik maar als goed teken. En moe was ik al door mijn buikgriep, dus dat is ook niet echt bijzonder.

Ga na het weekend de VK maar eens bellen en vragen wanneer ik voor een echo terecht kan. Hopelijk wordt mijn geduld niet heel lang op de proef gesteld, al vrees ik van wel.

Riz, ik heb trouwens die Ultra test van Matcare gebruikt. Durfde het niet 6 dagen voor mijn AJB-tje te doen, maar met 2 dagen ervoor was ie dus positief bij mij. Heb gemengde berichten gehoord over deze test en zo vroeg testen, vandaar dat ik wat langer gewacht heb.

Dedijk, leuk juist dat je het al een beetje begint te zien. Zou willen dat het hier al zo ver was.

Lieve meiden, voor alle niet zwangeren een heel dikke knuffel. Denk aan jullie en hoop dat jullie me snel komen vergezellen.

Liefs,

Puck
Hoi Meiden,

Ik lees elke keer klein stukje over etospillen wat is dat???

Dat heb ik dus nog niet begrepen vandaar de vraag.

Alle zwangeren gefeliciteerd!!

En gefeliciteerd die gene die nou een goede echo hebben gehad wat fijn jullie zullen echt opgelucht zijn pas het bewijs te zien ipv test.

Wij gaan overigens over 2 weken spontaan op wintersport paar dagen na het vervelende nieuws van ons heeft mijn zus en zwager ons mee gevraagd.

Eigenlijk geen geld voor maar vond het zo lief van ze dat we ja zeiden.

Ik ben iemand die geen schulden wil hebben en altijd wat achter de hand heeft.En we zijn al aan het verbouwen geslagen met de badkamer en zolder.

Dus het komt niet super uit maar ja toch maar gedaan.

Groetjes Veertje
Hallo allemaal. Ik kom ook nog even snel langswaaien.

Ik las allemaal goede berichten hier. Puck zwanger, Riz en Nut een goede echo, Nala aan de hormonen voor IUI. Allemaal super zeg, gefeliciteerd.

Caro geloof ik ook al minder misselijk of is dat alweer veranderd. Kan je er al een beetje van genieten meid? Bij mij duurde het heel lang hoor, toen ik wat begon te voelen was het al beter maar pas met zo'n 5 maanden (dus sinds een maandje) kan ik er echt van genieten zonder constante zorgen of het nu wel goed gaat.

Las ook veel nieuwe aanmelding, dat is geen goed nieuws. Balen hoor (zacht uitgedrukt natuurlijk want zoiets is niet in woorden uit te drukken).

Ben benieuwd hoe het met Elise is nu?

Marielle, met jou gaat het ook wel goed nu toch? Geen rare dingen meer gehad? Beeb al ingedaald, mooi optijd. De eerste was bij mij pas met 41 weken ingedaald, de volgende dag ben ik bevallen.

Hier alles wel goed. Moet rustig aan doen want heb wat last van mijn bekken dus niet fietsen en weinig traplopen. Verder is mijn buik regelmatig wat gespannen dus moet verder ook zo rustig mogelijk aan doen. Het gaat al wel beter. Ik voel de beeb goed en vaak bewegen maar deze is wel heel anders dan Tim. Veel rustiger en trapt ook veel minder hard (dat is dan wel fijn want deed soms behoorlijk pijn). Moet wel zeggen dat ik het er graag voor over heb hoor. Ik voel me verder heel goed en kan echt genieten van het zwanger zijn ook al is dit niet wat jullie willen horen maar meemaken.

Ik duim ook extra hard voor iedereen die nog niet zwanger is. Lees hier nog regelmatig mee ook al kan ik het niet meer zo goed bijhouden maar wil jullie iedere keer dat de rode duivels toch weer komen een dikke knuffel geven.

Ik moet weer aan de slag, pauze is voorbij en het is erg druk (wel zittend dus kan rustig aan doen).
Update... Nog steeds niet ongesteld. Ik doe vrolijk met Lagune mee. (Zet Gargamel-achtige stem op...) 'Ik haat de wachtbank... '

Nicolette, fijn dat het goed gaat maar jammer van je bekken zeg. Sterkte.

Veertje, fijn die wintersport. Leuk zeg!

Riz, dat vind ik ook, wat opoe betreft. Zet die voet eens op het gas als je geen bevruchte eieren tegenkomt!!! Succes met wachten.

Caro, ik ben juist blij met alle ervaringen. Dit is namelijk compleet nieuw en anders voor me. Dus bij jou gaf CB pas laat positief aan? En hoe laat was dat dan?

Mijn vriendin had het trouwens ook wat ik nu heb, maar zij bleek uiteindelijk dus zwanger. Altijd regelmatig ongesteld. Ineens overtijd maar steeds negatieve testen. Pas na ruim 1,5 week overtijd was de test ineens positief. Helaas eindigde het bij haar net zo als bij mij... Met een leeg vruchtzakje bij de echo en daarna een curettage. (We zijn soms net een tweeling, zelfde dag geboren en we maken veel hetzelfde mee... Bizar gewoon.)

Ik ben nuchter genoeg om te snappen dat ik meer kans heb op een menstruatie dan een zwangerschap. Maar ik wil nu wel graag alle opties nagaan. Dus als iemand ervaringen heeft... Negatief of positief, ik hoor ze graag.

voor iedereen!
Ring, balen dat je ongie nog steeds op zich laat wachten. Dat vind ik altijd het meest vervelende aan die laatste dagen van je cyclus, dat je maar zit te wachten en te wachten. En als je dan ook nog negatief test, grrrrr.

Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat die CB testen pas laat positief testen. Ik had zelf voorheen altijd de Kruidvat testen en die gaven al snel een resultaat (helaas niet altijd waar ik op hoopte, maar goed). Die keer in december dat ik ook positief testte, was met de Kruidvat test. Ik heb toen ook met de Matcare getest en die was toen wel negatief. Nu heb ik dus die Matcare Ultra, die al 6 dagen voor je AJB een uitslag zou geven. Bij mij was die dus 2 dagen voor die tijd positief, dus daarover heb ik natuurlijk niets te klagen

Weet niet of het geholpen heeft, maar gebruik sinds begin december de Etos Zwanger Worden pillen. Uiteraard zijn het geen wonderpillen, maar op een ander forum heb ik hier ook erg positieve berichten gelezen en wellicht dat het helpt om je cyclus weer wat meer op orde te krijgen. Je kunt het allicht proberen (zo dacht ik er tenminste over).

Bizar trouwens van jou en je vriendin. Bijna eng hoeveel dezelfde dingen jullie meemaken. Hopelijk snel samen zwanger....

Liefs,

Puck
Ik heb ook bij mijn eerste zwangerschap nog met 6 weken zwangerschap negatief getest. Was toen echt al wel zwanger, want kotste alles bijelkaar! Ik zou ook een andere test gebruiken als ik jou was! Ik blijf gewoon goed hoop voor je houden hoor Ring!

Mijn vriendin en ik hebben ook zoveel zelfde dingen meegemaakt. Samen gestopt met de pil. Toen allebei zwanger geraakt en allebei een miskraam gekregen en nu weer allebei zwanger! Stom he! Maar wel leuk.

Hier gaat het weer niet zoals het zou moeten gaan. Heb van de week 2 keer midden in de nacht weeën gehad. Moet nu echt rust houden en mag niet meer werken. Als het nog een keer gebeurt, dan moet ik meteen de verloskundige bellen en moet ik waarschijnlijk naar het ziekenhuis. Ze zei dat ik het minstens nog een week binnen moest houden, want dan mocht ik tenminste hier in het streekziekenhuis bevallen. Anders moet ik naar het Academisch ziekenhuis. Het houdt allemaal wel wat in. Ach, kan er ook nog wel bij. Komt allemaal best goed. Nu ben ik dus mijn dagen aan het vullen met tv kijken en computeren. Gelukkig is er vandaag weer een babyblaadje gekomen, dan heb ik weer wat te lezen. Nu is iedereen er van overtuigd dat de baby eerder komt dan 40 weken... Past precies bij ons dat het nou eigenwijs tot de 42 weken blijft zitten. Loop ik me weer druk te maken om niks. We wachten het rustig af.

Nou Ring, gooi er nog maar eens een KV testje tegenaan! Ik sponsor je wel hahaha!
Marielle, ik wacht wel gewoon tot zaterdag... Dan ga ik namelijk Carnaval vieren in Brabant. Toch wel handig om dan te weten of ik wel of niet zwanger ben, in verband met alcohol drinken.

Jeetje, het is toch wat bij jou. Hopelijk gaat het wel goed! Laat nog maar even zitten...

Apart dat het zo werkt met vriendinnen... Alleen die van mij heeft de kinderwens juist even vooruit geschoven na de miskraam (ze was overigens ook in één keer zwanger, maar min of meer per ongeluk). Het begint alleen wel weer te kriebelen bij haar hoor! Dus wie weet!
Ook hier een wachtbank hater .....ohja, en die opoe heb ik ook een hekel aan.

Wachten, wachten, wachten......

Ring, bij mij waren de kruidvat testen altijd vrij snel positief en ik heb er meer goede verhalen over gehoord.
Hier nog iemand die bijna op de wachtbank moet! M'n ajb is over een week.

Zeg, Caro, zitten al die opoes inmiddels op t bankje, beschermd door schrikdraad? Want als er al schrikdraad om heen zit en de opoes zitten er nog niet, kunnen ze er niet gaan zitten...
hmm die kruidvattesten klinken goed. Ik zit samen met Traveler en Lucia op de bank, kan halverwege volgende week testen. De vorige keer (dus toen ik zwanger was bedoel ik) had ik de test van clearblue. Gewoon netjes direct positief hoor. zelf heb ik niet het gevoel dat deze test dus later dan gebruikelijk "resultaat" geeft (ahum zeker niet gezien het feit dat ik na mijn mk zelfs nog een paar weken positief bleef testen). Ik heb de test gebruikt waarbij "zwanger" of "niet zwanger" op het venstertje te zien is. Kan ik me niet vergissen over ingedroogde lijntjes enzo.
Wachten duurt zooo lang!

Voor iedereen op de wachtbank een hele dikke knuffel en Caro, hou jij Opoe vast?

dedijk: Stoer zeg, een echt buikje!

Toosje: Kan me goed voorstellen dat je even een traantje moet wegpinken. Ik vind dat de positieve vibe gewoon door moet zetten, zoveel goede berichten hier de laatste tijd. Op naar de volgende zwangeren

Puck: Ik rende in het begin ook steeds naar boven om naar de streepjes te kijken! Ik hoop dat je snel een echo krijgt!

Veertje: Geniet van de wintersport

Nicolette: Wat fijn dat je er nu echt van kan gaan genieten!

Ring: Nog steeds niet ongesteld?? Ik heb ook wel eens gehoord dat het met de CB testen langer duurt voordta hij positief resultaat geeft. Ik blijf stiekum voor je duimen

Marielle: Je maakt ook wat mee met je zwangerschap! Hoop dat ie nog even blijft zitten, hoeveel weken ben je nu?
Allereerst moet ik zo te zien een paar mensen feliciteren:

Puck van harte meid! Kwam toch die misselijkheid daar vandaan!

En Tos en Nut gefeli met jullie goede echo! (zag em al op de groep Nut)

Viva angel wist ook niet waardoor het schema er zo uitzag. Ze ging het ff aan een ander vragen.

Veertje, ik heb de iqtest via tv gedaan. Maar via internet kan ook, heb ik vorig jaar gedaan.

Lekker hoor, ff op wintersport! Eventjes jullie gedachten verzetten.

Gister dagje naar school geweest. (voor de nieuwelingen; heb een opleiding gedaan tot nagelstyliste) Nu ff de puntjes op de i gezet voor het landelijk examen in maart. Ging best wel goed!

Was blij dat ik ff gegaan ben. Daarna gelijk mijn eigen nagels gedaan. Ben weer tevreden.

Net weer hormonen gespoten. Heb wel al 2 dagen beetje koppijn. Kan best wel daar van komen.

Vind op zich die naald erin jassen niet zo eng, maar wel om het spul in te spuiten. Je voelt het toch en dat veroorzaak je zelf.

Mijn mannetje is er gelukkig iedere keer wel bij. Wil ik graag en dat heeft hij ook voor mij over. Vind ik wel erg lief. Hij hoeft nu ff niets te doen ervoor, dus zo is hij ook nog een beetje betrokken.

Vandaag lekker gewinkeld met schoonzus en petekind.

Morgen en donderdag weer werken.

Lagune, van die steek in je zij zou ik niets durven te zeggen. Ik heb er nog nooit van gehoord.

Das hoog Marielle, een iq van 136!!! Men! Je bent gewoon bijna hoog begaafd.

Maar minder goed van die weeen zeg! Bah! Lekker rustig aan doen.

Spannend hoor Riz, opoe nog steeds weg kunnen houden?

Begrijp je gevoel wel hoor, heb ik ook gehad.

Is nu minder, maar dat komt denk omdat er wat gebeurd en als alles mee zit, kan ik over 3 weken een positieve test in handen hebben!

Dedijk, das goed nieuws, dat je een buikje gaat krijgen! Laat dat ding maar groeien.

Leuk om van je te horen Nicolette, gelukkig gaat alles goed!

Ring en Lagune, de duimen gaan hard draaien voor jullie!!!

Nou, we gaan een hapje eten. xxx
Hai meiden.....

Opoe nog steeds niet te bekennen hier....dag 30...valt dus nog wel mee

Heb wel de hele dag een soort menstruatie krampen, weet ff niet wat ik daar mee aanmoet. Ben vandaag ook al 6 keer naar de wc gelopen met een tampon omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden, elke keer zo'n steek/kramp. Maar tot op heden......niets! Dus, het bekende wachtbankje begint wel erg vol te raken zo

Ennuh, die etospillen ga ik eerst eens even aanschaffen morgen

XXX
Grrr, het is veel te druk op het wachtbankje wat mij betreft. Dat vervelende wachten was ook voor mij de reden om toch eerder te gaan testen dan ik had bedacht. Dan te bedenken dat ik nu waarschijnlijk nog 4 weken moet wachten op de 1e echo. Ach wat zeur ik nou? Ik ben gewoon zwanger, dus sorry.....Leef in ieder geval heel erg mee met de wachtenden onder ons.

Liefs,

Puck
asjemenou puck, ik dacht dat we samen tot woensdag op het bankje zouden zitten ;) laat je me ineens in de steek, omdat het met zulk goed nieuws is vergeef ik je hoor! hihi super meid ik ben blij voor je!

ik heb ook testen van clearblue... zal nog maar ff wachten met testen dan. officieel mag ik morgen testen, maar dan wacht ik nog maar een dagje. moet donderdag ook voor controle terug naar de gynaecoloog. zou wel leuk zijn als ik dan een inwendige echo krijg en ze zou al wat kunnen zien! ach ik maak mezelf gek. ik moet gewoon afwachten!

ook nut en tos geweldig nieuws super meiden!
Mijn papa krijgt trouwens maandag de hartcatheterisatie. Dan gaan ze kijken (volgens mij met een slangetje via zijn lies) of hij gedotterd moet worden.

Ben wel blij dat er wat gaat gebeuren, want hij gaat zich met de dag minder goed voelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven