Entertainment alle pijlers

My big fat gipsy wedding

15-07-2011 22:34 3515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op RLT4 22.30

Een kijkje in de Engelse zigeurnerwereld.

Uitbundige verjaardagen, trouwerijen. En hoelang kan het zo blijven?
IK ZAG MAJA DE BIJ!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww al die kerels met matjes, sommige zelfs met een perremanentje
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:friezinnetje schreef op 19 augustus 2011 @ 23:23:

[...]

Maar waarom? Omdat ze een slechte naam hebben? Zoals die dame van de bruidsjurken al zegt: je hebt er idd slechte tussen zitten, maar de meeste zijn prima.

Zou hetzelfde zijn als ze ook geen 'burgers' meer toe laten, want daar zitten ook slechte tussen.Ik denk, dat als je hotel een paar keer afgebroken is, je wel linker uitkijkt. Het scheelt de hotels een grote bak geld, dat laten ze, neem ik aan, niet voor niks aan hen voorbij gaan.

[...]

Maar waarom? Omdat ze een slechte naam hebben? Zoals die dame van de bruidsjurken al zegt: je hebt er idd slechte tussen zitten, maar de meeste zijn prima.

Zou hetzelfde zijn als ze ook geen 'burgers' meer toe laten, want daar zitten ook slechte tussen.Omdat er misschien toch vaak vee overlast is van die feesten? Veel drank, vernielingen misschien, 500 gasten in een locatie die maar geschikt is voor 150. Dat soort dingen?

[...]

Zou hetzelfde zijn als ze ook geen 'burgers' meer toe laten, want daar zitten ook slechte tussen.Die dame zat vorige week nog te klagen omdat iemand niet betaalde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 19 augustus 2011 @ 23:24:

[...]

Gezellig!

Ik vind zo'n sleep altijd wel heel sjiek hoor! ik zie dit voor het eerst en kijk echt mijn ogen uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jammer dat ze niet vertelt wat de startprijs van haar jurken is, ben wel benieuwd.
quote:chocolata schreef op 19 augustus 2011 @ 23:26:

Jammer dat ze niet vertelt wat de startprijs van haar jurken is, ben wel benieuwd.Ik denk dat je je scheel schrikt...
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 augustus 2011 @ 23:26:

[...]

Die dame zat vorige week nog te klagen omdat iemand niet betaalde.maar dat zal toch niet alleen voorbehouden zijn aan travellers?
quote:batwom schreef op 19 augustus 2011 @ 23:25:

[...]

Ik denk, dat als je hotel een paar keer afgebroken is, je wel linker uitkijkt. Het scheelt de hotels een grote bak geld, dat laten ze, neem ik aan, niet voor niks aan hen voorbij gaan.Maar hoe vaak zou dat nu gebeuren? En hoe vaak zou zoiets gebeuren bij anderen? Ik vind het echt discriminatie wat er gebeurt. Iedereen wordt over één kam geschoren.
Huh? die moeder ziet er niet uit als traveller....qua kleding dan.
Volgens mij zijn de boobs fake.
Ik vind de moeder van Sammy-Jo (die met de nauwsluitende jurk) wel aandoenlijk bij de receptie: nou zien ze dat we geen beesten zijn en worden we niet weggestuurd. Ik vind dat wel heel sneu...

[...]

Die dame zat vorige week nog te klagen omdat iemand niet betaalde.Dat was ook de eerste die dat deed. Omdat de vrouw die die jurken maakt een zeer goede naam heeft tussen travellers.
vind ik ook Friez

[...]

Die dame zat vorige week nog te klagen omdat iemand niet betaalde.En dat zou bij 'burgers' niet een keer gebeuren?? Zij doet al jaren de jurken voor de travellers. En dit was de eerste keer dat dat gebeurde.
quote:rosanna08 schreef op 19 augustus 2011 @ 23:27:

[...]

maar dat zal toch niet alleen voorbehouden zijn aan travellers?

Nee dat geloof ik ook niet, maar de drank wat die lui naar binnen slaan op een bruiloft...

Om over het wegslepen van meisjes nog maar niet te spreken

Als ik een hotel had zag ik ze ook liever niet als ik eerlijk ben.
quote:friezinnetje schreef op 19 augustus 2011 @ 23:27:

[...]

Maar hoe vaak zou dat nu gebeuren? En hoe vaak zou zoiets gebeuren bij anderen? Ik vind het echt discriminatie wat er gebeurt. Iedereen wordt over één kam geschoren.Ik ben met mijn dispuut of studentenvereniging ook wel eens bij het reserveren van locaties of vakantiehuisjes geweigerd omdat andere studenten wel eens voor puinhoop hadden gezorgd. Zo gaan die dingen toch gewoon vaak.
quote:Summerdance schreef op 19 augustus 2011 @ 23:29:

[...]

Nee dat geloof ik ook niet, maar de drank wat die lui naar binnen slaan of op een bruiloft...

Als ik een hotel had zag ik ze ook liever niet als ik eerlijk ben. maar zuipen doen ze allemaal in Engeland, van de week een programma gezien waar echt jonge meiden zich geregeld helemaal lam zuipen.
Ik heb hier over het kampvolk alleen slechte dingen gehoort in mijn woonplaats. Op een gegeven moment werden er stenen 'caravans' gebouwd waar ze in konden wonen of vertrekken. Ze protesteerde even maar gingen er wel wonen. Nu is het enorm rustig daar.
quote:Summerdance schreef op 19 augustus 2011 @ 23:29:

[...]

Nee dat geloof ik ook niet, maar de drank wat die lui naar binnen slaan of op een bruiloft...

Als ik een hotel had zag ik ze ook liever niet als ik eerlijk ben.

Dat bedoel ik. Ze houden zich alleen aan hun eigen regels, dat kan weleens moeilijkheden geven.

Er zijn nu ook camera's bij, dat scheelt ook nog.
Wie is ook alweer die stem van de Millner reclame
Ik moest wel inwendig even lachen tijdens het passen van de jurk. haar handen rustte op de jurk, ik moest gelijk aan een statafel denken. Mooi voor de mannen, kunnen ze daar hun biertje op kwijt :-).
Ik ken beide partijen niet. Maar wat ik dan hoor wat voor overlast ze veroorzaken kan ik mij voorstellen dat hotels er niet om staan te springen. Als het uit de hand loopt denk ik dat je naar je geld kan zwaaien. Nogmaals, ik ken ze niet maar dat idee geeft dit programma wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:S0LEIL schreef op 19 augustus 2011 @ 23:31:

[...]

Ik ben met mijn dispuut of studentenvereniging ook wel eens bij het reserveren van locaties of vakantiehuisjes geweigerd omdat andere studenten wel eens voor puinhoop hadden gezorgd. Zo gaan die dingen toch gewoon vaak.

Ja, en hoe vond je dat?? En als je dat 3 dagen voor je uitstapje met de studentenvereniging hoort? Terwijl je 150 gasten hebt uitgenodigd? En alles klaar hebt?

Dat is toch belachelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven