Entertainment alle pijlers

My big fat gipsy wedding

15-07-2011 22:34 3515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op RLT4 22.30

Een kijkje in de Engelse zigeurnerwereld.

Uitbundige verjaardagen, trouwerijen. En hoelang kan het zo blijven?
quote:rosanna08 schreef op 19 augustus 2011 @ 23:31:

[...]

maar zuipen doen ze allemaal in Engeland, van de week een programma gezien waar echt jonge meiden zich geregeld helemaal lam zuipen. Eensch maar daar zijn de Engelsen geheel onthouders bij hoor, bij wat die travellers wegslempen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

[...]

maar zuipen doen ze allemaal in Engeland, van de week een programma gezien waar echt jonge meiden zich geregeld helemaal lam zuipen. Ik denk dat hotels ook niet op een grote groep hooligans ofzo zitten te wachten. Lijkt me ook logisch toch?
quote:friezinnetje schreef op 19 augustus 2011 @ 23:32:

[...]

Ja, en hoe vond je dat?? En als je dat 3 dagen voor je uitstapje met de studentenvereniging hoort? Terwijl je 150 gasten hebt uitgenodigd? En alles klaar hebt?

Dat is toch belachelijk? denk dat je flink baalt en echt niet vol begrip reageert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Friez, dat was niet de eerste keer. Ze zei toen zelfs dat ze heel strikt moest zijn omdat de travellers anders over haar heen zouden lopen.

Wat vorige week niet in beeld kwam bij de paardenmarkt was dat er zo'n gigantische politieinzet was, omdat een half jaar daarvoor een gevecht met meer dan 200 travellers was uitgebroken in een andere stad i.v.m. familieruzies.

Waarheid zal ergens in het midden liggen: niet elke traveller is crimineel of veroorzaakt overlast, maar er moet toch een kern zijn voor al die heisa?
quote:friezinnetje schreef op 19 augustus 2011 @ 23:32:

[...]

Ja, en hoe vond je dat?? En als je dat 3 dagen voor je uitstapje met de studentenvereniging hoort? Terwijl je 150 gasten hebt uitgenodigd? En alles klaar hebt?

Dat is toch belachelijk?3 dagen van tevoren vind ik natuurlijk ook achterlijk. Maar weigeren bij het bespreken van de zaal (daar hebben ze het ook over gehad) is hun goed recht vind ik.

[...]

maar zuipen doen ze allemaal in Engeland, van de week een programma gezien waar echt jonge meiden zich geregeld helemaal lam zuipen.

Juist.

Ik wil ook zeggen dat Loret da mar ook helemaal niet blij is met oa Hollandse zuipers die het stadje op stelten zet.
Toch jammer dat we niet weten wat die jurken kosten. En zo'n bruiloft in zijn geheel....Zal gigantisch zijn.
Ik zie ze alleen een feest vieren, daar idd wel bij drinken. Maar is dat nu veel meer dan een Engelsman zou doen? geen idee, want die zuipen ook vreselijk op feestjes.

En wat MV zegt over overlast? Ik heb het hier nog niet echt gezien. En welke bevolkingsgroep dat dat niet?
quote:batwom schreef op 19 augustus 2011 @ 23:34:

[...]

Ik denk dat hotels ook niet op een grote groep hooligans ofzo zitten te wachten. Lijkt me ook logisch toch?Een aanname van mijn kant, maar als in een streek alle hotels er liever niet aan willen beginnen door vorige feesten die uit de hand zijn gelopen, dan is dat toch ook begrijpelijk?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:steph schreef op 19 augustus 2011 @ 23:34:

[...]

Juist.

Ik wil ook zeggen dat Loret da mar ook helemaal niet blij is met oa Hollandse zuipers die het stadje op stelten zet.ook ja
De dag waarvoor Joan haar hele leven heeft gespaard. Ohhh daar betalen ze het van.
Zagen jullie dat paarse gevaarte?!

Die met die kinderwagen liep!?
Ik zeg de Can can.
Waar laat ze die sleep in die opblaasballon???
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 augustus 2011 @ 23:36:

[...]

Een aanname van mijn kant, maar als in een streek alle hotels er liever niet aan willen beginnen door vorige feesten die uit de hand zijn gelopen, dan is dat toch ook begrijpelijk?Lijkt mij wel. Hotels slaan normaal niet graag een grote partij af. Daar leven ze van.
pfffff dit is een standaardjurk in die kringen?
She looks like a big pile of fluff

Bedankt voor het compliment pa
Zie nu wat opmerkingen, zal straks evne echt lezen ben ondertussen iets anders aan het doen
Ohh dat paard
O ik ben het vergeten te kijken, wie weet of je het nog ergens kan terug kijken binnenkort?
ach gut, dat paard is ook helemaal opgefluft
Ik vind hier dingen van.
quote:rosanna08 schreef op 19 augustus 2011 @ 23:38:

pfffff dit is een standaardjurk in die kringen? Oh dit valt nog mee hoor Roos
Zijn de ouders van Joan travellers in een huis?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ze past bijna niet door het middenpad
Ze waggelt een beetje....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven