Firefox probleem?

20-08-2011 11:16 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn anders zo betrouwbare Firefox webbrowser werkt voor geen meter sinds vanochtend.

Opstarten Ff gaat gepaard met foutmeldingen en daarna een foutmelding bij elke muisklik.

Hebben meer Firefox gebruikers een probleem met Ff?
Ik had zoveel problemen met het nieuwe firefox, dat ik ben overgestapt. Jammer, want ik had het er altijd erg mee naar mijn zin.
Cateautje, Idd jammer. Sinds kort of wat langer geleden?
Sinds Firefox is ge-upgrade.Ik heb van alles geprobeerd om het goed te laten lopen, maar het liep steeds vast en ik kreeg ook steeds foutmeldingen.
Ik heb wel wat meer problemen sinds firefox 6, hij blijft wat vaker hangen en lijkt trager..

Maar niet wat jij beschrijft VanBuuren.

Waar ben je op overgestapt Cateautje? Firefox is toch mijn favoriet wat betreft de interface.. Ik vind Safari en Chrome allebei niet zo fijn. Opera heb ik nog niet zo goed uitgeprobeerd. (en IE valt sowieso af)
oh en ik hoop trouwens dat die problemen bij FF wel weer verdwijnen, die foutjes worden er vast weer uitgehaald bij nieuwe updates, toch? (A)
Geen problemen met de nieuwe Firefox 6 hier. Hebben jullie een PC of een Mac?
Hier ook geen problemen met FF 6.0. Ik had juist in de vorige versie regelmatig vastlopers.
quote:lareveuse schreef op 20 augustus 2011 @ 11:35:

Ik heb wel wat meer problemen sinds firefox 6, hij blijft wat vaker hangen en lijkt trager..

Maar niet wat jij beschrijft VanBuuren.

Waar ben je op overgestapt Cateautje? Firefox is toch mijn favoriet wat betreft de interface.. Ik vind Safari en Chrome allebei niet zo fijn. Opera heb ik nog niet zo goed uitgeprobeerd. (en IE valt sowieso af)

Ik heb er meerdere geprobeerd. Zowel opera als IE en safari. Ik zit nu op Chrome, maar daar ben ik ook niet laaiend enthousiast over.

Ik mis mijn oude firefox
Geen problemen hier, ik voer alle upgrades uit, maar het werkt (nog steeds) prima.
.
.
Het enige dat ik kan vinden is firefox 6.0 en daar word ik niet blij van.
.
.
Gewoon Opera nemen. Ik heb nog nooit zo'n snelle browser gehad die ook zo simpel werkte. Alleen al het beginscherm: alle favorieten gemakkelijk aan te klikken! Heerlijk! Firefox is trage soep.
Ik heb nu aurora. Het zal me benieuwen
quote:origineel schreef op 20 augustus 2011 @ 13:39:

Gewoon Opera nemen. Ik heb nog nooit zo'n snelle browser gehad die ook zo simpel werkte. Alleen al het beginscherm: alle favorieten gemakkelijk aan te klikken! Heerlijk! Firefox is trage soep.Ik heb operaook uitgeprobeerd, maar wat mij opviel is, als ik een pagina op viva vernieuwde, dan moest ik steeds op zoek naar waar de discussie gebleven was, de pagina werd niet vernieuwd tot op het oude punt en daar ergerde ik me vreselijk aan. Opera is wel heel snel inderdaad.
.
De meest recente versie van Firefox is 6.0.

De andere twee, versie 7 en 8 zijn nog in ontwikkeling en zijn testversies.

Hier kunnen dus ook nog fouten in zitten.

Er bestaat ook de mogelijkheid om te 'downgraden'.

Dit wordt uitgelegd op de website van Mozilla.

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html
.
quote:Cateautje schreef op 20 augustus 2011 @ 13:46:

[...]

Ik heb operaook uitgeprobeerd, maar wat mij opviel is, als ik een pagina op viva vernieuwde, dan moest ik steeds op zoek naar waar de discussie gebleven was, de pagina werd niet vernieuwd tot op het oude punt en daar ergerde ik me vreselijk aan. Opera is wel heel snel inderdaad.

Hmm dat probleem heb ik niet bij Opera.

Heb versie 11.5.
.
quote:Friia schreef op 20 augustus 2011 @ 14:17:

[...]

Hmm dat probleem heb ik niet bij Opera.

Heb versie 11.5.

Misschien moet ik dat eens uitproberen.

Wat mij opviel aan Opera is dat het geluid veel mooier was. Het leek wel of de muziek uit B&O boxen kwamen. Dat alleen al vond ik zeer de moeite waard.
quote:nerd_ schreef op 20 augustus 2011 @ 12:44:

@VanBuuren

Welke Firefox gebruik je, en Windows of Mac?Windows7quote:nerd_ schreef op 20 augustus 2011 @ 12:44:

En wat voor foutmeldingen?

Firefox is heel precies en uitvoerig met melden.Exc in ev handl: TypeError: oSAPlg.oRoot.log is not a function (meerdere malen)

Exc in ev handl: Error: Error setting property on NPObject!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven