Over datum chocola veilig?
zaterdag 20 augustus 2011 om 19:59
zaterdag 20 augustus 2011 om 20:05
zaterdag 20 augustus 2011 om 20:12
zaterdag 20 augustus 2011 om 21:10
quote:Tanneketoverhex schreef op 20 augustus 2011 @ 20:28:
Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!
Ja hoor, dat wil ik best kwijt, kijk maar bij mijn loepje, dan kun je mijn andere topic lezen...
Alleen... ik ben net door vrienden overgehaald om met hen de stad in te gaan, ze hadden nl. zo'n vermoeden dat ik vanavond zielig, alleen huilend op de bank zou blijven zitten met .... jawel chocola!!!
Dus de Toffifee's moeten weer wachten!!
Hier liefhebbers? Heb genoeg voor iedereen!!
Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!
Ja hoor, dat wil ik best kwijt, kijk maar bij mijn loepje, dan kun je mijn andere topic lezen...
Alleen... ik ben net door vrienden overgehaald om met hen de stad in te gaan, ze hadden nl. zo'n vermoeden dat ik vanavond zielig, alleen huilend op de bank zou blijven zitten met .... jawel chocola!!!
Dus de Toffifee's moeten weer wachten!!
Hier liefhebbers? Heb genoeg voor iedereen!!
zaterdag 20 augustus 2011 om 21:15
quote:Tanneketoverhex wrote on 20 August 2011 @ 20:28:
Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn, want mijn mood verandert echt niet na het eten van chocolade. Als ik al iets voel, dan is het meestal misselijkheid. Misschien ligt dat aan het feit dat ik niet zo'n zoetekauw ben...
Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn, want mijn mood verandert echt niet na het eten van chocolade. Als ik al iets voel, dan is het meestal misselijkheid. Misschien ligt dat aan het feit dat ik niet zo'n zoetekauw ben...
zaterdag 20 augustus 2011 om 21:19
quote:Ookeentheeleut schreef op 20 augustus 2011 @ 21:18:
Ben het eens met Friezin....
Dat risico loop je trouwens ook na een avondje in de stad
En sterkte met wat er mis is..... (kan volgens mij niet loepen vanaf mijn mobiel)
Thanks Ookeentheeleut..
Mijn andere topic staat in Relaties
Ik neem er een op jullie allemaal vanavond, ff geen mannen meer!!
Ben het eens met Friezin....
Dat risico loop je trouwens ook na een avondje in de stad
En sterkte met wat er mis is..... (kan volgens mij niet loepen vanaf mijn mobiel)
Thanks Ookeentheeleut..
Mijn andere topic staat in Relaties
Ik neem er een op jullie allemaal vanavond, ff geen mannen meer!!
zaterdag 20 augustus 2011 om 21:21
quote:kevin8 schreef op 20 augustus 2011 @ 21:13:
Toffifee? Ja lekker, doe mij maar ook een stukje. Ik kan eventueel nog wel ruilen met een chocoladeletter (melkchocolade) die hier nog ligt.
Komtie aan...!!
http://4.bp.blogspot.com/ ... _big_Blackangel887462.jpg
Toffifee? Ja lekker, doe mij maar ook een stukje. Ik kan eventueel nog wel ruilen met een chocoladeletter (melkchocolade) die hier nog ligt.
Komtie aan...!!
http://4.bp.blogspot.com/ ... _big_Blackangel887462.jpg