Telefoon gewassen.

21-08-2011 09:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net de was gaan ophangen zie ik opeens dat ik vriend zijn telefoon heb mee gewassen

Zou die het nog doen of is de kans heel klein??

Ik heb het hem net voorzichtig mee gedeeld maar geloof niet dat het door drong (hij sliep nog)

Ik baal er zo van ben echt geen huisvrouw hoe hard ik ook mijn best doe

Iemand wel ooit een telefoon gehad die het gewoon nog deed na wasbeurtje?
Haal hem voorzichtig uit elkaar en leg hem op een theedoek te drogen, wie weet heb je mazzel...
Ja mijne deed het na een week weer,toen ik al een andere gekocht had...
Vriend hoort zijn eigen zakken leeg te maken voordat hij zijn broek in de was gooit (of nog beter, zelf zijn was doen). Niet jouw schuld dus.

Telefoon laten drogen en dan hopen dat ie het nog doet.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Ik heb de mijne ook eens meegewassen en na het drogen deed hij het weer prima!

Ik hoop dat jij net zoveel gelukt hebt.
bij mij is het 2x mislukt! zou het er aan liggen wat voor programma je hebt gedraaid?
quote:Lyt schreef op 21 augustus 2011 @ 09:19:

Ik heb de mijne ook eens meegewassen en na het drogen deed hij het weer prima!

Ik hoop dat jij net zoveel gelukt hebt.toch niet in de droger denk ik
Nou het is wel mijn schuld hoor,ik pakte zijn ochtendjas en vond dat die wel een wasbeurtje kon gebruiken...zakken vergeten te voelen dus..ben echt benieuwd of hij het nog gaat doen..zag iets knipperen maar zitten ook hele grote vreemde vlekken op het scherm.En hij is niet in de droger geweest hoor.
Ik was vaker afstandsbedieningen en telefoons mee. (Ik ben ook doos in huishouden). De vorige keer deed mijn telefoon het 2 weken niet meer, maar nu als een zonnetje. En de AB's doen het allemaal nog goed.

En het is niet jouw schuld!!! Tenzij jij hem een mes op de keel hebt gezet om NU zijn broek uit te doen met mobiel daarin en met grof geweld zijn broek in de wasmachine hebt gestopt en die op extra heet hebt gezet!

Moet hij maar zelf gaan wassen. Maar ik snap toch waarom je je rot voelt. Ik hoop dat mob het redt.
Moutard heet dat tegenwoordig.... Heel chique
ik zou ook geen mobiel in de ochtendjas verwachten, of ligt dat aan mij?
quote:mizuki schreef op 21 augustus 2011 @ 09:19:

Vriend hoort zijn eigen zakken leeg te maken voordat hij zijn broek in de was gooit (of nog beter, zelf zijn was doen). Niet jouw schuld dus.

Telefoon laten drogen en dan hopen dat ie het nog doet.

Mee eens! Het is niet jou schuld!

Ik hoop voor je vriend dat hij het straks of na een paar dagen weer doet!
quote:raspberry71 schreef op 21 augustus 2011 @ 09:21:

[...]

toch niet in de droger denk ik Nee, dat gelukkig niet, dat had hij echt niet overleefd.
Bij mij is het al 3 keer gelukt hoor, de 4e keer was het over.

Gewoon alles uit elkaar en rustig laten drogen, dus niet in zon, met fohn, op verwarming enz.

Heb alleen het idee dat telefoons steeds minder kunnen hebben. Mijn eerste tel was niet stuk te krijgen, daarna werd het steeds meer ellende!
Nou we zien het wel..het was al niet gezellig hier maar nu nog minder..Anders koop ik wel een nieuwe voor hem straks
Ik hoop dat hij het nog doet na het drogen. Even in de droger doen?

We hebben een keer een topic gehad over een mobiel die in de wc was gevallen, of was het een glas wijn? Nou het was iig hilarisch.

Succes, wel fijn dat vriend niet kwaad was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
[quote]xsxaxmx schreef op 21 augustus 2011 @ 09:30:

Bij mij is het al 3 keer gelukt hoor, de 4e keer was het over.

Gewoon alles uit elkaar en rustig laten drogen, dus niet in zon, met fohn, op verwarming enz.

Heb alleen het idee dat telefoons steeds minder kunnen hebben. Mijn eerste tel was niet stuk te krijgen, daarna werd het steeds meer ellende![/quote]

Klopt! Bij mij ook,mijn eerste nokia...die kon overal tegen..liet je vallen,waste je mee...en hij bleef het doen,ook de batterij ging weken mee..
Neemt hij het jou kwalijk dan? Leuke vent...

Ik heb mijn vriend gezegd toen we gingen samenwonen dat ik géén zakken nakijk. Het is zijn verantwoordelijkheid om de was zonder persoonlijke eigendommen aan te leveren. Tot nu toe alleen maar pennen meegewassen.
Waarom zou je vriend kwaad zijn dan?

Je doet het toch niet expres?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vriendin heeft onlangs haar iPhone in t water laten vallen. Ze kreeg de tip om hem een uurtje in de oven te doen op 40C.. Ach dacht ze, baat t niet dan schaadt t niet... En hij deed t daarna weer (en nog steeds!)
Kunnen jullie niet lezen? TO had zelf bedacht zijn badjas te wassen, zonder vervolgens de zakken na te kijken.
Nee hij is niet boos ofzo om telefoon hoor.Loopt al dagen niet lekker hier dus dit kon er ook wel bij.Hij heeft even naar telefoon gekeken en zal hem straks uit elkaar halen om te drogen.we zullen zien.Als ik de was ga doen dan grijp ik alles wat ik tegen kom mee en stop ik erbij.(ookal is het soms nog niet gedragen!)Hij wil best zelf de was doen maar dat wil ik niet omdat ik denk dat hij nog erger is dan ik met dit soort dingen..hahah
quote:astrape schreef op 21 augustus 2011 @ 09:43:

Kunnen jullie niet lezen? TO had zelf bedacht zijn badjas te wassen, zonder vervolgens de zakken na te kijken.

Wat een bitch! Ik had daar inderdaad overheen gelezen! Ze heeft het gewoon expres gedaan! Je hebt haar door!

Gelukkig ben je de enige. Ik denk dat ze een ongelukje heeft gehad dat simpel op te lossen is.
quote:Demissionair schreef op 21 augustus 2011 @ 09:49:

[...]

Wat een bitch! Ik had daar inderdaad overheen gelezen! Ze heeft het gewoon expres gedaan! Je hebt haar door! .

Eh?

Ik vind als je de was doet, dat je ook de zakken na moet kijken. Dus als er wordt gesproken over "schuld", dan vind ik dat die bij TO ligt. Ik zeg toch niet dat ze het expres doet?
haha nou was het maar zo,dan voelde ik mij vast niet zo schuldig en stom als ik het expres had gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven