mijn man heeft een buitenvrouw
zondag 21 augustus 2011 om 16:28
Hallo laat ik bij het begin beginnen.
Ik heb al 8 jaar een relatie, waarvan 5 jaar getrouwd.
Wij hebben een hele goeie relatie, dat dacht ik dan.
Sex is goed hebben we na 8 jaar nog steeds elke dag.
We hebben nooit ruzie. We doen veel leuke dingen samen.
We hebben een bedrijf samen. We reizen veel.
Hij is nog even romantich als 8 jaar geleden.Mijn man verrast me vaak. Stuurt me elke dag de liefste smsen.
Maar ben er achter gekomen, dat hij er nog iemand op na houdt.
Ik kwam per toeval erachter dat hij een geheime emailadres heeft.
Wat ik daar las; zei was zijn leven, zijn zuurstof hij kon niet zonder haar.Wat ik erop uitmaakte is dat ze op zijn koste een reis had gemaakt. Hij houd zoveel van haar. Wat moet ik ermee.
Niks zeggen , zou hij echt van haar houden ? Ik ben er kapot van.Lig al 3 dagen op bed. Mijn man denkt dat ik ziek ben
Ik heb al 8 jaar een relatie, waarvan 5 jaar getrouwd.
Wij hebben een hele goeie relatie, dat dacht ik dan.
Sex is goed hebben we na 8 jaar nog steeds elke dag.
We hebben nooit ruzie. We doen veel leuke dingen samen.
We hebben een bedrijf samen. We reizen veel.
Hij is nog even romantich als 8 jaar geleden.Mijn man verrast me vaak. Stuurt me elke dag de liefste smsen.
Maar ben er achter gekomen, dat hij er nog iemand op na houdt.
Ik kwam per toeval erachter dat hij een geheime emailadres heeft.
Wat ik daar las; zei was zijn leven, zijn zuurstof hij kon niet zonder haar.Wat ik erop uitmaakte is dat ze op zijn koste een reis had gemaakt. Hij houd zoveel van haar. Wat moet ik ermee.
Niks zeggen , zou hij echt van haar houden ? Ik ben er kapot van.Lig al 3 dagen op bed. Mijn man denkt dat ik ziek ben
zondag 21 augustus 2011 om 16:54
Dus jij bent de 'binnenvrouw'? Kom jij überhaupt wel buiten zonder je man? Ik vind het een beetje een typisch verhaal. Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat die andere vriendschap puur alleen platonisch is, al lijkt me dat onwaarschijnlijk. Als jullie elke dag goede sex hebben en hij ook nog mogelijk daarbuiten, dan is hij in ieder geval wel goed potent. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Samen ook nog een bedrijf hebben...
zondag 21 augustus 2011 om 16:55
quote:anita11 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:46:
Hmz een minder leuke verrassing dit keer van je man he.
Je houdt je al drie dagen in ? Onvoorstelbaar. Wat houd je precies tegen om hier niets over te zeggen tegen hem ?
Dat vind ik ook zo apart.
In een goede relatie moet je met elkaar kunnen praten, ook over vervelende dingen. Het lijkt of TO niet durft?
Net als de uitspraak nooit ruzie te hebben, dan is het vaak zo dat een van de twee veel toegeeft en niet echt voor zich opkomt, om de vrede te bewaren. Nóóit ruzie. Daar geloof ik niet in.
Hmz een minder leuke verrassing dit keer van je man he.
Je houdt je al drie dagen in ? Onvoorstelbaar. Wat houd je precies tegen om hier niets over te zeggen tegen hem ?
Dat vind ik ook zo apart.
In een goede relatie moet je met elkaar kunnen praten, ook over vervelende dingen. Het lijkt of TO niet durft?
Net als de uitspraak nooit ruzie te hebben, dan is het vaak zo dat een van de twee veel toegeeft en niet echt voor zich opkomt, om de vrede te bewaren. Nóóit ruzie. Daar geloof ik niet in.
zondag 21 augustus 2011 om 16:56
zondag 21 augustus 2011 om 16:57
quote:onlymyself schreef op 21 augustus 2011 @ 16:53:
buitenvrouw minnares. Ik sport ik shop heb vriendinnen.We hebben doordeweeks ook ons eigen dingen. Dus vreemd gaan kan altijd. Ja zo hotmail heeft ze aangemaakt.
Maar ben je nu al uit je bed na 3 dagen?
Een goed gesprek met je man lijkt me niet overbodig..
buitenvrouw minnares. Ik sport ik shop heb vriendinnen.We hebben doordeweeks ook ons eigen dingen. Dus vreemd gaan kan altijd. Ja zo hotmail heeft ze aangemaakt.
Maar ben je nu al uit je bed na 3 dagen?
Een goed gesprek met je man lijkt me niet overbodig..