mijn man heeft een buitenvrouw
zondag 21 augustus 2011 om 16:28
Hallo laat ik bij het begin beginnen.
Ik heb al 8 jaar een relatie, waarvan 5 jaar getrouwd.
Wij hebben een hele goeie relatie, dat dacht ik dan.
Sex is goed hebben we na 8 jaar nog steeds elke dag.
We hebben nooit ruzie. We doen veel leuke dingen samen.
We hebben een bedrijf samen. We reizen veel.
Hij is nog even romantich als 8 jaar geleden.Mijn man verrast me vaak. Stuurt me elke dag de liefste smsen.
Maar ben er achter gekomen, dat hij er nog iemand op na houdt.
Ik kwam per toeval erachter dat hij een geheime emailadres heeft.
Wat ik daar las; zei was zijn leven, zijn zuurstof hij kon niet zonder haar.Wat ik erop uitmaakte is dat ze op zijn koste een reis had gemaakt. Hij houd zoveel van haar. Wat moet ik ermee.
Niks zeggen , zou hij echt van haar houden ? Ik ben er kapot van.Lig al 3 dagen op bed. Mijn man denkt dat ik ziek ben
Ik heb al 8 jaar een relatie, waarvan 5 jaar getrouwd.
Wij hebben een hele goeie relatie, dat dacht ik dan.
Sex is goed hebben we na 8 jaar nog steeds elke dag.
We hebben nooit ruzie. We doen veel leuke dingen samen.
We hebben een bedrijf samen. We reizen veel.
Hij is nog even romantich als 8 jaar geleden.Mijn man verrast me vaak. Stuurt me elke dag de liefste smsen.
Maar ben er achter gekomen, dat hij er nog iemand op na houdt.
Ik kwam per toeval erachter dat hij een geheime emailadres heeft.
Wat ik daar las; zei was zijn leven, zijn zuurstof hij kon niet zonder haar.Wat ik erop uitmaakte is dat ze op zijn koste een reis had gemaakt. Hij houd zoveel van haar. Wat moet ik ermee.
Niks zeggen , zou hij echt van haar houden ? Ik ben er kapot van.Lig al 3 dagen op bed. Mijn man denkt dat ik ziek ben
zondag 21 augustus 2011 om 16:36
zondag 21 augustus 2011 om 16:36
zondag 21 augustus 2011 om 16:39
Ik heb wel zin in iets kouds.
On topic. Ik geloof nooit zo in relaties die dikke mik zijn en totaal verrast zijn als er een ander in het spel is.
Ik zou het op tafel gooien. Misschien wil hij jullie beiden. Voor jou de keus of je dit ziet zitten ja of nee.
Maar niets doen zou voor mij geen optie zijn. (op z'n zachts gezegd).
On topic. Ik geloof nooit zo in relaties die dikke mik zijn en totaal verrast zijn als er een ander in het spel is.
Ik zou het op tafel gooien. Misschien wil hij jullie beiden. Voor jou de keus of je dit ziet zitten ja of nee.
Maar niets doen zou voor mij geen optie zijn. (op z'n zachts gezegd).
zondag 21 augustus 2011 om 16:44
Misschien ga ik nu wel heel ver.... maar in principe kan iedereen gewoon een mail adres aanmaken en weet ik het wat voor naam ervoor zetten. Het zou dus kunnen dat die 'buitenvrouw' zelf een mail adres heeft aangemaakt met zijn naam erbij, om.. ja.. waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet. Maar het zou kunnen.
Feit blijft om de waarheid te horen heb je je man nodig
Feit blijft om de waarheid te horen heb je je man nodig
zondag 21 augustus 2011 om 16:45
quote:lila01 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:43:
Hoe kom je zo op het woord buitenvrouw?
En elke dag sex? Wat een libido heeft die man als hij er nog iemand op nahoudt. Maar als jullie zoveel samen zijn, wanneer heeft ie dan tijd voor een ander?Als ik het goed heb komt het woord buiten vrouw uit de surinaamse cultuur.
Hoe kom je zo op het woord buitenvrouw?
En elke dag sex? Wat een libido heeft die man als hij er nog iemand op nahoudt. Maar als jullie zoveel samen zijn, wanneer heeft ie dan tijd voor een ander?Als ik het goed heb komt het woord buiten vrouw uit de surinaamse cultuur.
zondag 21 augustus 2011 om 16:49
zondag 21 augustus 2011 om 16:53
quote:driewieler schreef op 21 augustus 2011 @ 16:49:
Joh! Lila!
Buitenvrouw maakt mailadres aan voor hem, dat snap ik. Hoe weet TO dat?
Lijkt me zo stug dat ze daarover gaan chitchatten in de mail.
Anyhoe, lijkt me allemaal niet relevant. Relevant is dat TO uit haar bed moet kruipen en helderheid eist.Ik twijfel dus nog steeds over troll or not troll....
Joh! Lila!
Buitenvrouw maakt mailadres aan voor hem, dat snap ik. Hoe weet TO dat?
Lijkt me zo stug dat ze daarover gaan chitchatten in de mail.
Anyhoe, lijkt me allemaal niet relevant. Relevant is dat TO uit haar bed moet kruipen en helderheid eist.Ik twijfel dus nog steeds over troll or not troll....