mijn man heeft een buitenvrouw

21-08-2011 16:28 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo laat ik bij het begin beginnen.

Ik heb al 8 jaar een relatie, waarvan 5 jaar getrouwd.

Wij hebben een hele goeie relatie, dat dacht ik dan.

Sex is goed hebben we na 8 jaar nog steeds elke dag.

We hebben nooit ruzie. We doen veel leuke dingen samen.

We hebben een bedrijf samen. We reizen veel.

Hij is nog even romantich als 8 jaar geleden.Mijn man verrast me vaak. Stuurt me elke dag de liefste smsen.

Maar ben er achter gekomen, dat hij er nog iemand op na houdt.

Ik kwam per toeval erachter dat hij een geheime emailadres heeft.

Wat ik daar las; zei was zijn leven, zijn zuurstof hij kon niet zonder haar.Wat ik erop uitmaakte is dat ze op zijn koste een reis had gemaakt. Hij houd zoveel van haar. Wat moet ik ermee.

Niks zeggen , zou hij echt van haar houden ? Ik ben er kapot van.Lig al 3 dagen op bed. Mijn man denkt dat ik ziek ben
wat schiet jij er mee op om niets te zeggen?

Kan en wil jij mee poppenkast spelen?

Of is het misschien eens tijd of hij je bij wil praten, over wat er aan de hand is en hoe de vork in de steel zit?
Denk toch dat je met hem moet gaan praten over wat je nu hebt gelezen...

Verder, hoe kan je elke dag seks hebben als je beiden veel reist?
Lijkt me dat je er toch over moet praten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Zomibo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En echt nooit door gehad dat er iets kon zijn tussen die 2. Alles was altijd koek en ei ? Ik kan dat moeilijk geloven? Ik denk namelijk dat je eerder zo iets doet als je relatie niet helemaal 100% goed is?
quote:Beauke schreef op 21 augustus 2011 @ 16:31:

Denk toch dat je met hem moet gaan praten over wat je nu hebt gelezen...

Verder, hoe kan je elke dag seks hebben als je beiden veel reist?Als je samen reist is het toch niet zo moeilijk om sex te hebben?
Hoe ben je erachter gekomen dat hij er een mailadres op na houdt? Weet je wel heel zeker dat het echt van hem is, en niet van iemand anders?

Verder zou ik het hem toch eens vragen.. Denk niet dat jij/jullie anders veel gaan opschieten, je kunt niet voor eeuwig in bed blijven liggen
Je bed uit en hem aan de tand voelen lijkt me.

Buitenvrouw? komt hij uit een cultuur waar dit heel gewoon is?
Ik heb wel zin in iets kouds.

On topic. Ik geloof nooit zo in relaties die dikke mik zijn en totaal verrast zijn als er een ander in het spel is.

Ik zou het op tafel gooien. Misschien wil hij jullie beiden. Voor jou de keus of je dit ziet zitten ja of nee.

Maar niets doen zou voor mij geen optie zijn. (op z'n zachts gezegd).
wij reizen samen veel. Het is zijn mailadres zijn voor en achternaam stond er. Die buitenvrouw had het aangemaakt. Zei wou die relatie beindingen. Maar mijn man niet. Raar heb nooit niks gemerkt
En inderdaad, hoe weet je zeker dat het zijn mailadres is.

Zo te horen leven jullie erg intensief samen. Waar haalt hij dan de tijd vandaan om er iemand anders op na te houden?
?

Hoe kan zij een mailadres voor hem aanmaken??

Ik snap het niet.
Hoe kom je zo op het woord buitenvrouw?

En elke dag sex? Wat een libido heeft die man als hij er nog iemand op nahoudt. Maar als jullie zoveel samen zijn, wanneer heeft ie dan tijd voor een ander?
quote:ronniemitchel schreef op 21 augustus 2011 @ 16:36:

[...]

Als je samen reist is het toch niet zo moeilijk om sex te hebben?Het was me niet duidelijk dat ze samen reizen.
Misschien ga ik nu wel heel ver.... maar in principe kan iedereen gewoon een mail adres aanmaken en weet ik het wat voor naam ervoor zetten. Het zou dus kunnen dat die 'buitenvrouw' zelf een mail adres heeft aangemaakt met zijn naam erbij, om.. ja.. waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet. Maar het zou kunnen.

Feit blijft om de waarheid te horen heb je je man nodig
quote:driewieler schreef op 21 augustus 2011 @ 16:42:

?

Hoe kan zij een mailadres voor hem aanmaken??

Ik snap het niet.Gewoon een hotmailadres maken en zeggen: 'alsjeblieft, je nieuwe mailadres.'
quote:lila01 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:43:

Hoe kom je zo op het woord buitenvrouw?

En elke dag sex? Wat een libido heeft die man als hij er nog iemand op nahoudt. Maar als jullie zoveel samen zijn, wanneer heeft ie dan tijd voor een ander?Als ik het goed heb komt het woord buiten vrouw uit de surinaamse cultuur.
Wat denken jullie: troll of niet?
Hmz een minder leuke verrassing dit keer van je man he.

Je houdt je al drie dagen in ? Onvoorstelbaar. Wat houd je precies tegen om hier niets over te zeggen tegen hem ?
Joh! Lila!

Buitenvrouw maakt mailadres aan voor hem, dat snap ik. Hoe weet TO dat?

Lijkt me zo stug dat ze daarover gaan chitchatten in de mail.

Anyhoe, lijkt me allemaal niet relevant. Relevant is dat TO uit haar bed moet kruipen en helderheid eist.
quote:lila01 schreef op 21 augustus 2011 @ 16:43:

En elke dag sex? Wat een libido heeft die man als hij er nog iemand op nahoudt. Maar als jullie zoveel samen zijn, wanneer heeft ie dan tijd voor een ander?Dat vind ik ook erg knap!
Dit kan niet anders: dit is superman! Elke dag seks en óók nog eens een buitenvrouw...
buitenvrouw minnares. Ik sport ik shop heb vriendinnen.We hebben doordeweeks ook ons eigen dingen. Dus vreemd gaan kan altijd. Ja zo hotmail heeft ze aangemaakt.
quote:driewieler schreef op 21 augustus 2011 @ 16:49:

Joh! Lila!

Buitenvrouw maakt mailadres aan voor hem, dat snap ik. Hoe weet TO dat?

Lijkt me zo stug dat ze daarover gaan chitchatten in de mail.

Anyhoe, lijkt me allemaal niet relevant. Relevant is dat TO uit haar bed moet kruipen en helderheid eist.Ik twijfel dus nog steeds over troll or not troll....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven