Amateurs?
maandag 22 augustus 2011 om 19:54
maandag 22 augustus 2011 om 20:01
Echte meisjes...
Bedoel je dan:
Echte Gooise Meisjes
Echte Meisjes in de jungle
Je moet wel even iets duidelijker zijn hoor
Enne...even voor mijn informatie, is het gebruikelijk dan dat mannen altijd betalen na afloop?
Is dat ook als ik gewoon een babbeltje maak en zo?
En ook als ik gewoon lekker met ze de kroeg in duik?
Kak....dan BEN ik me toch een inkomsten misgelopen de afgelopen 20 jaar!
Ik ga gelijk mijn baan opzeggen
ONT-ZET-TEND bedankt voor deze goeie tip!!!
Bedoel je dan:
Echte Gooise Meisjes
Echte Meisjes in de jungle
Je moet wel even iets duidelijker zijn hoor
Enne...even voor mijn informatie, is het gebruikelijk dan dat mannen altijd betalen na afloop?
Is dat ook als ik gewoon een babbeltje maak en zo?
En ook als ik gewoon lekker met ze de kroeg in duik?
Kak....dan BEN ik me toch een inkomsten misgelopen de afgelopen 20 jaar!
Ik ga gelijk mijn baan opzeggen
ONT-ZET-TEND bedankt voor deze goeie tip!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 22 augustus 2011 om 20:11
echte meisjes vind je op straat op je werk end, meisjes die op sexdatingsite;s staan is 9 1/2 van de keren fake of betaald. trap daar dus niet in.
een meisje staat vaak niet op sex site;s maar eerder op dating site;s. of je vind ze op chatboxen en andere plekken waar vrouwen online zijn.
een meisje dat sex wil hoeft dat over het algemeen niet op een sex site te zoeken, ze hoeft het maar aan te geven en overal zal ze geintereseerde mannen treffen.
op sexsites vind je dus vooral zoekende mannen of vrouwen die weten dat deze mannen zoeken en die zich er dus voor laten betalen.
een meisje staat vaak niet op sex site;s maar eerder op dating site;s. of je vind ze op chatboxen en andere plekken waar vrouwen online zijn.
een meisje dat sex wil hoeft dat over het algemeen niet op een sex site te zoeken, ze hoeft het maar aan te geven en overal zal ze geintereseerde mannen treffen.
op sexsites vind je dus vooral zoekende mannen of vrouwen die weten dat deze mannen zoeken en die zich er dus voor laten betalen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 22 augustus 2011 om 20:13
Je mag me mailen op superdepuperechterdanechtechtéchtmeisje@hotmail.com
maandag 22 augustus 2011 om 20:15
"uiteindelijk toch moet betalen"?
Jij gaat regelmatig een deurtje door met een rode lamp, hangt je kleine vriend erin, gaat even van bil en verwacht dat het gratis is?
Of bedoel je iets anders? Op eerste date, in een gezellig restaurant. Zij neemt twee voorgerechtjes, jij het duurste voor- en hoofdgerecht en een toetje. Kaarsje, zij water, jij whiskey. En dan wil je dat zij betaald?
Jij gaat regelmatig een deurtje door met een rode lamp, hangt je kleine vriend erin, gaat even van bil en verwacht dat het gratis is?
Of bedoel je iets anders? Op eerste date, in een gezellig restaurant. Zij neemt twee voorgerechtjes, jij het duurste voor- en hoofdgerecht en een toetje. Kaarsje, zij water, jij whiskey. En dan wil je dat zij betaald?
maandag 22 augustus 2011 om 20:30
hanneke vaak lijkt het of je een echte date hebt maar wil zij bv dat je eerst met haar sms;t en dat blijkt dan alleen betaald te kunnen.
het is dus een valstrik van de beheerders van zo'n site.
en ik denk dat elke man naief is die denkt dat er echte meisjes op sexsite's en profiel hebben.
ga er liever van uit dat je moet betalen, als het niet zo blijkt te zijn heb je erge massel
het is dus een valstrik van de beheerders van zo'n site.
en ik denk dat elke man naief is die denkt dat er echte meisjes op sexsite's en profiel hebben.
ga er liever van uit dat je moet betalen, als het niet zo blijkt te zijn heb je erge massel
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.