Iphone. Wat moet ik regelen?

23-08-2011 17:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar juni mocht ik dan eindelijk een andere telefoon uitkiezen voor bij mijn abonnement. Ik heb de Hi klantenservice weken platgelegd over de iphone, maar die zouden zij niet in bestelling nemen. Ik koos toen voor een ander toestel. De Nokia N900 (prima en goede telefoon).

Drie weken later kwam het bericht dat Hi toch de iphone ging verkopen.

Nu ben ik een jaar later en kriebelt het nog steeds enorm om een iphone te halen. Een vriend van me is zijn simlockvrije iphone zat en wil hem aan mij overkopen. Super natuurlijk!

Maar wat moet ik nu regelen?

De simkaart moet een micro sim worden. Dat begrijp ik.

Maar kan ik gewoon met mijn 'internet extra van Hi' op de iphone zonder dat ik zometeen een rekening van 100 euro krijg?

Moet ik hi nog inlichten hierover?
Het interesseert Hi weinig wat voor telefoon je hebt :-)

Enige wat lastig is misschien is van een gewone naar een microsimkaart, maar verder hoef je denk ik niks te regelen. Ja de iPhone unlocken misschien als er een simlock op zit.
Als ik kijk hoeveel ik in de praktijk gebruik maak van de 3g verbinding is dat heel weinig. Op het werk en thuis gebruik ik de wifi. Dus in mijn geval zou het niet heel duur worden. Ga na hoeveel je 3g ongeveer gaat gebruiken of probeer het een maandje..
ik heb er geen verstand van , maar als je sim een microsim moet worden lijkt mij dat je dan bij je eigen provider moet zijn om die aan te vragen.

stap anders eens de winkel van HI binnen en vraag daar wat je moet regelen en wat je mogelijkheden zijn
Is het iphone 3 of 4? Want in de 3 kan je gewone sim ook.

Je hoeft trouwens geen micro sim aan te vragen hoor. Je kan je huidige sim ook op maat laten knippen met een sim cutter..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb een Iphone 4 met blackberry internet abonnement omdat ik deze heb gekocht.

Werkt prima, heb nu geen data limiet en dat is errrrug fijn!

(Iphone abonnementen hebben nu vaak 1gb limiet en ik gebruik soms 2/3x zoveel aangezien ik geen internet heb thuis)
Internagelaktisch
Toen ik over ging op een blackberry kon ik bij vodafone mijn gewone abonnement om laten zetten in een biz abonnement. Weet niet of dat ook zo werkt met iphone en hi?
ik betaal per maand 23 euro voor onbeperkt internet en mijnbelbundel ( 300 geloof ik ) , bij t mobile.
Simkaartje kan je gewoon zelf knippen. Verder hoef je niks te regelen.
Waarom zou je zelf knippen, ga naar de Hi winkel en vraag om een microsim, je oude sim wordt ongeldig gemaakt en je krijgt gratis en voor niets een microsim mee.

Ik heb dit zelf enkele maanden geleden gedaan, ook met Hi, en ook omdat ik nu een Iphone heb.
Wat je nog zou kunnen "regelen" is iTunes downloaden op je pc en een iTunes-account aanmaken? Je hebt namelijk een iTunes/Apple-account nodig om straks Apps te kunnen downloaden op je iPhone, ook voor de gratis Apps! Veel plezier met je speledingetje;)
quote:pilous1 schreef op 23 augustus 2011 @ 18:40:

Simkaartje kan je gewoon zelf knippen. Verder hoef je niks te regelen.

Dit heb ik getest (gelukkig met een oude sim-kaart) en het is volledig mislukt.

Vraag gewoon een andere aan of laat hem met een sim-cutter knippen!
thank you all!

Ik ga hem toch zelf knippen.Vriend heeft nog een kaartje waar zijn microsim in zat. Even overtrekken en snijden maar.

Als handvaardigheidsjuf moet me dat lukken. Hoop ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven