...Bar Too Much 191...!!

11-05-2011 10:55 710 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was zó pissig!

Het zit wel in de planning om jullie kant op te komen, maar het kan nog wel even duren. Beetje hectisch hier.
Snap ik hoor.

Blijf nog wel een tijdje wonen hier dus rustig aan
Ik duik mijn nest toch maar in truste!
Slaap lekker, lieve Yet

Ik dacht, iedereen heerlijk in de tuin, drankje er bij, laat ik nu dan maar eens voor een hapje er bij zorgen.......
Mjammie, kom dus op tijd binnenvallen, lekker Wies!

Alles kits hiero?
Wies, je bent een scheet

Ik zit na een dagje doelloos maar druk zijn, eindelijk in de tuin. Waar ik na aankomst gestructureerd bezig was, doe ik nu weer als vanouds alles door elkaar. Wasmand leegwassen, wasmand weggooien, medicijnkastje inruimen, was vouwen, boodschappen doen, koken, stad in, zitten. De keuken is dus een zooi en de gevouwen was past niet in de kast.

Fantastico denkt over het hondje dat jaren geleden van Zus was. Hoop het zo. Vond het al een heerlijk beest toen ik hem voor het eerst zag - in het Midden Oosten in de dierenwinkel waar ik een kitten haalde. Arm hondje zit nu al weken bij de opvang.
Het gat Yette,je hebt de oude Yette weer in de tuin zitten en merk dat je daar niet happy mee bent.:nopom:

En hoop idd dat hondje bij Fantastico terecht komt, zsm weg daar met het beestje!
Zoiets Bloem. Proost!
Middag! Proost danmaar? op het kaloteweer?

En kalotesituaties.....
Hatsjoe!!!!!

Zie je wel dat ik allergisch ben voor katten
hatsjoe, mie toe
Hatsjoe, niet allergisch, maar doe gewoon gezellig mee......
Wat een genies hier!

Yet, heeft hondje al een nieuw baasje? Het is dat ik Saar echt niet nóg meer gezinsuitbreiding kan aandoen en Joman eigenlijk ook niet

De poezen zouden het wel enig vinden, die vinden alles wat beweegt leuk.
Ze denken er nog over Jo.
Arm hondje

Hoe is het verder met jou? Nog steeds heimwee?
Het is niet echt heimwee, ik mis gewoon het nieuwe Verveel me de pleuris. En ik mis Pim. Je komt niet zo vaak iemand tegen die je meteen herkent en begrijpt alsof je elkaar al eeuwen kent.
Kunnen we elkaar een hand geven. Ik verveel me ook de pleuris de laatste tijd.

Apart he? Dat het met sommige mensen gelijk zo klopt. Heb je niet al te vaak. Kan Pim niet hier komen wonen dan
Oh, als ze het geld had, zou ze zó langskomen. Maar dat kost een bom duiten, niet normaal meer.

Ik duik er maar in, ben nogal over mijn slaap heen door een avondje stappen (wat eigenlijk helemaal niet saai was) en de wekker gaat alweer over 5 uur.
KOm je even een geven Yette.....

Snap jou wel....
Lekker Bloem
Binnenkort eens mieteren?

Zou het wel weer leuk vinden om elkaar weer eens in levende lijve te spreken.
Hellouwwww efrieboddie, kwam eens even weer online........

Yetje, soms moet een mens ook eens even een pas op de plaats maken, om alle indrukken een plekje te geven.

En het is heel afschuwelijk om Kim te missen, maar met de tegenwoordige technologie kan je haar toch iedere dag effies lekker bijpraten en zij jou????

Eigenlijk is de verveling het punt, wat jou dwars zit, maar meis, dat kan jij toch heel goed invullen met zelf iets nieuws te gaan ondernemen in je eigen omgeving???

Aan de ene kant begrijp ik je best hoor, maar er is ook een stukje van mij wat denkt....... meiske toch, tel al je zegeningen, wat jij daar allemaal hebt gezien en beleeft, dan ben je toch een bevoorrecht mens???

Sorry, ik moest dit toch even kwijt en Yetje, je weet wel, dat ik heul veul van je houd hè

En misschien heeft onze Hipperdepip best een goed idee........

MIETEREN MET ONS ALLEMAAL.................
Portje voor het slapen gaan dan maar.......

Yetje, jij bent toch alsjeblieft niet boos op mij?????

Ik bedoel het echt wel positief hoor,
Allo Allo Barrers, en dag....

Later meer over mijn nieuwe bestaan.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven