Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Balen hè Bentetje? Doe je zo je best, werkt het niet. Nou ja, geduld maar hè. Zo zijn de eerste 15 kilo er ook afgegaan bij mij, dus het zal nu uiteindelijk ook wel gaan werken. Maar moeilijk vind ik het allemaal wel...

Ik voel me helemaal thuis op deze pijler. Gezond eten en sporten.
+ 1,5 .... lekker dan, komt vast omdat ik weer een jaar ouder ben geworden...
Mogen we je dan wel feliciteren met je verjaardag?

Was het kortgeleden dat je jarig was?
Later is nu
Ja, ik vind de pijler ook fijn, trouwens. Hoewel ik de eettopics tussendoor mis
Later is nu
GEFELICITEERD lieve MOOIE Monsertje van me :-)

En dan maar plus 1, je bent nog steeds een der mooiste vrouwen die ik ken. DUS!!! Steek die maar lekker in je zak.

Xje voor M en neem er zelf ook één

XXX
tabel is vernieuwd

haaaai Zoy
Later is nu
Gefeliciteerd Monser!!!

Weet je trouwens wat ik het vervelendst vind Bentetje, dat het allemaal zo netjes is en dat ik toch nog aankom. Niet afvallen is één ding, maar aankomen, terwijl ik me keurig gedragen heb en alleen van het weekend calorierijker heb gegeten...

*gaat op zoek naar iets belangrijkers om zich druk om te maken*
Monser gefelciteerd!

Dream, ik heb hier geur-en smaakloze kokosolie op het aanrecht staan... schijnt erg gezond te zijn om in te bakken, beter nog dan olijfolie...

Gewicht is gelijk gebleven, zou tevreden moeten zijn, want dat was mijn doel deze week ivm kinderverjaardag, maar toch... ik heb van de week ook de 73,5 al gezien, dan is het gewoon jammer dat er precies op de weegdag weer 74 staat...
o: fruit 'n fibre, melk

t: ontbijtkoek, handje cashews

l: 2 br met gekookt ei, 20+ kaas en komkommer

t: -

a: 2 br met kroket en beetje fritessaus, halve komkommer

EDIT:

Snotverdikkie. Plus een halve kaassoufflé en een paar handjes hageltjes... Frustratie-eten.
Goh, die olie ken ik niet Meis

O: 2 br met banaan (tosti)

T: yoghurt met ananas erdoor

L: 2 br met kruidensmeerkaas en komkommer

T: .. eh.. 1 appel en 1 mandarijn

A: hutspot met kaas erover gesmolten en een overheerlijke champignonsaus met gekookt ei erdoor. mmmm

en 2 slokken olie dus, tussendoor.

Nou hád ik het idee minder trek te hebben in avondeten, maar het was zó lekker, dat ik toch nogmaals op geschept heb

Vanavond nog yoghurt denk ik.
Later is nu
wat een bijzonder avondeten dreamer...

Ja meave, dat snap ik helemaal!!! aankomen dat is als je echt vet teveel gegeten hebt (of teveel vet ), maar niet als je goed je best doet....

Vandaag ook veel zin in lekkere dingem nu nog steeds, frustratie?

O: bak yoghurt met appel en mandarijn

T: plak ontbijtkoek

L: 3 boterhammen (2 filet, 1 20+kaas) en kapje met muisjes, karnemelk

T: mineola, handje cashewnoten

D: aardappels uit de oven met knoflook en rozemarijn, vis uit de oven met olijven/geitenkaas en roerbakgroente en rauwkost, toe tiramisu (mmmmm)
Ik heb me net aangemeld op de sportschool. Als we dan toch op de sportpijler zitten! Capoeira ga ik afzeggen, want sinds ik dat een paar keer gedaan heb doet alles zeer; enkels stuk, bekken weer gammel. Niet zo verstandig vrees ik. Ik vind het wel erg jammer, want het lijkt me echt superleuk om daar beter in te worden. Maar goed. De sportschool is dichtbij, goedkoop (30 per maand voor onbeperkt sporten, ook groepslessen, 24/7!)
ach wat jammer van de capoeira meave, maar wel verstandig dan denk ik!

Vanavond ging het mis, hartstikke mis, heb de kasten afgestruind met als resultaat : 2 spritsen (kon erger , er zijn er nog 6 ), 5 vergeten chocoladekransjes van kerst en 2 handjes cashewnoten. Bah.

Ik ben maar onder de douche gestapt, maar dat had ik natuurlijk eerder moeten doen. Morgen weer fris en fruitig opnieuw!
Zijn we samen fris en fruitig Bentetje! Hier ging het verder wel oké gister. Wel nog een praar frietjes van de kinderen meegesnoept nog. Foei.

En tadaa... vanmorgen weer een kilo erbij.
huh??? Ik kan ook zo heftig reageren af en toe, de kilos vliegen en dan af en aan, geen pijl op te trekken! Weeg je nou niet iedere dag want dat frustreert zo enorm!
Ik ben er nog wel hoor. Beetje druk met alles.

Elke dag wel een snoepmoment, maar echt slecht gaat het niet.

Maar moet toch weer naar Echt goed toe....
Jullie hebben gelijk hoor, mbt dagelijks wegen. Maar ik was benieuwd of die kilo van gister een gewichtelijke dwaling was. Ik had niet direct verwacht de weegschaal weer een kilo meer te zien aangeven.

Kom op Toet, we can do it!

o: bakje fruit 'n fibre

t: -

l: 3 br, 2 sandwichspread, 1 chocopasta

Planning:

t: fruit

a: hutspot denk ik (als de groenten niet uit de koelkast weggelopen zijn inmiddels) met een stukje vlees. Yoghurt met honing of zoetstof toe.
Even geprutst met de tabellen, ik snap het nog steeds niet... Dream, ik denk dat het in een instelling in paint zit. Ofzo.
brrrr, heb vandaag zo`n bodemloze put gevoel.....
Ik ook Bentetje, en er zitten al veel te veel chocokoekjes in die put... Snotverdikkeme.
shitteke

Hier gelukkig wel nog gezonde dingen gegeten maar wel veel

O: 2 crackers met filet en karnemelk

T: banaan

L: 3 boterhammen (filet, pindakaas, rookvlees), kapje met muisjes, melk

T: appel, mineola, droog kapje

D:"gebakken aardappels, witlof salade, kipschnitzel

Nu nog zien (hopen) hoe de avond verloopt!
Goedenmorgen

Als je eergisteren al een bijzondere avondmaaltijd vond Bentetje..

Gisteren dus.

O: 2 br met kruidensmeerkaas en komkommer

T: bak yoghurt en banaan

L; 2 br met 20+ kaas

T-A: hapjes ivm borrel van 't werk Veel olijven, wat nootjes, stukjes salami, kaas, frituurhapjes en ... toen er nog een andere groep bij kwam (allemaal mannen in pak) nog stokbroodje met roquefortkaas en gefrituurde gamba's

Daarbij 3 rode wijn, 1 7-up en halve bitter lemon

's avonds nog 2 stukken chocolade met thee.

en laveloos op de bank gehangen

Voor vandaag op de planning

O; 2 br met kruidensmeerkaas (vandaag eens geen zin in komkommer)

T: bak yoghurt en een appel

L: 2 br met 20+ kaas

T; appel/mandarijn

mogelijk nog nootjes en chips/kaas want het is vrijdag.

A: .. géén idee nog.

Wel balen Meave, ga je op die weegschaal staan, rekenend op positief nieuws, is het juist nog negatiever

Die tabel snap ik ook niet. In Paint en op photobucket is het ook hartstikke duidelijk en helder, ik heb niets meer vergroot/verkleind.. en van photobucket naar hier gaat er iets mis. Misschien is m'n photoalbum stoffig, is al zo oud

Hopelijk zijn jullie putten een beetje gedempt nu?
Later is nu
Oké. Erbij nog 2 cup a soup en 1 snickers
Later is nu
kijk, maar dàt is nou weer een diner wat ik gehad zou kunnen hebben!!! Zalig is dat, zo hapsnap.

Vandaag enen uitstekende dag: ben veel te veel op pad geweest om te kunnen snaaien ofzo.

O: 2 crackers en 1 beschuit (2 worst,appelstroop)

T: niets

L: 3 boterhammen, melk (worst, pindakaas, rookvlees)

T: kleine appel, plak 20+kaas

D: verse (althans semiverse) pasta met saus van gekruide reepjes, artisjokharten, blauwe kaas en creme fraiche. beetje paprika ernaast geknauwd,.
oke, niet zo'n goede dag qua eten, maar ik had dan ook wat te vieren... Ik heb die baan gekregen!! Lachen, kreeg gisteren eerst de testuitslag... blijk een IQ van 141 te hebben! Wist wel dat ik niet dom was maar zo hoog had ik mezelf ook niet toebedacht! In elk geval was de rest van de test ook best goed, en mag ik maandag beginnen! Eindelijk van dat stomme gesolliciteer af! pffffff blij toe!

Qua eten en drinken zal het trouwens wel een heul slecht weekend worden, gaan uitgebreid carnaval vieren, zondagavond een beetje rustig aan want maandagmorgen 7,45 uur present (tja je moet er wat voor over hebben!) Maar dan kunnen we maandagavond en dinsdag het gemiste wel weer inhalen...en vanaf woensdag weer strak in de pas! Geen smoesjes meer!

Goed weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven