Geld & Recht alle pijlers

Click and buy hulp gezocht!

23-08-2011 22:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt niet te geloven, whatsapp deed weer eens raar dus ik hem verwijdert en weer opnieuw geïnstalleerd.

Krijg ik ineens dat mijn Apple ID geblokkeerd is.

Blijkt dat click and buy 32,- euro wilt omdat er één maal een bedrag van 1,59,- niet afgehouden kon worden, wat ik dan weer niet snap want dat heb ik altijd wel op mijn rekening maar goed.

Gelijk betaald via ideal, en een email gehad dat ik weer vrijgegeven ben.

Alleen nu kan ik nog steeds geen whatsapp downloaden en krijg ik het volgende bericht :

Omdat het aankoopproces niet succesvol werd voltooid, werd het afgeschreven bedrag bijgeschreven als positief bedrag op uw click and buy account.

Indien u de aankoop alsnog wenst gelieve de aankoop via de internetpagina van de aanbieder opnieuw door te voeren.

De aankoop word dan automatisch met het saldo op uw click and buy account verrekent.

Het zal niet opnieuw worden afgeschreven van uw bankrekening.

En nu? Wat moet ik nou doen om whatsapp terug te krijgen aangezien het via de normale manier via de Apple store niet kan.

Graag in simpele taal, ben hier echt heel slecht in

Bedankt!
Niet echt een oplossing, maar ook onze whatsapp

Doet het vanvond niet, misschien als een andere gebruiker jou weer een uitnodiging geeft?
Nee ik kan hen überhaupt niet installeren.

Dan staat er alsnog Uw Apple ID is vergrendeld.

Niemand verder die me kan helpen , ben een beetje radeloos had net een heel fijn gesprek :(
Offtopic (en toch ook weer niet ) : Hoor (en lees) van meerdere mensen dat whatsapp het niet doet dus is vast een storing.
Misschien aan en uit zetten

Even opnieuw synchroniseren?

Ben ook een leek hoor
Whatsapp doet t weer inmiddels. Geeft, als je de applestore opent, je account niet aan hoe je kan deblokkeren? Als je iets wilt downloaden? Dan krijg je een mail waarbij je een paar keer moet doorklikken. Succes! Anders ff aansluiten op je pc en kijken of t dan lukt! Of telefoon ff resetten? (menuknop en uitknop 10sec tegelijk indrukken) Je weet maar nooit!
Super bedankt Lotjes! Heb hem ge reset en ik heb hem weer
Echt?! Wow! Wat een nerd ben ik toch! *trots*
whatsapp lag eruit gisteravond. mocht je dat weer hebben an je kijken op twitter, daar geeft whatsapp het aan als er wat is
Als je whatsapp 1 keer gedownload hebt blijft hij altijd je aankopen staan op bv itunes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven