mijn moeder heeft borderline
woensdag 2 mei 2007 om 21:54
Mensen, ik heb dit eigenlijk nooit tegen iemand verteld.. Ik schaam me er diep voor.. Maar nu is het moment daar dat ik het kwijt moet. Ik schaam me heel erg voor hoe mijn moeder zich gedraagd.. Ze heeft borderline. Het is echt een hel om met zo iemand te leven, en dan bedoel ik ECHT een hel. De ene keer word ik in de hemel geprezen, ben ik het leukste meisje ter wereld, het volgende moment roept ze dat ik nooit geboren had mogen worden. Ik weet nooit hoe ze is.. als ik thuis kom van school of werk, als ik op sta. Hoe ik me ook gedraag, een aanval van haar kan ik gewoon niet voorkomen. Ze heeft het echt heel extreem, zeker 10 aanvallen op een dag. Geen enkel iemand die ik ken weet dit. Ik neem ook NOOIT iemand mee naar huis, alleen mijn vriend.. als ze zo'n aanval heeft, dan schaam ik me echt heel erg.. Mijn moeder wil ook niet geholpen worden.. Zelf heb ik er veel aan overgehouden.. ik ben extreem onzeker, omdat ik altijd uitgescholden ben door haar.. Mijn vader beschermde me er vroeger wel tegen, tegen haar aanvallen, maar die is ook vertrokken. Ik moet alles zelf betalen van studies.. verzekeringen.. alles... dus nog even sparen en ook ik ben weg.. Maar die aanvallen van haar zijn echt angstaanjagend.. Ik leef iedere dag in angst, onrust.. Er zit ook zo veel woede in me.. als ik haar zie dan zou ik haar wel kunnen killen. Ik ben blij dat ik even mijn verhaal heb kunnen doen.. dat ik het toch een beetje kwijt ben.. misschien is er ook iemand die een moeder met borderline heeft?
maandag 22 augustus 2011 om 17:49
quote:cadou schreef op 22 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
Uitgebreid psychologisch onderzoek, laat me niet lachen. 1 dag testjes doen alla cito-toets en 3 gesprekjes van wel 40 hele minuutjes. Een organisatie als de GGZ, daar lopen pas kwakzalvers rond.
Vind je 't niet genoeg dan, een hele dag vragen invullen plus 120 minuten gesprek? Dat geldt als een uitgebreid onderzoek ja.
Verder ben je lekker generaliserend en bitter over de GGZ zo te lezen, en de verdere discussie ga ik dus niet aan met je.
[...]
Uitgebreid psychologisch onderzoek, laat me niet lachen. 1 dag testjes doen alla cito-toets en 3 gesprekjes van wel 40 hele minuutjes. Een organisatie als de GGZ, daar lopen pas kwakzalvers rond.
Vind je 't niet genoeg dan, een hele dag vragen invullen plus 120 minuten gesprek? Dat geldt als een uitgebreid onderzoek ja.
Verder ben je lekker generaliserend en bitter over de GGZ zo te lezen, en de verdere discussie ga ik dus niet aan met je.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.