The never ending question nr. 82
maandag 22 augustus 2011 om 22:06
Wel sproetjes, vooral op armen en beetje rond m'n neus, geen bruine maar groene ogen. Wat een luxe he?
Ik voel me het meest gelukkig als ik alles in de hand heb, wat betreft werk en inkomen. Dat is echt mijn basis. En verder als ik veel lieve mensen om me heen heb. Oh en als ik weer een paar kilo kwijt ben, werkt ook heel goed als opkikker
Wat doe jij als je 'n ingescheurde nagel hebt, die nog in 't levende stuk zit?
Ik voel me het meest gelukkig als ik alles in de hand heb, wat betreft werk en inkomen. Dat is echt mijn basis. En verder als ik veel lieve mensen om me heen heb. Oh en als ik weer een paar kilo kwijt ben, werkt ook heel goed als opkikker
Wat doe jij als je 'n ingescheurde nagel hebt, die nog in 't levende stuk zit?
dinsdag 23 augustus 2011 om 09:44
dinsdag 23 augustus 2011 om 17:48
Heb er de hele middag over na zitten denken.. Lastig hoor!! Wil eigenlijk voor een kinderboek gaan... Maar ik kies uiteindelijk voor....: Er klopt iets niet - Augusten Burroughs. Maar eigenlijk om dat 't al een tijdje geleden is dat ik m gelezen heb er nu wel weer nieuwsgierig naar ben.. 
Heb jij op dit topic ook altijd het "You've got mail" gevoel?
ps Sjors, hoe was je echo..? Zo benieuwd!!
Heb jij op dit topic ook altijd het "You've got mail" gevoel?
ps Sjors, hoe was je echo..? Zo benieuwd!!
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 23-08-2011 17:49
Reden: deze/dit
Reden: deze/dit
% gewijzigd
dinsdag 23 augustus 2011 om 19:21
dinsdag 23 augustus 2011 om 21:32
Ja, in mijn knieholte, omdat daar intussen zoveel littekens zitten (door het krabben, 27 jr) dat er eelt lijkt te vormen. Daar groeien er soms wat op.. Vies he? Je zult mij ook niet met hele korte rokjes zien.
Vind jij de ogen van 't meisje hiernaast >> ook zo lelijk opgemaakt?
Benieuwd naar Sjors!!
Vind jij de ogen van 't meisje hiernaast >> ook zo lelijk opgemaakt?
Benieuwd naar Sjors!!
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:33
Spaans, omdat dat een veelgesproken taal is en omdat ik het erg mooi vind. En omdat ik talen snel oppak, (vooral de uitspraak) gaat dat er zeker nog eens van komen!
Wat vind je van Ricky Gervais?
@Lotteke, nee, die is al van vorige week. Nu staat er een blonde meid met fluffy haar, met een cowboyhoed in d'r hand en een aartslelijk tuniekje. bah bah bah!
Wat vind je van Ricky Gervais?
@Lotteke, nee, die is al van vorige week. Nu staat er een blonde meid met fluffy haar, met een cowboyhoed in d'r hand en een aartslelijk tuniekje. bah bah bah!